O leapsa despre ce, cum si cat

Mai 30, 2009 la 12:34 pm | Publicat în leapsa | 24 comentarii
Etichete: , , , , , , ,

v_for_vendetta_by_OSK_studio

Nu am mai scris demult…stiu….si nu v-am mai vizitat….sa imi fie rusine…dar momentan am alte treburi 😀

Ciupa ma inzestreaza cu puterea ei magnifica cu o leapsa….si eu o sa o onorez

* Sunt romantic

* As vrea sa fie acum pe cer un soare mare si o caldura suportabila ca sa ma duc cu Ciupa la o baie in tarzan

* Pastrez amintirile frumoase in capul meu

* As dori sa fiu mai matur

* Ma tem de Dumnezeu

* Aud bataiile in usa casei mele ale Apocalipsei

* Imi pare rau ca nu pot mai mult

* Imi plac plimbarile sub clar de luna si somnul in iarba

* Nu sunt IPOCRIT

* Cant doar atunci cand muzica canta mai tare ca si mine

* Niciodata nu o sa lupt in razboi

* Rar ….zambesc in poze

* Plang pentru ca rad prea mult

* Nu sunt multumit(a). de mine momentan

* Nu imi place lucrez duminica

* Sunt confuz(a). cand vine vorba de “a intelege” si “ a pricepe” ceva

* Am nevoie de NOI

* Ar trebui sa fiu mai responsabil…..si sa nu imi mai fie lene noaptea sa ma trezesc din pat si sa scriu o poezie. …………………/ sa renasc din propria-mi cenusa

Leapsa merge la toti si la toate ! 🙂

24 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. eu sunt multumita de progresul tau lately, so . . . do the same !

  2. that includes me to?

  3. Auzi bataiile in usa casei tale ale Apocalipsei ??? Sa inteleg ca tu o prezici ?? 😦

  4. „Nu sunt multumit(a). de mine momentan” nu ar trebui mai nene, trebe’ sa fi multumit cu tine insuti. Eu am facut leapsa asta acum ceva timp ;))

  5. Pai ar trebui sa zambesti in poze, cel putin pe jumatate decat o face Ale, ca pe urma o eclipsezi si nu te vad bine :)). Ma bucur ca mai exista pe pamantul asta oameni romantici. Gesturi ca ale tale, ar trebui date la tv si ocrotite de lege, doar asa te mai poti gandi la ziua de maine cu zambetul pe buze.

  6. @ Ciupa : numa sa nu fii subiectiva :))
    @ oana : daca vreau numa :))
    @ Hime : stiu….e trist
    @ Polly : dar oricum pot mai mult
    @ Dedeea : ca bine zici…..ar trebui sa am propria emisiune :))

  7. Da, poti mai mult. Asta pt k vrei, si unde-i vointa e si putere, asta e clar! Dar nu inseamna ca trebuie sa fi nemultumit cu tine insuti, ci sa sti ca poti mai mult, si sa vrei sa evoluezi, dar sa pastrezi o relatie de armonie constanta cu persoana ta…:)

  8. vai vai vai!Cum sa o dai la toti si la toate? :)))

  9. leapsa, maaa =)))

  10. pai si eu la ce ma refeream 😛 ?

  11. ^ da nu cred ca va bateti :))

  12. hmmm….ba poate ca da 😡 locul si data!

  13. la 1,2,3 si sarim amandoua pe ionut si`l gadilam :)) ce zici ? 8)

  14. pai da….dar pe urma sa nu sari tu pe mine 😳

  15. cum sa sar pe tine daca te fac aliata mea impotriva lui Ionut =)) ?!

  16. Peste tot am văzut leapşa asta, dar chiar îmi place.

    „am nevoie de…noi”

    mhmmmmm; 🙂

  17. atunci…pe el cu gadilatu :))) gadi gadi gadi ( poate lesina 😐 ) eu de obicei asa fac 😳

  18. @ Ciupa & Alyx : fara gadi gadi….ca se lasa urat :)))
    @ Alle : nu zic bine?:D

  19. el se tranteste pe pat si da din maini si din picioare ca un gandacel =))

  20. N-am mai trecut de mult pe aici. 🙂
    Asa, imi place poza.

    „el se tranteste pe pat si da din maini si din picioare ca un gandacel =))”
    Asta faci, ma? Ma dezamagesti. Fii barbat! 😀

  21. ^ nu o asculta….asa minte….de ingheata apele la 100 grade Celsius

  22. 9 puncte

  23. ^ ce 9 puncte?:))


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

