Primul an de blogging implinit

Iulie 6, 2009 la 7:44 am | Publicat în My stuff | 18 comentarii
Etichete: , , , , ,

Cherry_Blossom__s_Bridge_by_jut5starExact….cum zice si in titlul articolului…..bloguletul meu implineste un an.

Nu prea stiu ce sa va mai zic….in afara de… ca va multumesc frumos ca ma cititi…..ca va mai interesati de mine sa vad daca n-am murit :)) ….si pentru ca va dati cu parerea la tot ce imi dau si yo cu parerea.

Acum nu are rost sa va tot plictisesc cu statistici si top post si toate alea…..asa ca…eterna intrebare……DE CE MA CITITI? ……ca stiu ca nu scriu cu foarte mare talent si ca nu am un vocabular cat China….dar sunt tare curios …..ca stiu ca eu ma citesc doar ca sa imi vad evolutia ….dar voi…?

As fi tare fericit daca mi-ati raspunde ! 🙂

Cam atat am de zis…..La Multi Ani Blogule……fie ca paginile tale sa fie mereu curate….nu de alta….dar ca sa le murdaresc eu cu ganduri….

18 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. La multi ani urez si eu blogului tau…
    sincer? eu te citesc pentru ca imi place cum scrii..
    Ai un stil mai…aparte :p..
    Esti romantic…
    cum sa-ti mai spun ;))?

  2. Heeeeeiiiii!!!! La multi ani! bloguleee 🙂
    Pentru ca merita sa citesti si opiniile altora, ca de ale mele sunt satul 🙂

  3. La multi ani, Batman 😉 !
    inainte sa dai publish, mai citeste o data 🙂

  4. @ Axel : e bine si asa :)) , multumesc
    @ Neamtu’ : good point :))
    @ Alex`andra : am gasit doar o greseala…..multumesc pentru aia :D…..si si blogul iti multumeste 😛

  5. eu am gasit 2.
    ha!
    iar te-am luat!

  6. ^ 1 – care erau ?
    2 : mereu trebuie sa faci sa fie un concurs ? 😆

  7. ma scuzi, am uitat demult sa rad . . . mersi frumos 😉 !
    ” Nu prea stiu ce sa va mai zic….inafara de ca va multumesc ca ma cititi….” <- tema de casa. ia`ti lupa si baga mare!

  8. ^ e bine acum ? ….alte greseli ai mai depistat ?

  9. ma retrag, nu mai e nevoie de prezenta mea aici, te faci si singur de rusine 😉 !

  10. La multi aaani!
    EU te citesc pentru ca vreau! Si pentru ca pot! Si pentru ca imi place ceea ce vad! Deja am 3 motive.
    🙂

  11. Eu intru mai rar pe-aici. Chiar si asa m-am plictisit de tema asta. 😛

  12. la multi ani si la mai mare 😀
    Eu citesc pt ca e fresh, pt ca nu e plin de magarii si pt ca are o anume inocenta, chiar daca incerci sa pari dur uneori si pt ca esti iubitul lui Ale 😀

  13. La multi ani blogului tau !!!

  14. Multi inainte 😛

  15. Bafta multa cu el in continuare! … la mai multi cititori..;)

  16. multi ani..si la multi Bani:)

  17. Helooo, anybody here? A implinit saracul blog un an si gata, pauza?
    Vreau sa citesc ceva aici, trebuie! :))
    Sper sa vad o povestioara draguta cat de curand 😛 hihi 😀 hai, spor 🙂

  18. Where are you my man? 🙂


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

