Ce as schimba la mine

Mai 6, 2009 la 10:34 am | Publicat în My stuff | 9 comentarii
Etichete: , , , , , , ,

change-1

Am gasit un post care m-a atras mult la d3vilbabe…si anume….acesta. D3v ne intreaba ce am vrea sa schimbam la noi.

Sa vad…In primul…da in primul rand….as incerca….Nu nu nu….AS VREA sa schimb frica asta a mea de esec. Ma enerveazaaaaa….ma face sa am ezitari , remuscari si cateodata pareri de rau. Am acel gand ca tot ce fac trebuie sa imi iasa din prima…ca poate a 2 a sansa nu exista….de aceea in tot ce fac si tot ce primesc ,profit cat mai mult….ca cine stie daca mai apuc si a 2 a oara.Frica mea de esec si gandul asta a meu de perfectiune ma face sa delirez…pe bune…niciodata nu sunt multumit de un lucru…am o foame pentru mai mult…sunt nesatul.Am tot impresia aia….ca daca nu imi iese din prima..ce o sa zica ceilalti despre mine , cum o sa ma vada si tot porcarii dinastea. Stiu ca nu e bine…dar cateodata ma consolez zicandu-mi „hei…nimeni nu e perfect si nimeni nu s-a nascut invatat”…..dar ma macina gandul asta….de ce mama naibii trebe sa fac totul sa fie perfect? De ce nu pot sa fac un lucru si sa zic ca e gata…fara sa il continui apoi? Pana si cand eram mic si faceam castele de nisip la mare…terminam …ziceam ca e bine…dar apoi….ziceam ca ii mai trebuie ceva si il modificam…si il stricam… Ce cacat…..imi zice cineva va rog ceva sfaturi ? (atata imi e de frica sa scad in ochii lumii si in ochii celor dragi mie )

Al doilea lucru ce as vrea sa il schimb la mine ar fii …hmmm…sa vad….aaa daaaa….cum puteam sa nu o vad…doar e cu mine in permanenta….anume NEINCREDEREA IN MINE…..vorba lu Ciupa „daca tu nu ai incredere in tine…cine sa aiba?” si  amar are dreptate. Dar cred ca am gasit cauza la asta…..se gaseste la primul lucru ce as vrea sa il schimb. Dar am primit un sfat bun de la „un cineva” important….care mi-a zis ca trebuie sa fac opusul la ceea ce fac altii….si de aici eu am continuat si am zis…ca daca fac lucru asta …trebuie sa judec si daca gasesc ceva ce nu imi place cum face ala …fac eu cum as vrea si sa cred in mine ca e bine cum fac eu si poate si macar 1 sa vina unde ma duc si eu. Aici e faza ca eu sunt supra-extra-mega-hiper sensibil….si nu vreau sa vad pe ceilalti tristi si mereu ma ocup de ei si cam uit de mine si dezamagesc in felul asta pe alte persoane si apoi oarecum ma critic pe mine si tot imi zic ca „de ce pula mea nu ai putut sa le faci pe toate?”. ….Astept si aici sfaturi

Al treilea lucru pe care as vrea sa schimb ar fii faza aia ….sa nu mai fiu asa usor influentat….care ca sa vezi…se datoreaza din cauza ca nu vreau sa supar pe nimeni si ca nu prea am incredere in mine. Si aici e la fel…nu vreau sa vad pe nimeni trist si daca ma cheama undeva (de exemplu) si nu am chef….tot ma duc…ca dupaia vad ca face mofturi si i se schimba starea de spirit si nu imi place. Asa ca….ca si vantu ma las purtat chiar daca stiu care sunt consecintele care urmeaza….prost is Doamne….da ma invat eu minte cat de curand.

Cam astea 3 le-as schimba la mine….asa de inceput….asta e primul pas.

Oricum….macar acum sunt mai optimist :D…..Forta Eu ! 😆

PS : poza e de la Ciupa 🙂

9 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. sfaturi ? oameni? pareri ? ce pisicii mei cauta toate astea [ care, daca stai sa analizezi, sunt niste pareri personale ale unor persoane care habar n`au de tine] in ecuatia enigmatica in care te`nvarti tu ?!

  2. Sa nu mai fii asa usor influentabil.. Bai, unde ti-e bunul simt ?

    1. Daca ai caracter, zici ” NU ” (cineva-ului care te invita pe-afara)
    2. Tu ai caracter.
    3. Zi ” NU ” si adauga un motiv.

    Iar increderea in tine se castiga in timp, nu poti trisa. 🙂

    Parerea mea 🙂

    Succes! si n-ai teama, tu o sa reusesti

  3. Nu schimba nimic. Caracterul se muleaza, nu se schimba, se adapteaza, nu se retracteaza. Totul pleaca din suflet. Daca reusesti sa imbini compromisul cu sinele si cu demnitatea, nu trebuie sa te schimbi. Trebuie sa fii tu insuti.

  4. Daca ai devenit mai optimist, deja ai scimbat mult … restul o sa vina de la sine … Succes!

  5. @ Ciupa : yo ma refeream la sfaturi de la cineva care a mai fost prin situatia mea…sau sfaturi de la cineva care a citit in domenii psihologice…..cine stie ce mare om a trecut pe bloguletul meu :))
    @ Paul : hai ca o fost tare asta….chiar am zambit 😀
    @ Liviu : sunt eu insumi….dar diferenta ca eu insumi nu multumeste lumea
    @ lorrena : multumesc

  6. Eu nu vad frica de esec de care vorbesti… ai un blog cu destul succes, asta nu-ti spune chiar nimic? Increderea in tine nu ti-o poate da nimeni, in afara de tine. Trebuie sa te iei odata de guler, sa te dai cu capul de perete, sa te indesi cu fundul pe un scaun la masa cu tine si sa ai o discutie serioasa. Si cu cei din jurul tau trebuie sa faci acelasi lucru: „frate, nu sunt butoiul vostru in care sa va varsati nervii, starile depresive sau sa ma infundati cu cacaturi, ca nu-s buda!” Asta iti spune un tip care seamana destul cu tine, doar ca nu iese din casa cu saptamanile. Nu astepta sa ajungi asa! Traieste acuma cum vrei tu, nu se asteapta nimeni sa fii perfect.

  7. Pana si cei mai mari (a se citi importanti) oameni au momente de frica , de nesiguranta sau de neincredere Nu cred ca e o conditie permanenta , cu timpul o sa te transformi …imi place ca te gandesti la temerile tale stii despre ele si incerci sa le corectezi .O sa reusesti , oricu nu te stresa prea mult esti la inceput de drum .

    P.S. : Un „Nu” din cand in cand este bine venit 😉

  8. @ Neamtu’ : you made my day….. >:D<
    @ hime : pot…si o sa reusesc 😀

  9. Ionuţ, eu nu aş mai schimba nimic la mine acum. Poate – dar poate, nu sunt foarte sigur – că aş da vârsta de 41 de ani pe una de 31. Dar, dacă stau mai bine să mă gândesc, mi-ar părea rău de tot ceea ce am trăit în acei 10 ani pe care i-aş şterge cu buretele. Pe de altă parte, dacă aş încerca să nu mai am atâta încredere în oameni – motiv pentru care o mai „păţesc” câteodată – n-aş mai fi acelaşi eu. Da, este clar, nu aş schimba nimic…


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

