O leapsa….

Iunie 23, 2009 la 7:15 pm | Publicat în leapsa | 8 comentarii
Etichete: , , , , , , , , , , ,

chess_by_macenphotosAm primit o leapsa destul de draguta de la Axel

DACĂ AI FI FOST.. :


O lună a anului: Iulie….ca e cuptor…si e cald….si sunt bun
O zi a săptămânii: joi…nu stiu de ce….dar intotdeauna am avut noroc joia….si la scoala si in afara ei
O parte a zilei:  cum se zice de la 6 trezirea….cum o pot numa aia ? …..Trezirea inaintea rasaritului :))
Un animal marin: Rechin…dar unul care nu musca tot…
O direcţie: de la sus catre Rai
O virtute: ….deja sunt rabdator….si plus ca ….eh…lasa plusu…..daca as fi o virtute….as fi cum sunt si acum……aaa daaa…cum sunt acum poate va intrebati….eu Jedy maestru sunt fiindca anapoda vorbesc si tastez…….da ma….as fi ceea ce sunt si acum…exact…treaba mea…da hai ca ca zic……adevarul e ca nu stiu virtuti….da as fi compatimirea daca s-ar pune 😀
O personalitate istorică: Buddha….nu la grasime….la cap
O planetă: Daca nu e Venus…..atunci vreau sa fiu Saturn…..sa va rotiti in jurul meu
Un lichid: apa de ploaie
O piatră: rotunda
O pasăre: …acvila…fara drept de replica
O plantă: ce se deschide doar in preajma oamenilor buni
Un tip de vreme: as fi….o zi insorita,calduroasa…cu mari adieri de vant
Un instrument muzical: pian….pentru ca e complex….si nu oricine pune mana pe el
O emoţie: …..prima trasarire a inimi
Un sunet: ceva de genul „Veniti la mine….sunteti in siguranta”
Un element: ….normal ca elementul meu…..apa
Un cântec: Veritasaga – nu se asculta….se simte
Un film: aici sunt multeeee….Tupac Ressurection , The Perfume , Slumdog milionare
Un serial: —aici iar ma mai multe….2 and a half men , Futurama , family guy…and a lot other
O carte: in care sa am scrise criticile pentru mine
Un fel de mancare: ceva usor la stomac….ceva care sa depinzi in fiecare zi….ceva ce nu pot sa aiba toti…ceva sa iti de-a un orgasm papilelor gustative….as fi …
Un Oraș: …daca e romanesc nu ma bag….dar hai ca zic si eu unu strain….sa fiu tru….undeva langa o apa…
Un gust: ….gust ziceti…hmm….as fi un gust ce persista….acum ca e bun sau rau….depinde cum il faci
O culoare: portocaliu
Un material: matase…..neagraaaaaaaa
Un cuvânt: NOI
O parte a corpului: pieptul….da…..stiu eu
O expresie a feţei: zambet
O materie la şcoală:  scoala….ce e aia ? ….a daaaa daaaa dadaaa…..pai…as fi …educatie sexuala….ca prea multi prosti pe lumea asta
Un personaj din desene animate: Batman….si vorbind acum la modul serios….stiu eu de ce vreau aia….
O formă: ….o forma….perfecta
Un număr: 69
O maşină: Lambo Gallardo
O haină: …costumul lui Adam 😀

Leapsa o ia cine vrea….dar sa se anunte macar 😆

8 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. eu nu o iau ca mi-a dat deja iubita ta una … asa ca …

  2. Oras: Malibu. God..i love that city.

  3. ^ 2 and 1/2 men =)))

  4. o iau eu

  5. Daca dau cu presupusu, esti rac. Deci ori a fost, ori va fi ziua ta :)). Iti zic si eu la multi ani si sa ai parte de tot ce iti doresti >:d< [sper sa nu fiu cu efect intarziat, adica mai bine mai devreme decat mai tarziu :))]

    ps: iau si eu leapsa :d

  6. eu am avut-o :)) :))

  7. mestere ce faci, ai luat permisu’???astept sa ma duci si pe mine o tura cu bolidu’ 😀

  8. […] prin acest post, partenerii noştrii: All eyes on me, Bluenovice, Nefacemdecap, Proinfo, să ne modifice linkul din […]


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

