Si o mare revenire

August 4, 2009 la 11:11 am | Publicat în My stuff | 7 comentarii
Etichete: , , , , , , , ,

Freedom_by_SIVKOFFSi am revenit , gata cu scoala de soferi , gata cu cartea de legislatie , gata cu orele pierdute la sediul scolii de soferi  , gata cu intrebarile alea naspa si GATAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa

Is just peace and love , and relaxation , and ……ca in orice poveste , examenul la condus il dau in 22 septembire , ce naspa , si yo speram ca luna asta sa ma duc cu masina in Targu Mures la strand , dar totusi sa va povestesc cum a fost la examenul pe calculator pe care l-am dat ieri

M-am trezit la 5 juma si in Cluj am fost la 7:15 si evident cu sistemul nostru asta bun portile s-au deschis la 8:30 si programul a inceput pe la 9 …..clasic ,nu?

Pe cuvantul meu ca romanii astia prosti se impingeau ca vacile , dar un prieten face cu un glas mai tare „Astia is romanii , ca si oile , bagami-as pula in capu vostru!” si reactia , toti au ras , drept dovada ca suntem o rasa de „avansati”

Dupa ce dupa o ora ajung si eu la locul unde se fac pozele si iti face programarea la proba practica , imi zice ala

El : „Pai ce scoala e asta ma ? Cum vine asta ? Faceti cu 1000 de instructori? ce naiba se intampla ma aici? ”

eu ti-am zis „da domnule , dosarul mi in regula ?”

El : da ma , eeee…..dar cum vine scoala aia

eu : si nu imi faceti odata programarea pentru examen daca imi e in regula

el : da

Atunci am simtit o piatra luata de pe inima si m-am dus afara , apoi am facut la dreapta si am mers vreo 50 de metri si am dat peste un prostalau care supraveghea locul unde se desfasura examenul , care de aseamenea , m-a enervat si ala ca facea pe mistocaru si pe pula in parohie.

Usor , usor , am reusit sa ma calmez si sa raspund corect la intrebarea pe calculator „Care dintre urmatoarele alimente este fructe?”    si apoi la „1+1 = ?”………….si apoi …..marele examen

L-am terminat in vreo 4 minute cu 24 de raspunsuri corecte. De ce 24? Pentru ca asa am vrut eu. Pentru ca dupa ce am vazut acolo „24 raspunsuri corecte , 0 gresite” m-a lasat pe spate si pe urmatoarele 2 le-am pus la plezneala.

Probabil ca v-am mai zis , dar…..in 22 septembrie sunt programat la conducere …..ce cacat

Acum hai sa o aplaudam pe Ciupa mea care a inceput si ea scoala si astazi se duce pentru prima data la ora de Legislatie Rutiera  …..succes iubire :*

SI acum….de 3 ori ura ….pentru sistemul nostru de cacat , pentru romanii care se comporta ca oile , pentru legile noastre aparute peste noapte , pentru ….ROMANIA …..ce …pana mea 😀

PS : o sa va fac maine o surpriza !

7 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Wow. Doamne-ajuta sa iei traseul!
    Chiar ieri si-a luat permisul o prietena, si tot acelasi sistem de cacat se practica si pe aici…Nu iti mai framanta nervii…=)

  2. you know it`s freedom when bad things feel so damn goooooooooooooooooooooood :X !

  3. bravo , asta e sistemul nostru naspa , si eu peste 2 saptamani examenu 😀

  4. esti ratat. pe cuvant. cauta-ti alta ocupatie si lasa romania.

    • astept sugestii de ocupatii , sugestii de locati si daca poti si te rog sa poti argumente pentru vorbele spuse

  5. Cu un search pe google dupa „De ce urasc Romania” am dat peste blogul tau. Zau ca esti ratat. Si tu esti unul din motivele pentru care urasc Romania.

    • Nici nu vreau să îmi pierd timpul aducându-ți un argument bine construit pentru simplul motiv că din comentariul tău pot deduce capacitatea ta de înțelegere. Când am scris acest articol aveam mentalitatea asta și ura față de țară, dar acum m-am schimbat și nu mai gândesc așa ( mă crezi sau nu, mi se rupe) iar această categorie și aceste articole nu o să le șterg pentru că fie bune sau rele ele fac parte din mintea mea și din bagajul meu emoțional și eu mă accept așa cum sunt.

      Așa, ca sfat pentru viitor, de care poți tine cont sau nu ( că mi se rupe la fel de mult ca mai sus ) încearcă să nu aplici etichete oamenilor pe care i-ai cunoscut sau i-ai citit o singură dată pentru că nu sunt ei cu adevărat . Toți avem momente bune și momente proaste. Spre exemplu, ai luat odată un 4 la școală și dacă ar fi să reproduc mentalitatea și gestul tău aș putea afirmă că ești un prost și că nu o să faci nimic în viață și că nici de om al străzii nu ești bun pentru că s-ar pișa câinii pe tine și te-ar mânca în somn, dar evident . . . nu o s-o fac pentru că nu te cunosc și nu am interacționat niciodată cu tine (exceptând data aceasta) și se prea poate ca în data când ai luat acel 4 să nu fi avut ocazia să înveți sau ai avut altceva . . . deci, ai avut un moment prost urmat apoi de un moment bun.

      Ne-am înțeles ?

      O zi faină să ai !


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

