Sunt un ciudat ?!?!?!

Aprilie 10, 2009 la 8:18 am | Publicat în My stuff, Nu-mi placeeeeee | 41 comentarii
Etichete: , , , , , , , , , , , ,

stranger_by_lostknightkg1

Exact asta ma intrebam ieri….tot drumul spre casa….

Probabil va intrebati…de ce m-am simtit asta ….e simplu.

Stiti prea bine ca ieri au facut cu Ciupa mea 6 luni de cand suntem impreuna si ea mi-a pregatit un cadou frumos……si eu aveam demult ceva in minte sa ii fac pentru aniversarea noastra.

Gandit si si facut…Am venit de la scoala cu ea , apoi am mers sa ne scoatem alocatia (mama lor de haimanale ca nu o bagat banii) , acolo ne-am mai intalnit cu inca o colega…am mai povestit….si tot multumita lui Ciupa….ieri mi-am luat 2 tricouri foarte ….da foarte tari …Eckomplex exact cum imi sunt si celelalte haine….imi place tare mult firma. Si pentru asta zic…Multumesc Ciupa pentru ideea ta. 😀

Am condos-o apoi acasa…am mai povestit , ne-am tras si cateva poze si am hotarat sa mergem fiecare in casa lui … sa mancam ceva si sa ne intalnim mai tarziu.

Nimic ciudat pana acum….dar…acum incepe partea aia “cool”

Fiindca am implinit 6 luni….e normal ca m-am dusa sa ii iau flori…si odata ajuns acolo am intrebat daca are Crini Regali…mai boboci un pic….la care tanti aia…scoate telefonul , suna si ii zice sa ii aduca vreo cativa crini mai bobci….si in alea 5 minute de asteptare…un domn ce statea la usa…se uita mai ciudat la mine ….ceva in genul “ Ni si la asta…cum sa stai pana iti aduce florile,pana iti face buchetul….ca oare de ce mai stai bahhh”…dar m-am facut ca il ignore. Exact dupa ce am iesit din florarie…atunci a inceput….zici ca eram magnet pentru oameni…dar de peste tot….a inceput lumea sa se uite la mine….la care eu in gandul meu “ Ce minunea oarba se tot uita astia la mine….ca sunt sigur ca nu am calcat in rahat”….dar aveau o privire dinaia….mirata….asa se uitau de parca nu au mai vazut asa ceva.

Mergeam linistit si numa vad…lumea din masina se uita la mine , persoanele din fata mea se intorceau de mai multe ori ca sa vada ce buchet de flori am…si incetineau pasul doar ca sa fiu in fata lor sa il vada…dar eu cam imputit…cand treceam pe langa ei , intorceam buchetul astfel incat sa nu il vada. OOOO si o mai fost cateva faze tari…la cupluri de exemplu…am trecut pe langa cateva….si baiatul se uita la mine…apoi fata tot dupa mine se uita…se intorcea in spate de mai multe ori =))…..eh…ce sa fac daca sunt frumos????

In drumul meu spre casa….care era inca lung am dat peste un grup de baieti…care ei…aveau o privire dinaia mirata dar si invidioasa. Apoi am dat peste 2 “baieti foarte coolllll” …unu vorbea ca un adevarat “ Spartan” iar celalat manca ca un porc dintr-un sandwich de la Michu aproape cocosat mergea mancand …si dau sa ii depasesc….si zic “ pardon…” la care spartanul face….”trage-teee mahhhh…nu vezi ca asta merge la muiere sa….nu ca noi” … si ala cu sandwichu se indreapta sa vada ca cine l-o deranjat…si prostul isi ridica sandwichul pana in ochi…cred ca i-a intrat ceva pasta in ochi la berbec :))

Ajung in Micro 3…aoleu…aici da…m-am intalnit cu niste prieteni care m-au vazut de pe la vreo 20 de metrii…dar una dintre ele deja era cu bratele deschise ca sa i le dau….si din instinct m-am uitat in dreapta…si vad 2 fete care se uitau la mine…asa …geloase … Trec peste acele momente si continui sa ma duc acasa printre priviriile insistente ale oamenilor. Merg printre tigani …si la un moment dat face unu …”Arata-ne mah florile” …i le arat….si face “ Is faine” …si apoi continua sa se uite insistent.

