The first Blogmeet

Martie 7, 2010 la 1:05 pm | Publicat în My stuff | 3 comentarii
Etichete: , , , , , , , , ,

was a successsssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss !!!!!

Si stau in pat  ,  cu tastatura in brate si ma uit pe geam pentru ca sunt atat de bun incat stiu unde sunt butoanele si nu gresesc si tastez uitandu-ma pe geam si fireste , imi amintesc unde eram eu ieri pe vremea asta.

Pai unde sa fiu ? Evident , in Campia Turzii , in sala mica a Casei de Cultura , unde am avut Fanfarei „Promenada”, condusa de Sorin Salajean. , scaune confortabile si cel mai important am avut o ocazie si o placere de a cunoaste oameni noi.  Toti mi-au fost tare simpatici si sper ca la urmatoarea intalnire sa ii revad si pe langa asta sa ii mai vad si pe altii.

Zamfir , prieten bun si de nadejde , s-a ocupat de tot si de toate si inca ceva pe langa alea. Dupa ce ca a facut rost de sala , a mai facut rost si de o masa , dar cel mai important , si de o cafea gratuita la Restaurant Parc din Campia Turzii .

Sincer sa fiu , intotdeauna mi-o placut Campia Turzii. Oras simplut , modest si cu de toate. Imi amintesc ca intr-o zi de vara am fost cu niste prieteni in Campia , si ca tot omul ni s-a facut foame la ora 12 noaptea. Unde sa mergem ? Ei bine , la Restaurant Parc . Am comandat 2 pizza la pachet si am iesit afara sa le mancam in timp ce ne uitam la fantana arteziana din mijlocul parcului. Va zic drept ca asa o pizza buna au .  Asadar , daca vreti sa mancati mergeti acolo , si v-as recomanda si cafeaua  , nu ca sunt eu ceva expert , dar a fost cam pe locul 3 in topul meu !

Hai ca va si las o poza sa stiti unde s-o sfintit adunarea

Iar acestia au fost oamenii prezenti :

Asa….ca sa stiti unde a stat fiecare si ca atunci cand mergeti la restaurant si va asezati la ultima masa , sa simtiti acel volum  de informatii si de umor care sta asezat acolo , gata sa lumineze pe oricine. (hi hi )

Acum sa vi-i prezint pe stimabili , incepand de la stanga la dreapta :

Ciprian , Olimpiu , Cristian ( va rog sa il felicitati , are un baietel de 7 zile care si el e blogger si eu , Ciupa si Olimpiu ii multumim ca ne-a adus cu masina si ca ne-a lasat la penny unde am cumparat peste ) , Zamfir , Ciupa , EU si ultimul , dar nu cel din urma Florin.

No dragii mei , asta a fost tot deocamdata !

Va iubesc !

Sa ne vedem / citim / auzim cu bine !

3 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. şi tu ai blog :)) felicitări, blogăre !!

  2. Bine ca v-ati intalnit. 😀

    Interesanta intalnire, si din perspectiva ta, si a Alex`andrei.

  3. S-alta-data o s-o facem si mai … lunga! Si mai faina!


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

