Nepopularitatea , o arma de distrugere in masa (partea a II a)

Septembrie 1, 2009 la 8:12 pm | Publicat în Din imaginatia mea | 4 comentarii
Etichete: , , , , , , , , , ,

Prima parte aici

Smudge_and_Bleed_by_gr8sh

Cazu in genunchi , dar uimitor , varsase doar o lacrima pe genunchiul ei , isi ridica capul zambind si spuse … “ Pe un ton calm si plin de dragoste

Continuarea … acum

“Si ce daca sunt mai inzestrata decat voi ? Si ce daca mi-am petrecut orele de stat afara citind ? Si ce daca , voi , hmm , va rog scuzati-mi limbajul , ati behait la chefuri in timp ce eu cantam la saxofonul meu ? Si ce daca nu am avut timp sa imi fac prieteni ? Ziceti , bravi “soldati” ce sunteti ! Asta va da dreptul sa alungati cu pietre in mine ? Sa va bateti joc de mine ? Sa ma arati cu degetul pentru ce am facut ?! Eu am 5 premii la stiinta , chimie , biologie . Am 3 caiete pline de cantece , triste ce e drept , dar sunt facute de mine , eu am stat si mi-am pierdut ore in sir noptile , exersand in pivnita ca sa nu ma auda nimeni , pentru ca voiam ca totul sa fie perfect . Si am mai realizat multe vrute si nevrute. Dar va rog frumos , povestiti-mi si mie povestea voastra , as fi tare bucuroasa sa va ascult.

Terminand vorbele , se ridica , privi pe fiecare in ochi , savurand totodata linistea deplina ce se asternu acolo. Isi sterse lacrimile , se scutura de praf , trase adanc aer in piept si si-a inchis ochii pentru o clipa ca sa admire frumusetea vietii.

Moment in care , unul dintre baieti , striga tare catre ea “TU ESTI O PROSCRISA! Tu nu stii lumea , tu nu stii nimic , traiesti doar in povestile pe care le citesti , crezi doar ceea ce citesti. Nu ai simtit niciodata distractia , nu ai simtit cum e sa fii salbatic , rebel , emancipat , liber pe scurt . Nu esti binevenita printre noi , pleaca pe veci si revino doar atunci cand esti “de gasca” “ !

Fata incremeni , de data asta nu mai putu rezista si bufni intr-un plans amar . Lacrimile ii curgeau siroaie pe fata . Cazu cu capul in nisip , urland cat o tineau plamanii , indurerata de faptul ca oamenii sunt prea prosti ca sa aprecieze valoarea , sunt prea naivi , sunt prea usor de manipulat , sunt …sunt …sunt un amalgam de o complexitate simpla , avand doar 3 functi importante (de mancat , de distrat , de provocat suferinta).

Copiii nervosi , sau mai degraba speriati , nu stiau ce sa mai faca , asa ca liderul lor , a zis ca sa o invete minte de tot si sa ii dea motive sa planga. Asa ca fiecare copil a luat o nuia din trestia ce se afla langa casa fetitei si incepu sa o loveasca ca salbaticii , vroiau sa arate ca ei sunt cei mai tari si ca pumnul conduce mintea.

Dupa ce au batut-o zdravan pe fata si aproape ca au lasat-o intr-o balta de sange , smecherul grupului , lua in mana o piatra si o arunca spre fata. O nimeri direct in moalele capului.

Fata zacu acolo 2 ore nemiscata , dupa care isi reveni. Isi tarase picioarele pana in casa , unde a inceput sa se dezinfecteze si sa se panseze. Stinse toate luminile din casa ca sa nu o vada nimeni si urca la ea in camera. Isi alina durerea ascultand muzica la radio , cand deodata , se lua curentul. Noroc ca mai avea saxofonul , prietenul ei drag de la varsta de 4 ani , care niciodata nu a lasat-o la greu. A gasit apoi sub pat , o lampa cu petrol . O aprinse si rascoli pentre caietele sale , cantecul ei preferat , pe care evident , tot ea la scris. Cantecul se numea “The moon shines upon my wounds” . A inceput sa il cante cu atata drag , incat uita de durere , uita de oameni , uita de toate .

Dar , deodata , vede negru in fata ochiilor . Era un efect secundar de la lovitura de la moalele capului . Fata scapa saxofonul care cazu direct peste lampa de petrol care se sparse.

Fata este inca lesinata , iar focul a ajuns la perdea …

Ne vedem in partea a 3 a ! Daca vreti , fireste

4 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. asta-mi aminteşte de cartea ” Lord of the flies”.
    e greu pt unii să accepte că spirutul de turmă nu primează chiar întotdeauna, aşa că, atunci când apare unu’ mai brav ca ei, se sperie şi dau bir cu fugiţii, izgonindu-l pe ” micul geniu” şi punându-l la zid 😦

  2. wow… foarte fain scris. Suntem atat de prosti incat preferam sa spargem oglinda care ne arata urati, in speranta ca vom fi mai frumosi. Si stii ce e ciudat? Povestea asta a ta este reala. Se intampla in fiecare zi, evident, nu in modul asta, dar… persoanele care au ceva de spus, persoanele care nu se incadreaza in turma, persoanele care STIU ce vor, astea sunt persoanele scoase in afara grupului.

  3. well .. asteptam si partea a3-a. nu se poate fara continuare.

    totusi, ai grija .. ai mancat cateva i-uri pe la niste cuvinte.

    Sper sa nu mai astept iar o saptamana pana la urmatoarea parte :))

  4. @ Alex`andra : e firea oamenilor
    @ Neamtu’ : din cate am observat eu , mai nou , orgoliul da frumusetea vietii …ce cacat!
    @ Grim_Cris : te asigur ca nu o sa mai fie o saptamana 😀 . Multumesc de vizita ! 🙂


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