Odata intrat pe strada am crezut ca o sa fie mai bine….da de unde…la incepul strazii…se uitau la mine oamenii de la bar si cei care mai lucrau prin garaje…si pot sa bag mana in foc..ca se uitau si aia de la etajele de la bloc….ca e culmea…dar aia mereu stiu ce se intampla. Pe la jumatatea drumului vad niste vecini….de la vreo 50 de metrii distanta…care si ei…se tot intorc sa vada ce flori am luat, au incetinit pasul , se faceau ca mai discuta…doar ca sa vada ce mama lor de flori am luat….deja ma enervam.

Odata ajuns acasa…era bine….m-am spalat pe fata si m-am racorit…am pus florile in apa si mi-am facut ceva de haleala si apoi m-a fulgerat un gand .

M-am intrebat daca sunt un ciudat daca :

Cumpar un buchet de flori si il daruiesc cuiva

Scriu o poezie pentru cineva

Zambesc in timp ce ma duc pe strada

Mai tresaream din cand in cand …pentru ca ma gandeam cat de bine o sa ii para persoanei la care I le daruiesc

Si stiti ce….am ajuns la concluzia ca sunt un ciudat…de ce? Pentru ca oamenii ca mine si ca si Cristian …sunt pe cale de disparitie. Nu stiu ce naiba…iesi din florarie cu un zambet…si toti te salta…toti vor sa fii ca ei ….nepasatori,inutili….reci.

Stiti ce fratilor…nu e stilul meu…chiar deloc….m-am nascut un romantic…un romantic am sa mor….niciodata…dar NICIODATA nu o sa opresc sa cumpar flori sau cadouri pentru persoanele mele dragi….puteti sa va uitati cu cati ochi vreti la mine….nu o sa ma opresc… 🙂

PS : oare a disparut romantismul? Oare sunt ultimul ramas?

41 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Avea Eminescu niste versuri : „Nu ma impresionati nici cu critici , nici cu clasici /Eu am sa raman pe veci romantic ” 🙂

  2. DAAAAAAAAAA ýou are the last one! Si Ciupa ta are noroc cu tine de asta poate ca te si iubeste atat de mult 😛 Si nu,nu esti un ciudat!Ceilalti sunt ! 😉

  3. cand am venit de la bunica, aveam vreo 5 luni cu prietenul meu, el m-a intampinat cu un buchet de 25 de trandafiri rosii albi si albastrii.
    superb buchetul, pur si simplu suu-uuuperb, dar, nu am vrut sa-l tin in mana, pana acasa l-a tinut prietena mea. mie mi-a fost .. a?? RUSINEEE :))

  4. E o un gest extraordinar ! Nu tre sa-ti fie rusine cand oferi flori persoanei iubite , tre sa iti fie rusine atunci cand nu o faci ! Bravo Ionut !!!! Asteptam pozele 🙂

  5. @ Delia : yo is mai tare ca eminescu
    @ Alyx : i will survive oricum =)))
    @ oana : cum sa iti fie rusine ?:)))
    @ hime : asta sa le spui celorlalti…ca eu sunt constient 😀

  6. Aşa sunt oamenii, Ionuţ, nu trebuie să îţi faci probleme. Important este să păşeşti pe drumul tău, aproape indiferent la unii şi la alţii (care nu merită asta, evident). Viaţa este frumoasă, este atât de frumoasă încât ar trebui apreciată de toată lumea. Viaţa trăită din plin nu dăunează grav sănătăţii, unii se pare că au această „teamă”. Vă doresc amândorura să fiţi mereu împreună, la fel de veseli şi de deschişi la suflet cum sunteţi acum… Nu eşti deloc ciudat. Eşti aşa cum trebuie să fii. Numai unora le pare zânbetul ciudăţenie, buchetul de flori o risipă de bani sau un „Te iubesc” dovadă de slăbiciune… O să-mi torn un pahar în cinstea voastră, în seara asta…

