Hristos a înviat ?!

Aprilie 4, 2010 la 7:49 pm | Publicat în Din imaginatia mea, Prostiile mele | 25 comentarii
Etichete: , , , , , , ,

Da, va intreb …..Hristos a Inviat ?

Din moment ce el este vesnic si creatie a lui Dumnezeu , a murit vreodata ?

Eu zic ca NU  si nu cred ca Hristos a inviat  pentru ca Hristos nu a murit niciodata

si plus ca …..cati dintre voi l-ati vazut mort…..si cati dintre voi l-ati vazut viu  si si si si si cati dintre voi l-ati vazut macar ?

Astept raspunsurile voastre !

Să paşteţi fericiţi !

25 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Păi sunt puţine lucruri care le-ai văzut şi tu, de exemplul – farul din Alexandria. L-ai văzut cumva? L-a văzut cineva din prietenii tăi? sau măcar din contemporanii tăi? Ai auzit de el , măcar?

    Dumnezeu a existat din veşnicii , însă a trebuit să ia trup de om – ca să poată muri.
    Iată întrebarea pentru tine, de ce a trebuit să moară Hristos?

  2. 1 – nu ma cunosti ca sa stii cate am vazut sau nu am vazut la viata mea
    2 – da , l-am vazut in poze
    3 – nu stiu daca l-a vazut vreunul din prietenii mei si nici dintre contemporani
    4 – da , am auzit de el
    5 – Draga Alexandru , de ce sa vrea sa moara o fiinta care s-a nascut din vesnicie si care a creat moartea ? Daca Dumnezeu a creat moartea , de ce s-o mai experimenteze ? Si de ce sa o experimenteze Iisus , ca doar a fost creat de Dumnezeu si inzestrat cu toate puterile ?

    Si sa iti raspund la intrebare : Sa stii ca , in orice caz , Hristos nu a murit pt pacatele noastre , deoarece , in latina , pacat = deconectare …si eu cred ca Hristos a murit doar pentru a ne demonstra ca el este ca noi si ca si noi ne putem sa atingem divinitea (Dumnezeu) daca credem in noi insine si de a ne arata ca nu avem nevoie de un intermediar intre noi si Dumnezeu

    alte intrebari ?

  3. 2- care poze? pe atunci nu erau aparate de fotografiat?

    şi încă Domnul Isus nu a fost creat de Dumnezeu pentru a lua trup, ci El a existat de la început:Ioan 1
    În rest, dacă nu înţelegi – de ce te dai cu părerea ?

    • spre deosebire de tine , eu sunt mai modern si stiu sa folosesc mediul inconjurator si tot ce mi se ofera pt a-mi usura viata si pentru a-mi largi cunoasterea

      si la citatul ala din biblie … te rog demonstreaza-mi ca e asa . TU ai experimentat asa ceva incat sa fii ferm convins ca asa a fost sau crezi prosteste in ce iti da societatea sa mananci ?

      Si stai asa , cum adica nu inteleg , la ce te referi ?

      Si inca ceva , daca esti un asa bun cunoscator in religie …te rog sa imi spui numele adevarat al lui Iisus Hristos

  4. „a început era Cuvântul, şi Cuvântul era cu Dumnezeu, şi Cuvântul era Dumnezeu.
    El era la început cu Dumnezeu.
    Toate lucrurile au fost făcute prin El; şi nimic din ce a fost făcut, n-a fost făcut fără El.
    Şi Cuvântul S-a făcut trup, şi a locuit printre noi, plin de har, şi de adevăr. Şi noi am privit slava Lui, o slavă întocmai ca slava singurului născut din Tatăl. – ” (Evanghelia după Ioan 1:1-3,14)

    Cât despre Numele Domnul Isus îţi pot recomanda un articol care îţi va răspunde la întrebare:
    http://www.moldovacrestina.net/doctrina/care-este-numele-corect-al-mntuitorului-iisus-sau-isus/

    Eu am crezut din motiv că am citit Biblia. Ceea ce-ţi recomand şi ţie.

