Niste amintiri micute

August 5, 2009 la 10:54 am | Publicat în My stuff | 12 comentarii
Etichete: , , , , , , ,

Ieri v-am zis ca astazi va dau o surpriza …..ei bine…..ce surpriza poate fi mai mare decat pozele mele de la majoratul meu . Stiu stiu ….suna foarte narcisist…dar defapt…..am doar o parere foarte buna despre mine

Asa am fost imbracat :

DSC04381

Aici am fost eu cu Ciupa mea , frumosi nu?

DSC04462

Aici un mic joc cu mama , de incalzire

DSC04404

Dupa care a urmat cel ….mai serios

DSC09621

Si apoi si mai

DSC09766

Si la final ….si mai si mai

DSC09774

Apoi a urmat o mica pauza in care …

DSC04490

Evident ….l-am muscat

DSC04500

Si am primit un cadou care contine 3 lucruri , care sincer ….a fost foarteeeeeeeeeeeeeeeee tareeeeeeeeeee

DSC04527

Si in rest ….nu mai stiu ce sa va zic ….doar ca sper ca lumea s-a distrat , s-a simtit bine ….nu stiu ce as mai putea zice ….a da….Pace ! 🙂

DSC09809

Ne mai auzim ! 🙂

12 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. pacat ca primul dans l`am vazut numai eu :))
    gata, tac, nu mai zic nimic 😳

  2. pune mah poza cand te-or dezbrcat muierile, fa si tu pe sexosu =))
    oricum o fo tare 😉

  3. La multi ani Leule ! grrrrrrrrrrrr
    Imi place a 6-a poza la nebunie, exprima voie buna si aveti niste pozitii de mori de ras 😀 plini de viata tinerii astia dom’le. Bravo. La multi ani si sa fii sanatos, iubit, fericit si norocos ! 🙂

  4. @ Ciupa : bine faci :))
    @ Daboc : nu nu , alea is private
    @ Cory : defapt sunt Rac=)) , sunt nascut in 22 iulie , dar numai in data de 31 iulie am putut sa imi tin majoratu

  5. mo cumni….cum sa zic…balonash? =))) buna buna asta…asta am primit si eu …dar am cautat cadoul intr o cutie de carton de la fostu televizor al lui „maia”…batrana lu mama care are 89 de ani si trage pe VICEROI(sorry de reclama) de numa numa=)))) ,o jum de zi sa caut printre resturi de harti cu care era umpluta cutia…..hartii de la AVON(iar reclama scuze) :D…si cand sa ala si eu cadou….prezervativ…plm nu folosesc ca nu-mi prieste 😀 la ala micu :d asa ca mno….belea esti

  6. Buna, nu vrei sa treci pe domeiu propriu? Mai exact pe domeniu .info COMPLET GRATUIT. Pentru mai multe detalii intra AICI

  7. Asta da articol, dom’ne. 🙂

  8. mama ce figuri pe acolo de dans, cred ca le-ai da lectii la aia in africa 😀

    bafta la sc de soferi 😉

  9. ce tari is pozele.Foarte fain, chef de chef :)) 😉

  10. Ce major prezentabil avem aici :D. Sa cresti mare si voinic, impreuna cu Ale sa faceti un bebe mic =))….asta asa ca sa iasa rima :D.

  11. ce distractie !!!!!!!!! numai la tortu’ ala ma gandesc acum 🙂

  12. Deci[stiam dar mnoh:p] tu esti iubitul Alex’andrei, micutzei, dragutzei Alex’andra. Sa ai grija de ea, majorule.


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

