Saga continuă

Septembrie 20, 2013 la 4:09 pm | Publicat în Uncategorized | Lasă un comentariu
Etichete: , , , ,

A trecut multă vreme de când nu am mai postat ceva frumos și de la mine pe blog.
Știu că mi-am lăsat toată treaba asta pe care am zis că nu o să o las niciodată. . . . ei bine, niciodată să nu zici niciodată.
Dar m-am decis să scriu din nou . . . și nu cum o făceam înainte cu chestii programate, cu subiecte mondene, cu ce mă doare sau nu mă doare pe mine. NU NU NU !
M-am decis să scriu direct aici și nu într-un word. Mai scriu și pe foaie și pe în cartea vieții mele, dar aia e altă poveste.

Probabil că există o întrebare de ce scriu iar ? Simplu…am înțeles mai multe lucruri și a început să îmi plac. Și doamne, ce îmi mai place să scriu și să povestesc.

Or să fie multe momente când voi fi tentat să folosesc știri de ultimă oră sau posibil și unele întâmplări ale mele povestite doar în viziunea mea, într-un mod care să îmi dea dreptate, dar sper să nu trec prin alea și să fiu pe cât se poate de relaxat.

Scriind acum aceste rânduri mă îmbracă un sentiment foarte plăcut. Mă simt bine. Mă simt în siguranță. Simt că ceva în mine crește.

Sunt bucuros. Chiar sunt bucuros să mă văd scriind acum. Mi-a fost un pic dor de partea aia din mine.

Mi-a fost dor.

Mi-a fost dor să scriu și povești și poezii și chiar și glumele mele specifice în care trebuie să stau să explic toată situația mea și apoi să explic legăturile alea.

Dar mă bucur. Mă bucur și sunt fericit !

Lasă un comentariu »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

