Puterea unui motor de Logan

Octombrie 24, 2009 la 12:04 pm | Publicat în Din imaginatia mea, i like..., My stuff | 16 comentarii
Etichete: , , , , , , , , , , ,

Dupa cum cititi in titlu , sa nu credeti ca o sa va zic despre mecanica si alte treburi dineste

Tot ce vreau sa va arat e doar ca , Bestia sau Furia Rosie , asta a mea , a depasit , la propriu , toate limitele posibile ale fiintei umane .

Nu ma credeti , stati sa va arat :

ciupa nu stie , dar atata i-am dat la loganDestul de impresionant , nu?

Si acum , sa va mai zic ceva si inchei postul

„în general dumnezeu mă ascultă

ziua devine invizibil şi merge cu mine la birou
îmi verifică mailurile
îmi trimite replyuri politicoase
îmi aranjează prezentările
uneori chiar se joacă solitaire
sau un pinball de-al meu mai vechi
pe care l-am şi uitat

seara
în 66 suportăm amândoi aglomeraţia
coatele babelor nervoase
manelele care se aud de la mobile
şi
ca să nu ne plictisim în trafic
ţinem o evidenţă a abonaţilor

orange-ul are cei mai mulţi manelişti

*

acasă cel mai des facem critică literară
şi comentăm ştirile escăi
sau diverse reclame

în rest
gătim împreună
fumam împreună tuşim împreună

ne împărţim femeile
prietenii
aerul

eu si cu dumnezeu futem fără prezervative
şi fără prejudecăţi

*

dupa ce mâncăm şi stăm rezemaţi de spătare
la capetele mesei
cu burţile pline
obosiţi de atâta mestecat

ne zâmbim sarcastic
ca şi cum am şti

că eu sunt ateu
iar el nu crede în oameni” E pur si simplu superb , aceata poezie a fost scrisa de Andrei Ruse , puteti sa descarcati intreg volumul de aici , volumul „Black Job”

Astea fiind spuse , va doresc un week end placut si sa aveti soare la gratare !

Pace ! 🙂

16 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. te bat eu la cap până ce vei citi întreg volumul, lasă că vezi tu 😛

  2. Fake! :)))

  3. […] acum, la final, ce i-a plăcut tare mult şi lui Ciupa, aşa plăcut impresionat a fost încăt a scris asta şi pe blogul său : “în general dumnezeu […]

  4. @ Alex`andra : da nu trebuie , ca o sa o fac de unul singur
    @ MetaMorph : mai du-te ma
    @ Zamfir POP : cred ca cele 3 puncte sunt din cauza faptului ca prima parte a postului nu a avut legatura cu a 2 a ………….sau pt ca nu ai mai vazut vreodata un logan ce prinde 200 =))

  5. Ionut eu iti recomand multa precautie ! Cred ca tre sa moderezi mania ta vitezomana si sa fii responsabil ! Poezia o citisem si la Alex’andra si imi place asa ca o sa imi downloadez si eu poeziile

  6. cand o sa atinga loganul viteza aia eu promit ca ma fac astronaut!

  7. si in timp ce aveai 200, facei si poza, huh? 😛

  8. Incredibil,dar adevarat! Si eu am mers cu un logan pe autostrada in Spania cu 190km/h,deci,daaa!!! E posibil 😉

  9. Nu conduce mai tare decat poate ingerul tau sa zboare

  10. offf..ce te chinui tu paint-ul asta. trebuia sa-mi dai un mail..si ti-o faceam eu in photoshop. hai recunoaste ca nu-i reala! 😛

  11. Eu cred ca un Logan poate atinge 200 de kilometri la ora daca este tractat de o alta masina , asa ca nu ma mir deloc , dar imi rezerv dreptul sa ma minunez ! 🙂

  12. deci aici e o alta smecherie, poate multi nu cunosc dar cei care aveti logan incercati sa tineti apasat butonul de la chilometraj si rotiti cheia in pozitia II tinand apasat in acelasi timp butonul butonul ala cateva secunde, apoi mai apasati o data si o sa vedeti ce se va intampla…..apoi puteti sa faceti o poza si s-o postati tot aici…:)

    • da , ai dreptate , nu multi stiu chestia asta.
      Pe mine un electricean m-a invatat asta.:)

  13. in felul acesta poti sa verifici de ex. cati litri mai ai in rezervor…


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