    Cer scuze, dacă am fost prea dur în primul comentariu, dar am dorit să-ţi prezint faptul că argumentele tale pot fi aplicate aproape la orice personaj sau monument istoric .

  5. scuze, „La început a fost Cuvântul”, mi-a scăpat un L.

    • am citit postul , si vreau sa iti spun ca nu acela e numele lui , mai cauta

      si nu ai fost deloc dur in comentarii , pentru ca am avut discutii mai aprinse la viata mea

      si te rog sa nu te superi , dar biblia e o minciuna. De ce ? pentru ca daca este scrisa de oameni si stim cu toti cum sunt oamenii ( exemplul lui Iuda , ca sa vorbim biblic) si…de ce exista mai multe tipuri si interpretari de biblie daca toti sustineti ca exista un singur dumnezeu ? de ce este ura intre religii si fiecare afirma ca a lui e cea corecta ? Daca biblia a fost cuvantul domnului , de ce nu este una singura dupa care sa se invete ?

  6. întâi trebuie să aduci argumente serioase că Biblia este o minciună.
    iar ura între religii oamenii au insituit-o , nu Dumnezeu.

    • si acum te intreb , cine esti tu sa decizi daca argumentul meu este sau nu este serios ? Acum pur si simplu esti subiectiv

      Eu ti-am zis doar ca biblia a fost scrisa de oameni , ti-am dat un exemplu biblic cum sunt oamenii si gata. Din moment ce nu am primit niciun contra argument la argumentul meu consider ca este suficient de serios.

      • Tu zice
        „Eu ti-am zis doar ca biblia a fost scrisa de oameni , ti-am dat un exemplu biblic cum sunt oamenii si gata.”
        dar l-ai dat exemplul pe Iuda, ceea ce nu este corect. Nu toţi sunt ca Iuda, Domnul Isus a avut alţi 11 ucenici vrednici şi care au fost un frumos exemplu pentru oameni.

        Apoi Biblia spune despre sine:
        „Toată Scriptura este insuflată de Dumnezeu şi de folos ca să înveţe, să mustre, să îndrepte, să dea înţelepciune în neprihănire, pentru ca omul lui Dumnezeu să fie desăvârşit şi cu totul destoinic pentru orice lucrare bună. ” (2 Timotei 3:16-17)

        Deci Biblia este insuflată de Duhul Sfânt. Iar dovada sunt profeţiile împlinite în viaţa Domnului Isus , cât şi profeţiile din cartea Daniel, care în mare parte s-au împlinit.
        Vezi aici despre profeţiile împlinite în viaţa Domnului Isus:
        http://alexcurbet.wordpress.com/category/profetii-despre-isus/

  7. Hristos a inviat!

    Adevarat a inviat!

  8. @ Alexandru Curbet : am citit….dar alea toate o aparut in biblie dupa ce Iisus a trecut prin ele , deci au fost fapte concrete si nu profetii care sa se implineasca dupa zeci de ani asa ca argumentul cade
    pentru ca biblia a fost scrisa dupa moartea lui Iisus

    Si de ce sa nu il dau pe iuda ? Iuda a stat langa Iisus si a mancat alaturi de el si totusi l-a tradat , Ilie s-a lepadat de el si tot asa…si observam ca nu numai iuda e cel rau …ce zici de asta ? Daca cativa oameni care au stat langa Iisus si l-au tradat , de ce zici atunci ca restul oamenilor , CARE NU AU STAT LANGA IISUS , ei nu l-ar trada ? Ei nu ar rescrie biblia dupa bunul lor plac ? dupa cum le-ar placea lor ?

  9. tocmai aici greşeşti,
    profeţiile despre Mesia (sau Hristosul) au fost cu mii de ani înainte. Toate au fost scrise în Vechiul Testament. Ultima carte din VT a fost scrisă cu 400-450 de ani înainte să fi venit Domnul Isus pe pământ.

  10. Biblia nu a fost scrisă după moartea şi învierea lui Isus, doar Noul Testament.
    Evreii nici acum nu-L acceptă pe Isus ca Mesia. Vechiul Testament la ei (evrei) s-a păstrat intact (şi e identic cu cel din bisericile creştine).

