Azi ma iau

Iunie 8, 2009 la 9:13 am | Publicat în Uncategorized | 14 comentarii
Etichete: , , , , , , , , ,

ouasc

Azi ma iau….

De luptatorii Power Rangers ….ca nu prea inteleg cum aia sunt asa buni incat pot sa sara 1000 de metrii in aer ca sa ajunga. Nu inteleg iar cum la cea mai mica zgarietura….costumul lor mulat produce atatea scantei ca si atunci cand sudezi….si apoi mai sar in spate si in aer inca vreo 3-4 metrii…iar cand pica jos…se zvarcolesc un pic dar apoi iar sar sus ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic.

De “acestia” din guvern…care culmea…ca acum cand sunt alegerile…ei in loc sa faca ceva pe finalul campaniei , ei dau legi prin care isi mai dau lor cate mandate vor prin care joc sa fure…aa…pardon , ajute populatia. Ca amar ii urasc….de abia astept sa am 18 ani…ca sa nu ii votez.

De aia care fac glume proaste…cum ar fi “Noaptea erorilor” adica…aia sunt niste prostalai ..cat duce carul. Ii ia pe unii mai slabi…si cica ii trece prin “probe” care sunt de-a dreptul tampite si penibile.Tin minte ca vreo 2 aveau rau de inaltime si astia le-o urcat la nu stiu cati metrii inaltime….si le-o lasat acolo. Ce tareee…n-am ce zice…ce amuzant a fost cand una s-a apucat de plans. Cretini

De aia de la emisiunile gen “tradati in dragoste” , “fata lui tata” , “Test de fidelitate”….adica sa fim sinceri….pe langa ca gasesc prostalai sa joace in emisiuni….gasesc si niste replica dinele de tot cacatu…pe care cred si eu ca si voi va dati seama ca toate astea sunt regizate. Apai sa nu mai zicem ce vad detectivii si cum povestesc “ Ziua 1 : X pleaca din bloc……….dupa 2 ore se intalneste cu Y…sta la cafea” si tot asa….pai sa mor eu …de zici ca nu vad ce se intampla….ce imi pasa mie ca aia merge acolo sa se intalneasca cu amantu-so….ca pentru mine din moment ce aia a mers acolo…a cazut automat in ochii….pentru ca detest oamenii care te lucra pe la spate…dar asta e cu totul alta poveste 🙂 ……….ideea e ca emisiunile is de cacat

De mamele alea….pardon…proaspat mamicute…care lasa TV-ul sa ii faca educatia la copil….mamicuta voastra de mamicute

De astre…care …la naiba…au dreptate

De luna…care trag ceasul…dar toata saptama a fost…cu curu-n sus

De o ureche

Azi ma iau de mine….si de…treaba mea 😀

Hai sa aveti o saptamana faina !

PS : voi de ce va luati? Sau v-ati lua?

14 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. eu mă iau de tine 8) !

  2. Ale` a fost foarte directa si la obiect 😀

  3. eu ma iau de Dan, ca isi tine telefonu in cur :))
    si ma iau de tine, ca d’o vreme esti scump la vedere
    si ma iau de mine, ca daca nu las tigarile si cafeaua o sa am parkinson pana la 30 ani

  4. eu m-as lua de tot ce inseamna conducerea Romaniei?ca tot au fost alegerile „europene” si nu a participat mai nimeni, noroc cu cei care stau la tara ( mediul rural) ca i-au ademenit cu cateva „atentii” si au mers in numar mare sa-si puna stampila acolo unde trebuie sau unde au fost „indrumati”

  5. si eu ma iau de oamenii care imi complica existenta mea….de aceia care vor sa fie mai presus ca altii si vor sa ajunga originali,dar defapt gafeaza intr-un mod irecuperabil…..eh…sunt „sfrustrata” cum zicea cineva:)))

  6. Eu mă iau de faptul că sunt ruptă de oboseală şi ca tacâmul să fie complet mâine dimineaţă la 8 trebuie să fiu la muncă 😦

  7. eu ma iau de al meu iubit care imi promte de 2 saptamani ca ma duce la cinema ! cred ca o sa ma duc singura intr’un final !

  8. ma iau de autobuzele din iasi cae nu au aer conditionat

  9. Eu mai iau de toti cei care nu voteaza…si-s al dreaqu de multi 😀
    Parerea mea e ca nu votezi deci n-ai dreptul sa critici pt ca nu ti-ai exercitat dreptul de cetatean. Daca nu iti convine nici unul din candidati sau nici un partid, atunci mergi si da vot in alb, nul!
    Insa nu critica. Iti vorbesc din perspectiva unui om care a facut campanii de comunicare politica si care este intr-un partid de guvernamant

  10. omule te agiti degeaba cu guvernu’ si alte banalitati d’astea…nu te baga nimeni in seama 😀

  11. Ionut am auzit ca dai de carnet…ia vezi ca ti-am pregatit o intrebare simpla pe la mine pe acolo… :))

  12. la emisiuni m-as lua de astea care le-ai zis tu,dar daca ai apucat tu primul nu le mai spurc si eu.Cat despre alte lucruri ar fi multe de care m-as lua :))

  13. si ma iau de tine ca absentezi nemotivat de pe blog !!!!!!!!!!!


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

