Clasa a XII a , colegii mei si evolutia mea

Iunie 18, 2010 la 11:34 am | Publicat în My stuff | 11 comentarii
Etichete: , , , , , ,

Bun….incerc sa il invat pe Ceausescu si Disidenta , dar nu ma lasa un gand.  Ce gand ?  Va zic acum

Mi-am facut curatenie printre carti si dau peste un cantecel ( va zic mai tarziu care e ) care ma pune pe ganduri , dar pe care incercam sa il uit invatand la istorie pentru bac.

Din urmatoarele lucruri relatate puteti sa credeti orice vreti !

3….2…..1…..Si am inceput …

Din frageda pruncie intotdeauna am stiut ca scoala o sa iti asigure doar o pregatire teoretica si atat. Am stiut ca in acei 4 pereti o sa dai de multi oameni care vor doar sa aiba ce vor ei si care o sa faca orice pentru a-si atinge idealul .

Mereu am zis de la bun inceput ca nu o sa imi fie dor de scoala , de profesori , de colegi ….de nimic . Pentru mine scoala e doar o cladire , divizata in multe multe sali , cu multe banci si catedre.

Clasele I – IV : ce sa zic de astea ? Ca inainte sa incep scoala mi-am oparit piciorul si am venit doar dupa 2 saptamani la scoala , dar si cand am venit , am nimenrit in pauza de la ora 9 si am vazut pentru prima data cum ies copii in pauza : tinandu-se de mana si formand un rand . Am zambit cand am vazut asta ….si doar cu asta am ramas din clasele primare.

Clasele V – VIII : aici…amintiri…prea putin placute .  Cu ce am ramas de aici ? …sechele mintale. Dat fiind ca stau la casa si muncesc pamantul …am fost incadrat la tipologia „taranului prost”  si am fost batjocorit . Cu toate astea , tot ii ajutam cand imi cereau ajutorul.  Macar eu sa fiu un exemplu pentru mine daca nu am avut pe altcineva. …..In fine , am iesit din clasele gimnaziale cu ura si dispret .  Se pare ca am putut sa fiu un om bun pana cu vreo 2-3 zile inainte de terminarea generalei …..ce cacat. Atat de aproape si totusi atat de departe .

Clasele IX – XII : pffff …ce pot sa zic , un nou inceput , o noua ocazie ca sa ma schimb si ca sa arat ca nu mai sunt baiatul din generala. Mare prostie am facut .  Tot ce am facut a fost sa devin un ipocrit , dar cu aceleasi intentii bune din generala . Am mintit de multe in legatura cu „intamplarile mele” , dar ma bucur sa recunosc chestia asta , pentru ca in clasa a X a m-am „reparat” .  Anii de liceu au facut cat gradinata , clasele primare si clasele gimnaziale la un loc. Am avut parte de multe peripetii si multe invataturi de minte.

Din tot liceul cu un lucru bun m-am ales doar ….si anume , Ciupa , iubita mea.

Si faza frumoasa , faza in care am simtit intr-adevar ca o sa imi fie dor , pentru prima data in viata mea de scoala , a fost cand am mers cu Gaudeamus prin clase si la profesori . A fost singurul moment in care toti am fost egali , ne tineam de mana si cantam …fiecare dupa vocea lui.

V-am zis la inceput de un cantec….ei bine , cititi-l si minunati-va .

Ramas bun

1. A sosit timpul trist ca sa ne despartim

Si nicicand ca acum n-o sa fim

Cei ce-n urma raman , ne ureaza drum bun

Ne ureaza , ne ureaza drum bun

2. Bun ramas catalog , catalog invechit

Pana ieri cat de mult te-am iubit

Cati de 10 visam , cati de 4 luam

Bun ramas catalog invechit

3. Bun ramas banca mea te-am iubit indeajuns

Scartaiai cand ieseam la raspuns

Cu formulte te-am scris si cu versuri de vis

Tu nimic banca mea nu mi-ai zis

4.Anii repezi s-au scurs ca un vis trecator

Ca un vultur ce zboara spre nori

Am avut bucurii si-am legat prietenii

Prietenii,Prietenii,Prietenii

5. A sosit timpul trist ca sa ne despartim

Si nicicand ca acum n-o sa fim

Cu tristeti la despartire , va aducem multumire

Pentru dragostea cu care ne-ati invatat

6. V-am iubit , v-am stimat , deseori v-am suparat

Dar acum va rugam sa ne iertati

Alti copii vor veni , alti copii veti iubi,

Dar nicicand ca si noi nu vor fi.

