Și nimic nu mai contează

Decembrie 16, 2011 la 4:45 pm | Publicat în Din imaginatia mea | 3 comentarii
Etichete: ,

Ciupa: baita placuta
Ciupa: ma pun la lost
Ionut: si eu o sa ma pun la found
Ciupa:
Ionut: nu te-ai prins , nu ?
Ciupa: ba da
Ionut: ia zi
Ciupa: eu is lost si tu ma cauti cu found
Ciupa: ))
Ionut: nuuuuu
Ionut: tu esti lost , iar eu sunt found
Ciupa: asa asa
Ciupa: nu m am exprimat vb
Ciupa: bn
Ionut: suntem doi destinati sa se caute si sa se gaseasca ca mai apoi tu sa nu mai fii pierduta niciodata si eu sa nu mai fiu gasit de nimeni altcineva
Ciupa: awwwwwwwwwww
Ciupa: iubirea mea
scumpulece dragastos esti tu,mancu te

Mă tot gândesc de vreo 10 minute să scriu ceva adânc și plin de înțeles…dar nu îmi reușește.

 

Ideea e … dacă poți să faci ceva , fă-o . Dacă poți să-i zici cuiva un lucru care să-l facă fericit , spune-l. Dar când vine vorba de persoana iubită … dacă poți să-i spui orice lucru , alege-l pe cel mai banal … iar apoi arată-i cum doar simpla ei prezență poate să-l transforme în ceva unic.

 

I love you !

3 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. meawww :*

  2. si sunteti oameni , da ?


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

