De ce e lumea asa cum e

Mai 14, 2010 la 11:30 am | Publicat în Din imaginatia mea, i like..., My stuff | 1 comentariu
Etichete: , , , , , ,

Nu sunt aici ca sa judec oamenii , eu nu judec pe nimeni .

Tot ce vreau sa spun e ca am invatat ca poti invata de la toti , ca toti iti dau o lectie importanta si nu stiu de ce , dar astazi simt eu ca e randul meu sa dau si eu o lectie ….nu la toti (pentru ca nu toti o sa intelegeti , fara suparare) , la cativa ( nu persoane pe care le cunosc  , oricine ) si poate ca nu chiar astazi sau maine o sa o invete , dar in viitor.

Stiti , mereu alungam vina asupra cuiva cand nu ne merge  bine , mereu blamam pe cineva pentru nereusitele noastre …dar niciodata nu ne uitam la noi. Ar trebui sa facem asta.

Oricum , nu asta e lectia , dar parca parca are o mica legatura.

Dupa cum vedeti si voi , Romania noastra nu o duce prea bine si strigam in continuare ca guvernul nu e bun de nimic , ca e fals , ca fura bani si una alta . Bine fratilor , dar cine i-o pus pe aia acolo , ei sau noi ? Daca tu te crezi mai bun , fa-ti campanie si eu o sa te votez.

Ceea ce o sa scriu in urmatoarele randuri , am trait-o pe propria piele.  Stiu ca acum va intrebati  ” Da ce corhazu meu o scris si asta astea mai sus daca numa de aici incepe sa-mi zica ce vrea defapt ?” ….Simplu….toate au intre ele legatura….Absolut toate sunt conectate intre ele.

Hai sa ne uitam la noi si la prietenii nostrii ca pe un guvern , unul mai mic ce-i drept , da suntem mandri ca-i al nostru. Exact asa a fost si prima data guvernul ala mare , strans , pasator si avand ganduri bune pentru tara.

Ei bine , mai multe guverne mici , puse cap la cap , formeaza guvernul mare . Simplu pana aici , nu ?

Si acum va intreb , asa ca ati avut foarte multa incredere intr-un membru al guvernului vostru mic , incat l-ati crezut cuvant cu cuvant si i-ati dat dreptate , i-ati dat ajutor , i-ati dat de toate ? Dar intr-o zi , tu te simti foarte bine cu el si nu vrei sa se mai termine , iar el iti zice ca are o treaba de rezolvat si tu il sustii 100% si lasi de la tine si din fericirea ta pentru el  si mai tarziu , te duci undeva aiurea si vezi ca tot ce ti-a spus erau minciuni si a vrut doar sa scape de tine , cum te-ai simti ?
Aici am vrut sa ajung.  Aici unde e buba. Si nu , nici acum nu judec oamenii. Tot ce vreau sa spun , ar veni , cam lectia pe care am vrut s-o predau de la inceput.

Stiu ca la ce am zis eu mai sus , multi o sa ziceti ca o sa va suparati pe el , altii ca vreti razbunare , altii nu o sa recunoasteti ca v-a ranit  , altii o sa fiti nepasatori si tot asa . Oricum , toate duc la un singur lucru ….slabirea prieteniei si apoi distrugerea ei.

Asa ca , fara alte prelungiri , lectia : Fiti sinceri ma , cu prietenii , cu familia , cu tiganii , cu cersetorii , cu toti . Fiti sinceri si o sa aveti sufletul impacat ca nu din cauza minciunei voastre s-a terminat o prietenie. Si dupa ce ca celalalt v-a tradat , iertati-l si iubiti-l , ca el o sa aiba de tras mai mult ca voi .

Probabil ca asa ceva ati auzit mereu , unii tot timpul , altii asa si asa , altii deloc ….dar va intreb , cati dintre voi ati pus in aplicare si cati dintre voi v-ati schimbat ?

Va iubesc !  Spor la viata !

1 comentariu »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Poate ar trebui să mă mir de ceea ce ai scris aici(numai ținând cont de tinerii tăi ani),dar să știi că nu mă mir ci mă bucură tare mult.Mă bucură că sunt ca tine încă în România.Trebe să fie ăsta un semn bun.Te respect!!!


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