  7. „oare a disparut romantismul? Oare sunt ultimul ramas?” – chiar tu ai spus mai devreme ca tu si Cristian mai sunteti printre ultimii din „specia” voastra.
    Frumoasa postarea. M-am amuzat. De fapt m-au amuzat reactiile aiurea ale celor din jurul tau. A fost un gest frumos sa-i cumperi flori Alex`andrei.
    Romantic nu inseamna neaparat ciudat… Nu esti un ciudat dupa parerea mea! Felicitari pentru ca esti asa si mai ales pentru ca intr-o lume plina de ciudati tu esti una dintre persoanele normale! 😉

  8. Ai rabdare, moshule. Frumos gestul cu florile si frumoase gandurile tale, insa total inutile. La un moment dat, Ciupa ta o sa gaseasca pe unul ‘mai nu stiu cum’, probabil vreun manelist insensibil, bautor si bataus care s-o insele, iar ea o sa-l iubeasca din tot sufletul. Asta este trendul. Romantismul nu mai face doi bani, totul se reduce la abdominali, la audi ori bmw, la grosimea lantului de aur de la gat si la cati bani poate respectivul sa ‘sparga’ intr-o seara cu ea intr-un club de fite. Aceastea fiind spuse, va urez noroc in viata!

  9. PUR SI SIMPLU ESTI UN MARE PROST!!! NUSH DE CE PULA MEA II LASI PE ALTII SA ISI DEA CU PAREREA DESPRE CEEA CE FACI…..ATAT AM VRUT SA ITI ZIC…DUTEN PULA MEA SI TINE INTAMPLARILE PENTRU TINE…..L-)

    P.S. : RATATULE!!!!!

  10. ^ da` ,ma, desteptu` penisului, cum poti sa le interzici celor din jurul tau, unor simpli trecatori de pe strada, sa nu te priveasca sau sa nu se gandeasca la X lucru cand te vad ?! ii fi tu ceva Tata Omid si n`am auzit yo de tine

  11. @ Cristi : multumim 🙂
    @ nebunelu’ : Multumesc 😀
    @ un’a’mic : nenene…te inseli…nu e stilul ei
    @ tata tau : pai sa vad…in primul rand asta e un BLOG vine de la WEB LOG adica e un jurnal on-line…ca vad pe tine ca nu te prinde engleza. Apoi …ce sa iti mai zic…ii las pentru ca si ei ma lasa sa imi dau cu parerea la ce patesc ei….si…de ce sunt ratat? Ca stiu sa scriu corect? …pff….sa imi fie rusine ca nu sunt un analfabet 😦 =)))

  12. tu alexandra dute-n pula mea…..agatza-te …si ma refeream la situ asta de kkt nu la oamenii de pe strada….. pariu k esti blonda….

  13. @ tata tau : am uitat sa iti mai zic ceva….poti invata un prost ceva…dar un retardat niciodata nu o sa il inveti nimic 🙂
    si PS : nu e blonda….dar tu esti retardat 😀

  14. ma trutzaaaaa vezi k te ieu pe penis…prostule…..k tot candeshti 😀

  15. nu.tu esti cel normal.un romantic .
    la ei e problema. romatismul si-a pierdut din esenta.a ajuns in alta extrema .

  16. aoleu ce sentiment de big brother mi-ai dat 😦 iti aprob ideea.. au cam disparut barbatii cu flori in mana , a disparut romantismul in general.. nu e nici o problema.. o sa facem noi 15 puradei si ii invatam de bine si ei o sa faca fiecare alti 15 puradei si o sa ii invete asa si in vre-o 300 de ani romantisul o sa revina :))

  17. @ tata tau : taci pantea…taci acolo
    @ giuly : intr-o extrema prea de-am … 😀
    @ Iulian : imi place ideea :))

  18. Nu eşti ciudat…Eşti pur şi simplu tu, şi asta contează…
    Şi eu zâmbesc când merg pe stradă, şi se uită oamenii la mine de parcă aş avea o grenadă agăţadă de gât.Urât!
    Mult înainte cu prietena ta şi nu îţi face griji…data viitoare încearcă să porţi ochelari de soare…Eu aşa fac, am impresia că nu mă vede nimeni când îi port. 😀