Cantecul asta superb a sadit in inima mea o iubire atata de mare incat de abia m-am abtinut sa nu imi dea lacrimile ( nu consider lacrimile ca fiind pentru cei slabi ) . In momentul in care cantam si am terminat cantecul …pfff , mi-o venit in minte toate amintiriile frumoase si am inceput ca sa imi vad toti colegii ca un intreg , un intreg pe care mi l-am dorit dintotdeauna.

Hmmm….si acum , de fiecare data cand citesc acest cantec , retraiesc momentul acela magic si doresc ca sa adresez cateva cuvinte…mie …si eventual colegilor mei , daca o sa intre vreodata pe blogul asta.

Din 12 ani de scoala , o sa imi fie dor doar de alea 5 minute , din sala profesorala cand le-am cantat la profesori . Ce mult m-am putut schimba , nici mie nu imi vine sa cred . Dar e bine …totul e bine.

Pentru colegii mei de a XII , chiar daca pe cei din generala i-am urat ( nu foarte tare ) , pe voi v-am urat doar la inceput, si vreau sa imi cer scuze pentru ca v-am urat , pentru ca v-am judecat , pentru ca v-am vorbit de rau , pentru ca v-am batjocorit si pentru ca v-am suparat. Nu a fost cu intentie .

In cele 5 minute din sala profesorala , v-am vizualizat pe fiecare in parte , pentru ultimii 4 ani si v-am considerat si inca va consider  profesori , mai personali si mai familiari , dar tot profesori  pentru ca fiecare …prin vorbele voastre si prin faptele voastre , mi-ati dat fiecare in parte o lectie  si pentru asta va multumesc mult . Fiecare ati contribuit la dezvoltarea mea personala . Va multumesc ca mi-ati fost colegi si va doresc tot binele din lume si sa aveti parte de lucruri frumoase in viata . Va iubesc !

De atat o sa imi fie dor dupa 12 ani de viata petrecuti in scoala ….de 5 minute .

Acum….acum e timpul sa fac ce vreau eu , sa fac ce am vrut inca de la primul pas in scoala.

Ne vedem cu bine ….cand ne-om vedea !

( Nu stiu ce o sa intelegi din postul asta , dar sa va zic in mare ideea , nu prea stiu cum sa ma comport cand vine vorba sa multumesc cuiva , pentru ca vreau sa ii multumesc din toata inima pentru ca m-a ajutat si ii multumesc foarte mult pentru asta si intotdeauna multumesc de mai multe ori , si ii multumesc din suflet si vreau sa ma creada ca ii sunt recunoscator . Asta ar fi una , a 2 a ar fi , anii mei de scoala , cum din 12 ani , o sa imi fie dor de 5 minute , interesant , altul ar fi …ca vreau sa ma exprim si sa ma descarc si sa le spun tuturor ca ii iubesc si sa le spun ca fara ei , eu nu as fi niciodata ce sunt azi ( pentru ca ei mi-au aratat o cale , dar de mine si numai de mine a depins daca sa pasesc pe ea sau nu ).  Nici acum nu cred ca o sa inteleaga multi din ce am vrut eu sa transmit aici , dar daca doar 1 va intelege , inseamna ca totusi am facut o treaba cat de cat buna. Oricum …va las acum sa intelegi ce vreti ! 🙂 )

11 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Chinuindu-ma cu institutiile medievale romanesti am facut o mica pauza si am zis sa intru pe mess.Ti-am vazut sts-ul si am fost curioasa sa vad ce si cum…Buuun,deci da,minutele alea din sala profesorala,ultima data cand am iesit pe usa elevilor ca elevi chiar au fost foarte touching si pentru mine si am scapat si eu o lacramutza ceea ce nu ma asteptam:))
    Am zis ca nu-mi pare rau dupa liceu,colegi and stuff dar am ajuns sa-mi para rau ca nu m-am implicat mai mult in viatza noastra ca elevi…colegi mai bine zis. Am descoperit si io lumea de prin clasa in ultima saptamana pot sa zic,da normal ca s-a intamplat asta din cauza ca am constientizat ca e the end.
    Deci da…banuiesc ca am inteles cam ce ai vrut tu sa spui pe aici;)

