Despre statusuri de messenger

Mai 13, 2009 la 11:56 am | Publicat în Nu-mi placeeeeee | 21 comentarii
Etichete: , , , , , , ,

Im_Surrounded_By_Stupid_People_by_ImagenAshyunAstazi ne referim doar la statusuri messenger….vreau sa le critic….de ce va intrebati ? Pai…asa vreau , e blogul meu si traim intr-o tara unde ne putem exprima liberi.

Vreau sa incep direct cu statusurile alea “brb la mancare :*:*:*” ….eu ce sa inteleg aici cand iti citesc statusul? Ca tu acum cu gura plina imi zici mie ca mananci….si apoi ma mai si pupi asa plin/a de unsoare sau de ce minunatii mai mananci. NASPAAAA…..si tu nu te gandesti ca altii poate nu au de mancare…dar tu zici ca bagi in tine ca spartu/a…..rusine

Mai sunt si persoanele alea care scriu „@t@t K@P|_| M@R3” am …..sa mor eu de ii inteleg pe astia…..ce mama naibii ? Ai sughitat cand ai scris ? Scriai o litera normal apoi te lua un sughit subit si faceai litera a doua mai mare . Noroc ca nu poti sa scrii cu caractere mai mari ….ca atunci asa litere aveai  M@R3 Jm3K3r  scrise cu 100

Ma mai enerveaza apoi persoanele alea care scriu „Thu nai SHHHtiut za ma Ubesty” …..apai nici nu e de mirare….la cat este de proasta si de analfabeta….tu te mai si lauzi. Macar tine pentru tine prostia ta.

Dar preferatii mei sunt aia….care pun filozofie la status….si culmea ca pun dinaia care ….sa zicem ca nu sunt prea inzestrati de natura acolo sus. Dar ce conteaza….el „filozofeste” despre nemurirea sufletului. Si cand il pui sa iti explice statusul lui , primesti un raspuns „brb” si cu brb-ul ala ramai. Mai sunt si aia care iti zic „citeste intre randuri” …pai ba orbule….in caz ca nu ai observat ….intre randuri sunt spatii goale….ce naiba sa citesc acolo?

AAA…sa nu uit…sunt cei care isi pun la status „Nu-s” dar ei sunt acolo…de ce sunt siguri? Pentru ca dau mass-uri idioate. Dar ei sunt dusi….dusi cu pluta saracii.

Eu de obicei am la status blogul…sau ceva versuri…si mai rareori filozofie…..probabil ca va intrebati de ce? Pentru ca in lista mea nu permit sa intre toti distrusii si toti retardatii…..am putini dar inteligenti…asta conteaza.

21 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. UbYyyyy, she fashy ?!
    =)))))))))))

  2. off cata dreptate ai….ai centrat 🙂

  3. statusul de azi e : stop looking at me , … IDIOT si link la blog, status la schimb cu :
    de v’as vedea afectati, ipocriti, farisei, as inceta sa va stiu: prietenii mei, as zice iarta-i Tache, ca-s niste catei!! Pleaca si uita de ei
    brb…o vreme
    😀
    cel din urma e pus pentru ca am obiceiul sa plec de la pc si sa nu zic nimic si sa lipsesc cu zilele, status idle si sa vin sa gasesc n buzzuri, k audibleuri si m injuraturi ca de ce nu raspund :))

  4. Hai că am ajuns şi eu, azi am fost cam rătutit de vremea asta şi am avut şi nişte treabă… Îmi spusese feedreaderul că ai postat şi eram curios. Dacă este să vorbim despre messenger, trebuie să spun că îl deschid extrem de rar. Sper că oamenii care au preluat ID-ul meu nu se supără pe mine sau s-au convins că aveam dreptate atunci când l-eam spus că îl folosesc foarte rar, aproape deloc. Prefer mailul, sincer să fiu. „Filozofie la status” – tare de tot, asta mi-a plăcut cel mai mult!!! Nu mai au loc unde să filozofeze sau vor să pară foarte, foate, exagerat de interesanţi? De-astea cu Kant şi Nietzche… Dureros, şi pe la facultate aveam o relaţie rece cu ei…

