CISS – tipăriţi cu până la 95 % mai ieftin !

Februarie 2, 2011 la 4:45 pm | Publicat în Uncategorized | Lasă un comentariu

Dintr-o lungă experienţă de viaţă de aproximativ 6 ani de când mi-am luat prima imprimanta , mereu am fost limitat să printez doar 20-25 de pagini color după care se termina cartuşul color …şi să fim realişti puţin : încărcatul te costa undeva la 25 de lei , iar ca să îţi iei tu propriile sticluţe colorate (roşu , galben şi albastru) te costă…mult , credeţi-mă (şi nu întotdeauna e calitate) , iar despre cel negru ce să zic , e mai acceptabil dar dacă nu îl foloseşti un timp , se usucă şi iar nu ai facut nimic.

În eternele mele căutări să îmi fac viaţa mai uşoara (şi cea de student şi şi cea personală) am dat peste ciss (Continuous Ink Supply System) tradus ca sistem de alimentare continuă cu cerneală sau pe limba tuturor “ni , mă , că nu mi se termină cerneala şi mi-am putut scoate tot ce am vrut şi ni , mă , că încă mai am”.

De ce spun asta ? Foarte simplu , CISS te ajută să te ajuţi singur adică :

• costurile reduse cu până la 95% iar cu un simplu cartuş CISS echivalţi conţinutul a până la 28 de cartuşe de cerneală
• GATA CU MURDĂRIA !!! Nu o să vă mai murdăriţi atunci când vă alimentaţi cartuşul şi nu o să mai aveţi probleme să vă mai chinuiţi cu montarea înapoi a cartuşului.
• Este foarte practic , uşor de manevrat şi o să vă mai scutească de multe multe alte probleme sau drumuri.
Aveţi aici mai jos un video despre CISS în care vi se prezintă detailat şi chiar şi un experiment


CISSmarket – Tipăriţi cu până la 95% mai ieftin

Lasă un comentariu »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