    • In primul rand ma bucur ca ai inteles ce am vrut sa zic , pe cuvantul meu , chiar ma bucur . E bine daca ai constientizat lumea ce te inconjura , si nu te speria ca e sfarsitul , ca daca ai constientizat chestia asta ( eu o cataloghez ca fiind „foarteeeeee tareeee”) , o sa incepi urmatoarea ta aventura de viata cu alti ochi si o sa faci si mai multe decat ti-ai propus sa faci initial .

  2. Foarte frumos domnule Truta, mi-au dat lacrimile ( hai ca exagerez )…dar ce ai scris a fost impresionant. Doamne ajuta sa devi ce vrei tu sa fi, ca atunci cand incalcam o regula de circulatie, sau in caz ca mai calcam o baba care oricum ar urma sa se prapadeasca curand, sa avem la cine suna sa ne scoata din cac….adica belea 🙂

    PS: Cand iti mai zice cineva ca esti ,,taran” pentru ca stai la casa….zi-i si tu de cum sta el/ea ( dupa caz ) la bloc cu toti besinosii si cu morcovelu la fund pentru ca nu sti cand cheama aialalti politia / sparg casa / te injura / bat in teava/ dau drumu la manele / se f*t in scara blocului ( o_O ) / big booty bitches!?

    No Doamne ajuta…

  3. In ultima poza areti ca un taran tampit, fara minte.

    Nu degeaba ai fst batjocorit.

    • cu toate ca zici ca sunt un taran tampit , fara minte , cel putin scriu corect dpvd gramatical .

      Si totusi , din poza respectiva , imi poti explica cum ai ajuns tu la concluzia ta ? Chiar m-ai facut curios

      Astept raspunsul tau ! Multumesc anticipat !

  4. Oki man, scuzele mele ca te`am jignit, chiar nu trebuia sa pun acel post.

    Articolul e unul reusit, insa noah, poate ca eram putin invidios pe… sau mai bine nu o zic. Mai conteaza (raspuns: NU)?
    Oricum sorry inca o data si mersi pt raspunsul diplomatic care l`ai lasat la jignirile mele. Nu multi ar fi reactionat asa cum ai facut`o tu.

    O zi buna.

    • Stai linistit ca nu m-am simtit jignit , e natura omului sa judece pe altii . Nu iti port pica sau chestii de genu`.

      Haide , te rog , spune pe ce erai invidios . Poate te pot ajuta…un sfat , o vorba buna , o explicatie . God knows

      O zi buna si tie !

  5. te inteleg perfect. exact asa m-am simtit si eu in ziua in care am bagat un gaudeamus. induiosator. si imi amintesc de diriga care ne batea nasu, cat de rai am fost si ca nu ii pare rau dupa noi. lasa, acum ii pare rau, ca a dat de nebuni mai nebuni ca noi 🙂

  6. buna….cand ati terminat cu cls. a 12-a nu v-ati luat o mica vacanta in august ?si ati fost cu vreo excursie?

    • chiar nu , nu am avut timp deloc . am avut dosar la facultate , antrenamente , lucrari pe acasa …si din pacate ….iar am pierdut o vacanta 😦

  7. Eu acuma am terinat Cls a XII-a si inca nu am sentimentele astea… dar na peste ceva timp o sa simt la fel..

    Referitor la „cantecel” nu asa incepe… sau nu asa il stiu eu … era ceva de genu

    „Parca ieri am venit
    SI in scoala-m intrat
    Cu pasi repezi grabiti si vioi
    Flori in mana aveam uniforme purtam
    Pana ieri pana ieri pana azi

    Ani repezi s-au scurs ca un vis trecator
    Ca un vultur ce zboara sub nori
    Au adus bucurii au legat prietenii
    Prietenii Prietenii Prietenii

    Bun ramas catalog invechit prafuit
    Caci prea mult pentru tine am muncit
    Cati de 10 visam, cati de 4 luam
    Pana ieri pana ieri pana azi

    si mai departe am uitat….

    PS: dak cumva stie cineva toate versurile va rog postatile … chiar le vreau


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

