Sfaturi pentru barbati

Septembrie 11, 2009 la 7:49 pm | Publicat în Uncategorized | 12 comentarii
Etichete: , , , , , , , , ,

Dragi barbati , consateni , compatrioti , campioni,masculi fiorosi si masculi alfa  si tot ce vreti voi.

Eu ca prieten bun ce sunt , o sa va ofer un sfat nemaipomenit , care o sa va aduca in relatii bune cu toate .

Stiu ca sunteti curiosi acum , dar inca putin , inca putin

Acum …sfatullllllllllllllll mult prea intelept

„Atingeti-va partea feminina , o sa va placa , o sa aveti un orgasm ” !

Acum …cel care v-a oferit sfatul :P1010265

(poza e de la mare de acum 2 ani , ce bun eram …acum sunt si mai bunoc ! )

12 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Ciupa: tot aud ca barbatii nu sunt sensibili
    Ciupa: si atunci mi-am zis ca sa ii indrum sa isi atinga partea feminina
    Ciupa: si pac
    Ciupa: D:
    Alex`andra:
    Alex`andra: tu ti ai atins o ?
    Alex`andra: partea feminina ma refer..
    Ciupa: stai asa
    Alex`andra: ca aia masculina..zilnic :)) in mod invitabil
    Ciupa: ti-am atins-o pe a ta?
    Alex`andra: da
    Ciupa: si tu esti a mea nu?
    Alex`andra: da` nu de noi, femeile, era vorba aici
    Alex`andra: da
    Alex`andra: asa, si? your point is…
    Ciupa: deci , indirect , si eu mi-am atins partea feminina
    Alex`andra: filozofule :))
    cata logica , dom`le la 11 fix. te apuca la ore fixe, a ? :>

  2. poza e de atunci cand am facut baie noaptea la 12 in mare si porma am mers la discoteca in slip :))
    we need to cryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

  3. Acum o caut, domnu’. 🙂

  4. MetaMorphic: sa-mi spui si mie cand ai gasit-o :))
    Ionut: Adevarat, adevarat. Dar partea aia feminina, oricat ai zice tu, tot masculina ramane, pentru ca provine de la un…mascul! 😀

  5. Deci e clar…in poza faceai meditatie indù 🙂 apropo nu prea am inteles sfatul tau , dar nu ma preocup , oricum era adresat barbatilor 🙂

  6. hm…interesant sfatu’, numai ca ptr noi femeile, cam greu 😛

  7. Anii au trecut peste tine, unghiile ti-au mai crescut, parul ti-a mai cazut, dar modestia tot nu ti-a trecut :)).

  8. sfat pt barbatu` din tine : posteaza, maaaaaaaaaaaaa, lenesule !

  9. Heeeey..pe cine vrei sa impresionezi? 😛
    Inca nu mi-am descoperit partea „feminina”, dar nu e timpul pierdut, nu degeaba ma uit la LOST :)))

  10. Ai bratara ca a mea :))))

  11. bai spartule ,esti cel mai mare spart, ai nevoie grava de o pensare ,,,date-n sange de coey ambulant ce esti ..bunaciune auzi la el mortu dracului …bunoc:))=)))

    • Daca ar fi sa ne facem o parere despre fiecare la prima vedere si eu te-as putea face un analfabet cu vocabular foarte redus predominant de cuvantul „spart” , un om cu o mare incoerenta in vorbire ,nesigur pe sine , nestiind ce vrea de la viata si care nu poate sa gaseasca ceva bun in el sau in restul lumii , motiv pentru care se leaga de altii si ii face in fel si chip doar pentru a-si satisface acel defect de inadaptare in societate si de a uita de defectele lui batjocorind pe altii.

      Dar nu o sa iti zic asa . Oricum , daca o sa citesti ce ti-am scris , ori o sa ma injuri ori o sa imi dai dreptate ori o sa iti ceri scuze ori nu o sa imi mai raspunzi deloc … pe oricare il alegi dintre variantele expuse , rezultatul o sa fie acelasi si anume ca sunt un om mai bun ca tine deoarece m-am coborat la nivelul tau , ti-am explicat cum sta treaba si apoi m-am ridicat la loc.

      Te mai astept !


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