  19. E felul tau de a fi…nu incerca sa cauti explicatii pt ca nu vei gasi. Fiecare om are un stil, un fel de „gena” sociala care ii determina modul de a fi, de a se comporta…este perfect normal, cel putin eu asa cred

  20. hm..interesanta poveste:)sincer,e cam tragic ce se intampla..dar ne bucuram ca inca nu a disparut romantismul si sensibilitatea din toti baietii..eu sunt o norocoasa,am un baietel alaturi care nu ezita sa-mi cumpere flori si sa-mi faca cadouri si pentru asta nu e considerat un ciudat,mai degraba e apreciat..fiecare isi manifesta diferit sentimentele fata de cineva…bucura-te de ceea ce esti si fi tu insati..si fi sigur k cine te cunoaste te apreciaza 😉

  21. @ polly : ce tare 😀
    @ Valecano : si crezi bine 🙂
    @ raluuu : toti care ma cunosc ma apreciaza…si asta e cel mai important 😀

  22. frate se mai da alocatie?? mai exista??? ultima data cand am luat eu alocatia era…vreo 200.000 de mii lei vechi. acum cat mai e, intreb pentru ca daca e mai mare decat salariul meu ma inscriu din nou la scoala… 😀

  23. e vreo 42 de lei =)) nu`s sigura . facem schimb ? ma duc sa`ti incasez eu salariul :X

  24. tata tau esti doar un ratat !!!! mai stii si altceva ???? dute la oi tata si baga-ti acolo memebrele !!!

  25. @Ale`…nu prea cred 😀
    @hime s-a enervat labradoru’ hime?? 😀 mai sunt si labari d’astia (scuzati expresia)

  26. stii ce e ciudat? ca toti frustratii vin si isi dau cu parerea pe blogul cuiva. gen ‘tata(l)tau’ (da mosule, ASTA este formularea corecta), pe care in voata reala nu-l baga nimeni in seama si crede ca aici o sa aiba mai mult succes. genul de persoana al carei vocabular se reduce la 15 cuvinte din care 14 sunt vulgaritati, care il are ca role-model pe adi minune si pentru care IQ reprezinta doar o noutate in lumea auto de lux. prosti suntem noi ca raspundem acestor clitorisi umani.

  27. @ alexxutzu : da acum ni se iau taxe daca cerem chitante =)) si se scade din alocatie
    @ Ciupa : cam atata e
    @ hime & alexxutzu : lasati-l in pace…nu merita…va asigur yo
    @ un’a’mic : foarte bine spus 🙂

  28. doamne…s-a ajuns si la taxe pe alocatie? bai..oricum luati prea mult pentru cata carte invatati :)))))))

  29. ^ du-te doamnaaa….ca invatam multtttt 😀

  30. te cred pe cuvant! 😀

  31. in special ionut se rupe cu invatatul :-” si ma „corupe” si pe mine =)) asa ca, blame it on him 8)

  32. ^ nu MINTIIIIIIIIIIIIIIIIIIII :))

  33. :)) ce discutii aprinse…un subiect duce la altul;))

  34. E dus rau cu capul ! din astia mai bine sa pierzi decat sa castigi !!!

  35. @ raluuu : yep…:))
    @ hime : cine e dus cu capul? hai pe el =))

  36. Domnul ‘tata tau’ 🙂

  37. nu inteleg de ce se baga in seama „destepti din astia”…dak nu le convine sa nu lase comm,k nu-i obliga nimeni…asta pentru viitor,sa stie k sunt ei ratati in ochii altora k nu au facut l romana in scoala sa vorbeacsa frumos!:));)

  38. @ hime & raluuu : da-l in ma`sa…mi-a fost coleg…e un bulangiu

  39. impresionant gestul!putini sunt cei care mai cumpara flori cred ca in curand o sa dea faliment florariile!!!

  40. luati-l de pula pe tata vostru

  41. @Tata ratatilor : You are the fuckin` looser :X .
    bravo frate . in ziua de azi, aproape toti sunt ca ratatu asta de mai sus . macar avem exemplu de fata :)) .

    succes cu Ciupa ta ! . si cu blogu` .


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

