Paste Fericit!

Aprilie 19, 2009 la 9:54 am | Publicat în My stuff | 14 comentarii
Etichete: , , , , , , , , ,

Vreau sa incep prin a va ura un Hristos a Inviat !

Acum am venit de la biserica…am stat vreo 3 ore….mi-a placut discursul de la final al preotului , nu mi-a placut baba care mi-a zis toata slujba….cred ca ma credea surd.
Am venit acasa putin ros la calcai de pantof…dar nu e nimic grav…supravietuiesc

Vreau sa va spun doar Paste Fericit , Sarbatori Fericite si sa Aveti Multa Sanatate

Un sincer …..Hristos a Inviat ! 🙂     si sa aveti pofta mare de mancare !jesus_by_ssejllenrad

14 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Adevărat a înviat, Ionuţ, îţi doresc o zi cât mai liniştită, alături de cei dragi…

  2. figuri si comentarii..ca de obicei :)))
    baga pe sub nas acum =)) pofta mare Paste Fericit :))

  3. inainte sa porti orice pereche de pantofi din material tare (aka orice nu e adidas) da cu crema (NU crema de papuci) crema hidratanta de fata, de corp, de orice, pe exterior, apoi ii stergi cu o carpa si pe interior. DA pune cu simt de raspundere nu asa un varf de deget, si nu vei mai avea probleme.
    asta se recomanda pentru pantofii proaspat luati sau nepurtati de mult.
    si, Adevarat a Inviat 🙂

  4. Paste fericit si tie

  5. @ Cristi : Multumesc…Sarbatori fericite alaturi de cei dragi 😀
    @ Ciupa : ce bun a fost :X
    @ Constanteanu : Multumesc la fel ! 😀
    @ Oana : Multumesc de sfat….o sa tin cont….Paste Fericit ! >:D<

  6. Adevarat a inviat !!! Ce ai mancat ??? Ai fost atent la colesterol sau …??? 🙂

  7. ciupa si regimu` :-j =)))

  8. Adevarat a inviat! Paste fericit si tie 😉

  9. Paste Fericit

  10. Adevarat a Inviat!Cum stai dupa masa de Pasti?:D ceva excese?:)

  11. @ Hime : dap…am fost…da nu prea mult =))
    @ Ciupa : cine vorbesteeeeeeeeeeee
    @ alexxutzu : multumesc la fel
    @ Gaura din Mijloc : Asemenea 😀
    @ Isamiy : nu prea multe…doar prajituri 😀

  12. Adevarat a inviat… si nush… :-??
    Eu asa am auzit ca cik ar fi inviat! Tu ai auzit altceva? 😀

  13. man, sper ca ai trecut sarbatorile cu bine si fara indigestie 🙂 ca singur nu ai fost cu siguranta 🙂

  14. @ Nebunelu’ : eu nu am auzit ca a Inviat…eu am simtit 😀
    @ un’A’mic : au trecut foarteeee bineeee 😀


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

