Consilierul perfect e….?

Aprilie 14, 2009 la 9:28 am | Publicat în My stuff | 19 comentarii
Etichete: , , , , , , ,

candel_question_mark_by_xgingerbreadmanx

Consilierul perfect….timp de multe secunde….vreo 10….mi-am stors creierul sa gasesc solutia.

Concluzia este fascinanta….hai ca nu va zic din prima…o sa va dau indicii

E ceea ce te ajuta cel mai bine dupa ce te-ai despartit de cineva

Daca e caldut un pic…te adoarme

E sanatos

E alb

Daca o scuturi bine…se face spume

E cald…dar daca e lasat la frig…I se creaza o pojghita

E primul lucru care il mananca bebelusii

Vine din ceva ce ii obsedeaza pe barbati si mereu le masor

Se face praf cand vrem noi

Dar totusi…este si gros

Da gustul bun la ciocolata

Iti prepara un sandwich excelent

Ajuta la ten

E curat si pur

Acum mananc un produs la care o ajutat

Se foloseste la pizza

Se gaseste la flori

Dimineata te trezeste alaturi de o cafea

Ti-ar placea sa faci o baie buna in el

Asa bine merge atunci cand esti mahmur

Iti calmeaza papilele dupa ce ai mancat foarte iute

Te ajuta cand esti racit

Si…Nu prea il poti refuza…oricat ti-ar displacea 🙂

Deci…cine credeti ca e …?:D

19 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Laptele 🙂

  2. Ionuţ, cred că îmi vine greu să răspund… Dar aş merge pe „lapte” şi eu, aşa cum a spus şi Hime. Frumoasă fotografie ai mai găsit, felicitări. Mie, sincer să fiu – dacă despre lapte este vorba – nu îmi place lăpticul. Poate doar în anumite produse…

  3. mie imi place cu ciocoata , sau in cafea sau rece 🙂

  4. @ Hime & Cristi : sunteti siguriiii ?:D

  5. as zice o prostie dar nu e 😀

  6. si eu tot laptele cred ca e avand in vedere ca e primul lucru care il mananca bebelusii!
    uimeste-ne!

  7. Milkkkkkkkkkk:x

  8. Nesquickkkkkkkkkkkkkk?:X

  9. @ alexxutzu : exprima-te liber :))
    @ nikcoole85 & Delia : sunteti sigureeee ?:D

  10. nu stiu, cred ca da

  11. nu pot! n-am cum! ajuta-ma :))

  12. ma platiti pe mine si va zic eu ca e LAPTELE. ca daca stam dupa Ionut, stam aici pana maine, el intrebandu`ne „esti siguuuur/a ?” =)))
    hai, umpleti`mi contu` 😀

  13. ^ repede o trebuit sa ma dai tu de gol :))

  14. ghetzu :))=)

  15. deci e laptele ! :)Multam Alex’andra 🙂

  16. multam,multam. aia nu`mi tine de foame. banii mei :-w ?!

  17. Cum adica se gaseste la flori ??? 😕

  18. @ No Name : fiecare cum gandeste
    @ hime : tre sa ii dai bani :))
    @ Ciupa : am stiut yo :))
    @ Alyx : simplu…sunt anumite plante care dau lapte si ajuta la nigele 😀

  19. Laptele!
    Nu imi place laptele. Doar foarte rece sau in anumite combinatii…:)


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

