Fii recunoscator !

Mai 18, 2010 la 8:11 pm | Publicat în Din imaginatia mea, i like..., My stuff | 10 comentarii
Etichete: , , , , ,

Imi place sa cred ca toate mi se intampla doar mie … fapt ce e bine , pentru ca daca sunt in atentia la toate lucrurile ,asta inseamna ca pot sa invat din toate . URAA

Oricum , this is not my point .  Dar azi e una din zilele alea in care …. totul e frumos , chiar daca ploua , ninge , e noroi de 10 cm pe strada mea si multe altele.

Bai nenica , dar ce obicei am eu sa tot lungesc povestea pana sa zic ce trebuie .. am mai fost atentionat in privinta asta , dar mie imi place sa cred ca te tin in suspans , desi te plictisesc.

Bine bine bine … gata , sunt serios .

Astazi o iesit pe gura mea , cel mai genial lucru pe care l-am spus fara sa il gandesc sau sa meditez la el.

Sa va explic : m-a adus tata cu masina acasa , deoarece pe strada mea e o mocirla extraordinara , incredibila de mezozoica. Toate bune , noroioase si ploioase , dar in 50 de metri , ce ii aveam pana acasa , am constat un lucru maret . Printre stropii de ploaie , eu imi exprimam nemultumirea fata de strada si suna ceva de genul : ” Sa imi bag piciorul in ea ploaie , ca nu se mai opreste odata , sa imi bag piciorul in ea strada ca toate e cu noroi , sa imi bag piciorul in toate ca amar ma plang de toate ((( si aici a aparut , ca prin minute , lectia ))) dar niciodata nu sunt multumit , niciodata nu zic multumesc ca am un acoperis care sa ma fereasca de ploaie , nu ma gandesc ca altii sunt mai nefericiti ca mine ”

Si a fost….super. Chiar mi-a placut ziua de astazi .

Si in sfarsit , ajunge la subiectul initial si la ce vroiam sa evidentiez de la bun inceput…deci , cuvintele de duh

Fiti recunoscatori pentru tot , pentru cel mai mic lucru , pentru cel mai fericit sau trist lucru , fiti recunoscatori pentru tot . Si fiti sinceri cu voi si iubiti-va si acceptati-va , exact asa cum sunteti , ca sunteti toti frumosi .

Va multumesc ca sunteti aici , ca ma cititi sau nu , ca ma injurati sau imi adresati laude .

Sa aveti grija de voi !

Va iubesc ! sincer…

PS : Mi-am adus de aminte ce a zis Buddha „Să ne ridicăm şi să mulţumim, căci chiar dacă nu am învăţat foarte mult azi, măcar am învăţat puţin, şi chiar dacă nu am învăţat puţin, măcar nu ne-am îmbolnăvit, şi dacă ne-am îmbolnăvit, cel puţin nu am murit; deci, să mulţumim ”  si tot el mai zicea ” Îndoieşte-te de toate. Găseşteţi propria lumină” …ei bine , tocmai am facut asta. E foarte tare

Va las !

Va iubesc

10 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. vezi sa nu ti se ia curentu`, ca dupa ciu`ciu lumina =))

    • sunt recunoscator , ca desi am 180 , sunt recunoscator ca o pot folosi

  2. Off-topic: Blogmeet CUA 3 se va desfăşura sâmbătă, 22 mai, la orele 16, la Restaurantul Andrei din Câmpia Turzii. Pentru detalii, citiţi http://zamfirpop.com/blog/2010/05/19/sa-mergem-la-andrei şi postaţi comentariu.

  3. Urmareste http://gpaieiycnmv.blogspot.com/ si astfel ne vei ajuta sa promovam o campanie educationala! Multumim!
    Echipa Independent Youth Turda

  4. E chiar placut sa te ” trezesti ” la realitate din vaicareli, si sa realizezi ca spre deosebire de altii tu esti norocos ca ai acele lucrurile marunte, pe care uneori le consideri neimpliniri.

  5. Fii recunoscător că ai cui fi recunoscător!

  6. Fii recunoscator nerecunoscatorule.

  7. Bravo, cred ca esti un obtimist.


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

