Sucul miraculos

Mai 5, 2009 la 11:28 am | Publicat în Uncategorized | 12 comentarii
Etichete: , , , , , , , ,

Probabil va intrebati ce am patit de am disparut….multe pe scurt….acum ne concemtram pe articolul de astazi. Va rog uitati-va la poza din stanga….image139este ceva graffiti? Este ceva mazgalitura? NUUUUUUUUUUUUUU…este panoul de la spital care indica o sectie de la spital. Probabil ca am mai pomenit de experienta mea cu piciorul drept. Hai ca va mai zic odata. Eram la matusa mea Maria pe vremea cand statea la bloc…si normal…ca si acum…am prea multa energie in mine si tot faceam ture prin casa.Matusa nu m-a luat in seama deoarece era ocupata cu mancarea si sa fiarba niste apa intr-o oala ca sa duca la porcii de la gradina.M-am agitat vreo 15 minute , si in acelasi timp…a fiert si apa pentru porci .Matusa a luat-o si a pus-o deoparte…dar eu….cum tot alergam…am mers aproape de oala cu apa clocotita…si NEATENTU DE MINE…a cazut cu piciorul drept in apa clocotica…..aceasta actiune rezultandu-se cu un scurt „Auuuuu”. Matusa mea s-a speriat si m-a luat pe sus ca sa ma puna cu picioarele in chiuveta ca sa vina apa rece pe piciorul meu. Pana am stat eu cu piciorul sub apa , unchiul meu a pregatit camionul sa ma duca la spital. Tot drumul catre spital am strans cat am putut din dinti si din pumni si am incercat sa nu ma scheaun. Odata ajuns acolo….doctorii mi-au sarit de indata in ajutor….dupa ce am umblat la toate etajele si am asteptat vreo 15 minute pe hol. Si culmea….cand am intrat…doctorul s-a uitat la mine, apoi s-a uitat la piciorul meu de pe care se scurgea unele bucati de piele si pe langa degete eram tot rosu si se vedeau venele cum pulsau…. si s-a uitat inapoi in registru. Minunat ,nu? Si dupa scurt timp….ce vedem? Ca dintr-odata….pe masa la doctor…apare un suc „Frutty Fresh Exotic” si o punga de cafea. Stiti ce….eu cred ca nenea ala vroia sa vorbeasca cu mine….dar nu putea ca avea gura uscata. Ce noroc cu sucul ala….datorita lui azi inca pot merge pe propriile picioare si m-a scapat de DOAMNE FERI ….amputare. Si chiar daca v-am mai zis ca sucurile is rele…..in unele situatii is foarte bune ! 🙂 Ne mai citim !

12 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. MDA…IN CAZUL TAU A FOST BUN DE TOT SE PARE/

  2. vai ce aiurea…macar s-o terminat totul cu bine:D

  3. numai tu treci prin peripetii din astea 🙂 noroc cu suculetu’

  4. ^ da` si normal. cine`i mai nestamparat ca el ?! :))

  5. @ lorrena : extraordinar inca 😀
    @ polly : macar…. fara amputari =)))
    @ hime : ooo daa….da mie nu imi place ala
    @ Ciupa : nu stiu :”>

  6. Ce coincidenţă – acum nişte ani, prin 1998 – am reuşit contraperformanţa de a-mi vărsa pe picioare o oală cu apă clocotită. Arsuri gradul 2 şi 3. Am stat o lună în concediu medical, la pat, dar am dat peste un doctor excelent şi nici semne nu au rămas. Brrr… De atunci suflu şi-n iaurt…

  7. mai omule, bine te-ai intors. acu’ nu stiu ca sa zic ca eu nu fac doi bani la urari de sanatate sau la aratat ingrijorarea, dar pot zice ca ‘bine ca s-a terminat ok, pana la urma’. si nu e nevoie sa ai vreo chestie grava ca sa dai spaga, de fapt nu te obliga nimeni, dar vorba aia: paza buna…

  8. o sa iti spun eu maine aventurile unei colege din turda la medic de luni cand avea o muscatura de caine la nas proaspata, era calduta rana, fresh on start, si a stat cam … 3 ore? pana a bagat-o cineva in seama :)) asa ca tu, ai fost norocos

  9. De cand nu am mai baut un Frutty Fresh…. :))))))))))))))))))

  10. O sticla de suc si o punga de cafea?
    Pai ultima data cand am avut de-a face cu un spital public, cand a fost bolnava bunica, atata iti lua asistenta ca sa schimbe cearsafurile, ca daca nu le lasa murdare pana hahat cand.
    Doctorul ia mai mult.

    Mai bine te duci uneori la particular; macar acolo stii ca platesti, cat trebuie sa dai si inchei din stat socotelile; si se poarta si mai frumos; nu trebuie pe langa bani si milogeala.

  11. @ Cristi : bine faci…bine faci :))
    @ Neamtu’ : ai dreptate…dar prefer o sticla de suc in minus decat un picior 😀
    @ oana : abia astept :>
    @ alexxutzu : mie imi zici ?=))
    @ DianaEmma : ouch….nasol 😦

  12. nici nu-i mai stiu gustu’..ce mai beam, tin minte ca eram prin scoala generala, erau si in sticlute mici, de 0.25 L, parca..luam 2 inghitituri si o goleam 😀


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

