De unde vin copiii…

Aprilie 27, 2009 la 11:37 am | Publicat în Din imaginatia mea | 24 comentarii
Etichete: , , , , , , ,

Sunt sigur ca toti v-ati intrebat parintii „mama mama…de unde am venit?” iar raspunsul e …barza , te-am gasit intr-o capatana de varza….sau mai rau….te-au adus vrajitoarele WITCH.

NASPAAAAAAAAAA SI INCORECTTTTTTTTTTTTTTTTTTT…..raspunsul il vedeti aici :

Asa ca parca totul prinde sens acum ? 🙂

Glumeam….sau NU !!!! Eu oricum v-am aratat de unde vin copii….e treaba voastra sa aflati cum sunt facuti…si cand aflati..ziceti-mi si mie…ca tot nu stiu 😆

24 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. si noi chiar aseara vorbeam cu mama de durerile alea =)))
    mno, bebe drag, strange bani de meditatii si hai fuguta sa`ti explic care`i treaba cu venitu` pe lume :))

  2. Ha, ha, ha… M-ai făcut să rând înainte de plecarea la birou… Mereu m-a amuzat chestia asta cu „barza” care aduce copiii în cioc…

  3. a dreaq, chiar nu exista barza ba? , eram eu in dubii da acum chiar ca m]am convins 😀

  4. @ Ciupa : da yo platesc altcumva
    @ Cristi : e clasica :))
    @ Makavelio : stii ca yo nu te-as minti=))

  5. 😀 😀

  6. Cei de la CollegeHumour au intr-adevar filmulete foarte tari. 😀

    Ehhh… eu una am stiut dintotdeauna de unde vin copiii, nu au stat sa ma minta cu barza, cu nu mai stiu eu ce. Cum se fac am aflat mai tarziu. :))

    • aI DREPTATE!DOAR NU O SA ASTEPT PANA MA DUC LA MAMA SA O INTREB CUM SE FAC COPII CA EA TOT MINTE CA MA ADUS BARZA.SA FIM SERIOSI !CICA SEARA VINE BARZA SA II ADUCA PE COPII.CE AIUREALA.DE CE NU VINE ZIUA NU?CE SE INTAMPLA ZIUA ATUNCIA NU SE POATE FACE SEX?PANA CAND TE-A DUS PE TINE CU AIUREALA ASTA? PE MINE INCA MA DUCE CU TRILU DAR STIU CA EA MINTE.EU AM 12 ANI.O SA ASTEPT PANA FAC 30 DE ANI SI ATUNCIA O SA O INTREB CUM SE FAC COPII?ORI CUM AM GASIT O CARTE DESPRE CUM SE FAC COPII IN DULAPUL MAMEI SI AM CITIT.NU DE ACOLO AM AFLAT CI EU AM AFLAT SINGUR.
      ADRESA MESS ZECES.RAZVAN@YAHOO.COM

      • bv pustiule….imi place de tine 🙂

      • Multumesc cum te cheama?? spunemi adresa ta de mess si putem vorbii

  7. cred ca toti am fost „pacaliti” de parintii cu venitul berzei, tu ai putea sa-i zici copilului tau adevarul? sa-i explici tot procesul de „reproducere”cu lux de amanunt?neahhh…nu merge iti spun eu :))..tare rau filmuletzu 😉

  8. Pe mine m-a adus barza 🙂 , cand mi-am dat eu seama ca barza era cu totul altceva am inceput sa pun in dubiu si existenta lui Mos Craciun 🙂 🙂 🙂

  9. hm,era un banc pe tema asta, cu bula care-si intreaba tatal, bunicul si fratele cum s-au nascut ei, si toti ii raspund ca „i-a adus barza”. concluzia lui e perfect logica: in familia sa, n-au existat nasteri normale de trei generatii!
    mi se pare inutil sa spui unui copil ca l-a adus barza sau orice alt pasaroi, oricum la 8-9-10 ani o sa stie deja mai mult decat ai vrea 🙂

  10. Copiii vin din dorinta, pe unde ies ei si cum ajung la suprafata Pamantului este alta treaba:)

    ps: stiam filmul, sunt fana college humor 😀

  11. ce imaginatie pot avea unii :))

  12. Ai mei m-au tot batut la cap ca ii aduce Mos Craciun :))))))

  13. eu am auzit ca daca iei pastile ramai gravida si iese pe burta cand te taie domnul doctor 😆 offf si mama asta,e o nebuna :))

  14. cum?!? asa vin astia mici si urlatori? acu’ stiu de ce zbiara in halul asta… e stramt spatiul ala prin care ies ei… Funny as hell!

  15. @ Cory : 😀
    @ DianaEmma : si cum ai ramas cand ai aflat ?=))
    @ isamiy : da…si o sa ii zic adevarul
    @ hime : da iepurasu….? pe ala cand l-ai luat in dubiu?=))
    @ ceaiubita : oooo daaa….traiasca informatiaaaaa si internetul :>
    @ Polly : chiar mi-a placut raspunsul tau
    @ anca : ooo …asta e nimic in comparatie cu mine
    @ Valecano : mos craciun? =)))…asta e tare
    @ Alyx : you have a crazyyy mom 😀
    @ Neamtu’ : deci concluzia e ca femeile trebuie sa aiba treaba mai mare =)))

  16. Am aflat atat de treptat si atat de ‘bine’ ca sa zic asa… incat nu a fost cine stie ce reactie… am privit drept ceva absolut normal.

  17. Pe mine m-a adus barza =))=))=))

  18. ^ tu ai fost adoptat =)) iti zic eu :)))

  19. Foarte frumos videoclipul :)) mi`ai inveselit seara.

  20. Cică în Franţa, băieţii ar fi găsiţi pe o varză, iar fetele pe un trandafir! Ei nu au berze!

  21. :Dhttp://1.gravatar.com/avatar/127b4f6994430818578335e8e5446ce5?s=48&d=identicon&r=G


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

