In acea dimineata

Iunie 20, 2009 la 8:58 pm | Publicat în Din imaginatia mea | 10 comentarii
Etichete: , , , , , , , , ,

Good_Morning_by_Amatorka

Si cum totul a inceput ca prin vis….asa s-a sfarsit prin realitate. Nu a fost nimic neobisnuit….doar o trezire devreme la ora 8….o spalare rapida pe fata si pe dinti…..si-a luat catrafusele si a plecat , intr-o plimbare….

Cauta….ei bine….el stia ce cauta….dar a trecut pe langa de multe ori pana sa vada ca tot ce vrea e fix sub nasul lui…dar macar avea o scuza…se gandea….nu filozofii…se gandea la EA. Ea…care ii acoperise fata cu un zambet….care il invrajbise cu mirosul ei….care il lumina cu sclipirea ochilor…care i se bagase in suflet pe usa din spate.

Printre multimea de imagini ale ei….reuseste sa isi procure ceea ce vroia…si acum nu ii mai ramanea nimic…decat sa duca cadoul la EA….dar fiind politicos…a sunat prima data si si-a anuntat vizita scurta de dimineata..

Alo , ce faci ? te-am trezit ? ….am ceva pentru tine

Salut….m-ai trezit..dar nu e nimic….ce ai pentru mine ?

Treaba mea.Auzi…vreau sa te vad

Ok…in cat timp ajungi la mine?

( s-a interrupt legatura brusc)

Si atunci nici nu s-a inchis bine telefonul….ca a sunat usa.Eram eu….si inaintea mea era EA…..era ca o papusa invelita in staniol….avea pe ea doar un tricou.Prima data mi-a fost rusine vazand-o asa….deschisa fata de mine….dar am zis ca sa incerc si sa ma controlez.

De indata ce am intrat in casa….ma simteam in siguranta…ma simteam bine…..ma simteam ca si acasa.Totul imi era asa de familiar , asa de drag…asa de …EA.

Vrei sa bei ceva ? ma intreaba EA

Nu multumesc….sau ba nu….fa-mi te rog un ceai

(Deschise usa de la frigider si imi da o sticla de 0.5 litri de ceai de menta)…Prinde !

Multumesc ! ….

(iau o gura….o savurez din plin….in acelasi timp ii savuram si ei corpul ei voluptos si plin de tinerete)

Da ti-a fost sete tare

Caldura…stii….imi e dor de o baie si stii si ti

Da da …..te cunosc mai bine ca oricine….stiu ce iti poate pielea

S-a asternut apoi linistea….am ramas cu sticla in mana in timp ce EA a disparut spre dormitorul ei…fara sa schiteze vreun gest…sau sa zica ceva.Nedumerit…am asteptat acolo cateva minute…apoi mi-am luat inima in dinti si am intrat inauntru.

In dormitorul ei , batea soarele pe alocuri creand un spectacol frumos iar parfumul ei se simtea peste tot in aer….ah….si ce parfum….rafinat , dulce , senzual….menit sa iti starneasca al 6 lea simt…

O privesc cum ma priveste….ea sta in pat…se uita cu o anumita dorinta la mine…eu…schitez un pic de zambet…si apoi imi dau jos bagajul de pe spate si ii ofer ceea ce ii cumparasem.Imi multumi…si s-a retras in plapuma ei…pandindu-ma usor si uitandu-se fix in ochii mei urmarind sa imi ghiceasca urmatoarea vorba , urmatoarea miscare….urmatorul gand.

Moment de liniste…

Incep usor prin a bea putina apa din paharul EI…parca si apa era mai buna….apoi …asa usor usor…ca un leu ce isi urmareste prada…m-am urcat cu ea in pat……si apoi am…………….

(restulll….altcandva….bineinteles doar daca v-a placut …va mai zic si continuarea……si prin acest post….vreau sa imi cer scuze tuturor celor din Blogrollul meu ca nu i-am mai vizitat si nu mi-am mai exprimat parerea fata de gandurile lor….dar am stat si am mai invatat pentru scoala de soferi….dar promit ca o sa revin cat de curand )

10 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. […] stilul său inconfundabil, nu […]

  2. ” care i se bagase in suflet pe usa din spate. ” – could you explain that ?!

  3. cum merge scoala gogule??

  4. Aschia nu sare departe de trunchi, asa spune un proverb romanesc :D. Asa fata, asa baiat sau invers…oricum amandoi sunteti tare talentati !
    Bafta multa la scoala de soferi, inca unul priceput in trafic nu strica niciodata :> .

  5. eu cred ca ai imaginatia boln…bogata 🙂 Dar e de bine, pentru ca genul asta de texte au imbogatit-o pe Sandra Brown 😀

  6. foarte faina….continua 😀

  7. Ai facut bine Ionut ! Succes la examen !

  8. @ Ciupa : i could….but i won’t 😀
    @ Alexxutzu : merge bine
    @ Dedeea : Multumim 😀
    @ Neamtzu : ooo….trebuie sa ma imbogatesc si yo atunci
    @ Axel : rabdare prietene 😀
    @ Hime : multumesc 😀

  9. Mai, tu o arzi pervers ! :)).
    Bafta cu scoala de soferi, sa te mandresti cu carnetu [si sa semnalizezi :))] dupa ce ti-l iei ! :>

  10. Frumos post…


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