  11. „Ilie s-a lepadat de el si tot asa” – greşit , Petru s-a lăsat de Isus.

    • am gresit acolo din neatentie , recunosc asta

      si de cine au fost scrise profetiile astea ?

  12. profeţiile au fost scrise de oameni insuflaţi de Duhul Sfânt.
    ” A pus pe Levi i în Casa Domnului cu chimvale, alăute şi arfe, după rînduiala lui David, lui Gad, văzătorul împăratului, şi proorocului Natan; căci astfel era porunca Domnului, dată prin proorocii Săi.” (2 Cronici 29:25)

    ” ,,Aşa vorbeşte Domnul, ‘mpăratul lui Israel şi Răscumpărătorul lui, Domnul oştirilor: ,Eu sînt Cel dintîi şi Cel de pe urmă, şi afară de Mine, nu este alt Dumnezeu. Cine a făcut proorocii ca Mine (să spună şi să-Mi dovedească!), de cînd am făcut pe oameni din vremile străvechi? Să vestească viitorul şi ce are să se întîmple!” (Isaia 44:6-7)

    „Domnul v’a trimes pe to i slujitorii Săi proorocii,” (Ieremia 25:4)

    Mai sunt multe trimiteri , dar cred că sunt suficiente.

  13. Nu vreau sa va suparati vreunul din voi ppe mine,dar sunt de partea „invtacelului”.Biblia este o minciuna.Daka injuri nu este pacat de moarte.uitati’va la oamenii astia de strada cat injura si tot nu au murit.dumnezeu existam,dar nu asa cum scrie in biblie.biblia a fost scrisa si rescrisa de aproape fiecare om din trecut.asa ca,mmai lasati’o balta.repet,nu va suparati pentru cateva raduri ale mele scrise mai sus.lasati cearta.”invatacelule”continua ca imi plac comentariile tale.

  14. Dragă muxi, nici nu scriu ca să plac cuiva, ci îmi apăr credinţa.
    Dacă Biblia este o minciună iar Dumnezeu există, de unde ai aflat despre Dumnezeu? Nu tot din Biblie?
    Nu cred că e corect să-ţi iei doar ce doreşti din învăţăturile Bibliei.
    Am mai spus – dacă oamenii înjură să ştii că nu procedează ca adevăraţi creştini, de fapt mă îndoiesc că sunt creştini.
    Dacă Dumnezeu ţi se pare că „întârzie ” cu pedeapsa Sa, atunci nu cunoşti caracterul Lui.

  15. alexandre sau uateva..sorry sa te contrazic-NOT-dar numele lui Iisus nu era nici Iisus nici Isus man, era YEHOSHUA
    asa ca lasa-ne

    • eu vorbesc de traducerea lui .
      Dar şi acest lucru este în articolul care l-am recomandat. E bine să fi atras atenţia.

  16. Vechiul Testament la ei (evrei) s-a păstrat intact (şi e identic cu cel din bisericile creştine).
    IN YOUR DREAMS…eu stau juma de timp in Israel si abia am venit si pot sa-ti spun cu siguranta, ca Biblia originala in ebraica nu prea are legatura cu ce citesti tu in Bbiblia ta.
    Traducerile au falsificat mai mult de jumatate din mesajul initial.

    • UUUUU…..esti tare :X

      Te felicit pt cunoasterea ta

      tine-o tot asa 🙂

    • eu am abele traduceri şi nu am văzut să fi ceva diferit.
      Apropo, ai citit Tora evreilor? spune-mi ce e greşit?
      Ştiu ce spun , căci tocmai de la evrei avem Vechiul Testament , şi îţi recomand să verifici cu google.translate dacă doreşti .

  17. Off-topic: Cea de a doua reuniune a bloggerilor din CUA va avea loc sâmbătă, 17 aprilie, la ora 16,00, la Turda, în Sala CRD – Centrul Raţiu pentru Democraţie. Detalii în postarea: http://zamfirpop.com/blog/2010/04/12/sambata-al-ii-lea-blogmeet-cua Te aşteptăm!


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

