Deci…cine ucide pe cine?

Aprilie 22, 2009 la 12:25 pm | Publicat în Din imaginatia mea, i like..., My stuff, Prostiile mele | 5 comentarii
Etichete: , , , , , , , , , , , , ,

random__guns_by_eyeless666

Dupa sarbatori…asa e frumos ca sa postezi…si eu am ales un subiect mai delicat…iar

Pai…stiti vorba aia „Armele ucid oameni” si ziceti ca e falsa…si sariti repede de fund in sus ca „oamenii ucid oameni” si acum va calmez eu si va zicccc : NU OAMENI SAU ARMELE UCID OAMENII….glontul ucide oamenii….e logicccc 😀

Fiti atenti…poate o sa invatati ceva.

Daca guvernul romaniei …exact ,am scris cu litere mici…ar fi mai destept…atunci ar scumpi gloantele…ar trebui sa fie un glont la 10 000 de euro…si uite asa crimele ar scadea foarte multttt…..pentru ca oricum …ce naiba e aia …cu 200 de dolari ti-ai luat o arma …

Ganditi-va un pic…cand se bat gastile alea mari…fiecare are un AK-47 si vreo 3 pistoale si trag cu alea pe unde apuca…de ce? Pentru ca sunt ieftine gloantele

Daca ar scumpi gloantele…asa ti-ar zice un golan de pe strada daca l-ai enerva „O sa te impusc ma fraiere…o sa imi iau o slujba de dimineata …si apoi o sa lucrez paznic noaptea…o sa imi mai vand din lanturi , o sa pun deoparte…si PAC…in vreo 3 ani o sa te caut …o sa fii un om mort fraiere….nu ma joc….MORT AM ZIS ! „

Si mai ganditi-va…ca in felul asta…o sa apara si glontul magic …stiti glontul ala care dupa ce esti impuscat…nu il mai gaseste in tine nimeni. …pai cred si eu…la 10 000 un glont…dupa ce ai strange banii si l-ai impusca pe unul…iti iei glontul inapoi …ca deh…10 000 de dolariiiiiii….ce mama naibii….nu il lasi acolo…ca scociul e 1 leu si praf de pusca faci rost usor…si mai tragi cu el inca de multe ori.

Si acum va intreb…oamenii / armele ucid oamenii? Ne ne ne….bancile ucid oamenii….pentru ca imprumut oamenii sa isi ieie gloante…La Naibaaa

Ei bine…a fost o caterinca frumoasa…si acum din minunatul word deschidem asta :

Bamby’s mom would still eat grass

Tupac would be tapping ass

IF YOU HATE GUNS !

Deci….JOS CU BANCILE….a da…si armele ! 🙂

5 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. n`ar fi o problema. ne`am intoarce muuult in timp si am reinvata sa ne vanam unii pe altii cu mainile goale, fara nicio pusca sau gloante si cacaturi d`astea

  2. eu propun sa te coopteze astia in guvern, ai instaura legea in tara asta a lui papura voda :)))

  3. Eu sunt de acord cu Alexxutzu ! De ce nu candidezi tu la presedentie ? Noi te votam 😉

  4. @ Ciupa : daca nu era praf de pusca…nu mai faceau aia RM 😀
    @ alexxutzu : si yo tot aia zic…dar sper sa pot
    @ hime : hehe…deci am 2 voturi pana acum 🙂

  5. Felicitări, Ionuţ, ai ridicat o problemă foarte serioasă şi ai îmbrăcat-o în haina literară inconfundabilă cu care m-ai şi ne-ai obişnuit. Poate că o să ajungem şi momentul în care BĂNCILE vor ucide mai mulţi oameni decât armele. Pe termen lung. Nu mai e mult până acolo. De fiecare dată când am ocazia sugerez oricui doreşte să mă asculte să nu contracteze împrumuturi de la bănci… Din nefericire, şi viaţa asta este aşa cum e şi uneori eşti, practic, obligat să apelezi la astfel de artificii financiare care îţi distrug liniştea de zi cu zi…


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

