Leapsa de dragoste

Mai 7, 2009 la 12:05 pm | Publicat în leapsa | 13 comentarii
Etichete: , , , , , , , ,

ac1ba877c60be839e1f1e7e8fc405926

Am primit si eu o leapsa de la Ciupa si tre sa o fac….ca de nu se lasa cu scandal 😆

  1. De cate ori te-ai ars in relatii sentimentale?

Hmmm…odata si mi-a fost de ajuns. Dar si aia a avut o parte buna….si anume ca trebuie sa deschid ochii prima data….sa gandesc cu capul…si apoi cu inima….si ca sa vezi…merge…..si am si dovada vie langa mine 😀

  1. Crezi ca poti sa reusesti in viata de unul singur(a)?

Da….dar e naspa ca nu ai alaturi de cine sa te bucuri de succesul tau….deci….tragi si te uric peste toti …dar cand ai ajuns sus ,realizezi ca esti singur si ca nu te poti intoarce inapoi jos.

Eu nu vreau sa reusesc de unul singur in viata ,sunt genul ala de om cu lucru in echipa si de aceea vreau sa depind de altii cat depind ei de mine. Si cum zicea si Ciupa …iti tre un as in maneca

  1. Ai sedus vreodata?

No….aici m-ati prins…sincer…habar n-am . Poate am sedus ,poate nu. Dar de un lucru sunt sigur….ca DA….la o anumita ora de TIC ….la o anumita fata….care mai avea un pic si facea crima pentru o pereche de doi ochi caprui si o privire fierbinte de neuitat

  1. Ai fost indragostit(a) de ideea de dragoste?

CEEEEEEEEEEEEE????? Cum vine aia idea de dragoste ? Adica ideea ca dragostea e perfecta ? Sau ce ? Pai sa stiti ca eu nu m-am gandit ca o sa ma indragostesc si ca o sa fie totul bine si fain si toatea alea…..unicorni,curcubee si sclipici….am stiut ca odata ce ma indragostesc vine si o responsabilitate mare…si cred ca imi fac bine treaba.

Aaa….daaa….am deviat un pic…..NU AM FOST INDRAGOSTIT DE IDEEA DE DRAGOSTE

  1. Ai gasit reteta pentru o relatie stabila?

Da cum sa nu….eu intotdeauna am zis ca daca vrei o relatie stabila….trebuie neaparat sa existe COMUNICARE….in primul si in primul rand. Urmeaza apoi pasul ala in care cei doi parteneri vor sa se faca sa fie dependenti unul de altul….misto ,nu? Si apoi…ca sa nu uitam….trebuie ca zilnic sa ii reamintesti partenerului cele doua cuvinte frumoase…si in mod normal micile gesturi care ne fac viata mai frumoasa….sarutarile,imbratisarile si nelipsitele complimente la adresa partenerului. 🙂

13 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. pupa`o`ai pe fata de la ora de TIC 😳

  2. prea la sentiment a iesit asta 😀

  3. „Poate am sedus, poate nu” – mi-a plăcut la nebunie această incertitudine personală… „Eu nu vreau sa reusesc de unul singur in viata ,sunt genul ala de om cu lucru in echipa si de aceea vreau sa depind de altii cat depind ei de mine” – felicitări, Ionuţ!

  4. hai ca ti-a iesit bine 🙂 ai fost tareeeee simpatic stie ea ce stie Ciupa 🙂

  5. @ Ciupa : azi si maine si pana nu mai poate 😀
    @ oana : stiu 😳
    @ Cristi : multumesc 😀
    @ hime : stie foarte multe inca :)))

  6. Adevarul este ca apari ca un cuceritor misterios… asa o fi? 🙂

  7. ;)) pot sa o fur? Can I? 😀

  8. vaaai, cat ador pixurile alea din imagine:D scriu fain rau de toot:x

    „Poate am sedus, poate nu.” Dar nu ti-ai pus niciodata intrebarea: ba nene, daca am sedus? Si hm…pe cine? eeee? 🙂

  9. @ Neamtu’ : asa e 😀
    @ Alyx : poti poti
    @ polly : da nu te sa imi pun intrebarea pe cine…ca stiu 😀

  10. foarte tare imaginea..:D…as prelua si eu leapsa..:)) as avea multe de spus ,dar nu o sa o fac:)) ….

  11. foarte tare:))))

  12. „trebuie ca zilnic sa ii reamintesti partenerului cele doua cuvinte frumoase” – trebuie ala ne deranjeaza…noi credem ca trebuie sa ii spui acele cuvinte frumoase intr-un moment potrivit si cand simti tu ca vrei sa i le zici, nu ca asa „trebuie” sa faci…
    asta e doar parerea noastra, o fata nebuna si pinguinul sau 😆

  13. @ saychese : o faci mai incolo
    @ florin : multumesc 😀
    @ anca : „trebuie” e exact in acele momente…eu la asta m-am referit…imi cer scuze ca descrierea mea a fost asa vaga 😳


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