  5. De o vreme am inceput sa pun si eu ultimul post de pe blog ca status. Cu toate ca e o varianta ieftina de a mai ‘trage’ niste trafic :D. Inainte, daca erma vizibil, aveam ceva de genul ‘bate-ma la cap, sa vad si eu cum se da ignore’. Pe bune ca nici acum nu stiu…

  6. ce ai zice daca te-ai face „carcotas” 😛 te prinde 👿

    • my sts de 2 sapt 🙂 : „we gonna put the rhino in the blender”

  7. Eu am in permanenta blogul la status, si versuri sau citate. Daca am treaba, pun si un dnd si e ok.
    Dar M@i sHuK@R K Sh|_|c@rime@ nu enimic ma, intelegi tu?:))

    Sa vad..am in lista aprox. 150 persoane, dar sunt exact alea care trebuie:))

  8. @ Ciupa : stauuuu :))
    @ hime : mereu am dreptate …numa ca nu mi se acorda de fiecare data
    @ oana : foarte tare :))
    @ Cristi : sa stii ca messengerul nu e bun deloc…bine faci ca intri foarte rar
    @ Neamtu’ : pisu lumii statusu tau =))
    @ Alyx : m-as face si yo carcotas…dar dupa ce mor aia doi de pe prima :))
    @ Daboc : am observat 😛
    @ polly : like me 😀

  9. Nici tu nu mai scrii… greva pentru Ciupe 🙂 ???

  10. copile, auzi aici…maine postezi ! clar ?! :-w
    [ ha ha ha =))) autoritara de je ]

  11. ca de obicei 🙂

  12. e mai lenes decat ma asteptam =))

  13. Te cred pe cuvant 🙂

  14. eu imi pun un vers dintr-o melodie care ma obsedeaza pe moment/zi/saptamana 😀
    PS: eu cand pun „nu’s” nu sunt la calculator, dar se mai intampla sa revin si sa uit sa schimb statusul 😆

  15. Si eu am o lista formidabila de… 61 de id-uri. 🙂
    Sunt si printre astia 2-3 cu statusuri de genu’. Si mai rau e ca se cred bloggeri. 😐

  16. @ Hime & Ciupa : NU SUNT LENESSSS
    @ Anca : asa si trebuie :>
    @ MetaMorph : =))…saracii…si nu le zici adevarul?

  17. asa,imi place.I-a o atitudine agresiva :))… si ai dreptate…cateodata 2-3 prosti in lista nu strica niciodata.Cine stie cand esti suparat sau prost dispus si te salveaza ei cu un sts de ala de al lor b-) =))

  18. N-am citi toate comentariile sa vad daca a mai precizat cineva, dar… pe mine ma enerveaza aia cu „fa baie DND” sau „plecat DND” sau alta labarie in care imi spune ca e plecat si urmeaza un „DND”. FTW!
    Am o colega care s-a suparat pe mine pentru ca am facut-o prostuta din cauza ca nu a pus punct in statusul ei, care suna cam asa „nu’s plecata”. Dar ea de fapt era plecata de cateva ore.
    Am scris candva (prin ianuarie) cateva statusuri pe care le folosesc. Si mai am cateva, dar nu-mi pun filozofareli. Mai bine ceva comic, de genu’ „the head that makes promises is not the head that breakes them”. Chiar daca-s preluate din filme sau seriale. 🙂

    O zi insorita va doresc!

    P.S. Link-ul catre blog e tot timpul la status. :))

  19. =)) adevar vorbesti 😛

  20. o maimuta cu puiul ei:
    -mama de ce suntem asa de urati?
    -stai linistit puiul mamii,stai sa-l vezi pe ala care citeste acest status!


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

