Mititei power

Aprilie 6, 2009 la 11:43 am | Publicat în My stuff | 21 comentarii
Etichete: , , , , , , ,

nice_to_meat_you_by_macgreen1

Afara e o vreme superba ceea ce rezulta ca eu mananc mititei

Imi e foame ceea ce rezulta ca eu mananc mititei

Trebuie sa ma apuc imediat de sapat ca sa imi fac un gazon frumos ceea ce rezulta ca eu mananc mititei pentru forta

Am in frigider mititei ceea ce rezulta ca eu mananc mititei

Scriu acest post ceea ce rezulta ca eu mananc mititei

Ideea principala este ca mananc mitittei

Ascult o melodie de vreo 2-3 zile ceea ce rezulta ca eu mananc mititei

Am fost ieri pana in bai ceea ce rezulta ca eu mananc mititei ca sa imi recuperez fortele pierdute in ziua de ieri

Vreau la strand ceea ce rezulta ca eu mananc mititei

Am niste banane ceea ce rezulta ca eu mananc mititei

Asa de bine m-am intins acum ceea ce rezulta ca eu mananc mititei

Am un parfum nou ceea ce rezulta ca eu mananc mititei

Imi este asa un somnnnnnn ceea ce rezulta ca eu mananc mititei

Maine ma duc pe ora 11 la scoala si vin la ora 12 ceea ce rezulta ca eu mananc mititei

Astazi daca sunt harnic si o sa termin repede cu lucrul o sa ma duc la jogging ceea ce rezulta ca eu mananc mititei

Asa as bate o minge ceea ce rezulta ca eu mananc mititei

Tot drumul de la scoala am zis “ Mananc mititei “ceea ce rezulta ca eu mananc mititei

Vine curatenia de Paste ceea ce rezulta ca eu mananc mititei

Am gasit ciocolata ceea ce rezulta ca eu mananc mititei

Hmmm…asa lene imi e … ceea ce rezulta ca eu mananc mititei

Vremea asta e de pierdut doar…nu de lucrat…. ceea ce rezulta ca eu mananc mititei

Astazi m-am barbierit si sunt foarte fin ceea ce rezulta ca eu mananc mititei

Asa de bine am dormit azi noapte ceea ce rezulta ca eu mananc mititei

Daca o sa termin treaba odata si sa ma duc la jogging…o sa imi fie foame iar ceea ce rezulta ca eu mananc mititei

Cred ca v-ati cam saturat sa va tot zic ….dar…. ceea ce rezulta ca eu mananc mititei

Trebuie sa imi copiez lectia la Sociologie ceea ce rezulta ca eu mananc mititei

Postul asta nu are nici cur nici cap ceea ce rezulta ca eu mananc mititei

Postul asta e facut sa va enerveze ceea ce rezulta ca eu mananc mititei

Si ca sa ma laud ca eu mananc mititei

SI ca sa va fac pofta ….sau scarba …. ceea ce rezulta ca eu mananc mititei oricum

Ma duc sa imi fac niste mititei ceea ce rezulta ca eu mananc mititei

Am zburat … ceea ce rezulta ca eu mananc mititei

Ne citim cu bine…. ceea ce rezulta ca eu mananc mititei 😀

21 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Mi-ai făcut o poftă teribilă, mititeii sunt pasiunea mea. Chiar ieri am ras vreo şapte. Plus berea aferentă. Sâmbătă am fost pe la ai mei, la curte, şi am stat şi acolo lângă grătarul cu mici, cârnaţi şi cotlete. Da,. a fost un sfârşit de săptămână al mititeilor, dacă pot spune aşa…

  2. de fapt, ai zis doar „mici” , dupa care iar „mici” si rareori „manc mici” 😛
    sa`ti fie de bine 😉 mie mi`e scarba =))

  3. @ Cristi : oioioi…ce sfarsit bun si gustos ai avut :>
    @ Ciupa : noh acuma ca v-am disperat un drum intreg…ce e ala ? 😀

  4. uff…am mancat si eu ieri 2 mititei la gratar..la ce vreme a fost afara ar fii fost culmea sa stau in casa :D..deci mi-am facut pofta 😉

  5. deci e un post dedicat micilor ! foarte apetisant !

  6. „Astazi m-am barbierit si sunt foarte fin ceea ce rezulta ca eu mananc mititei” ce legătură are asta cu mititeii?=)))))))))
    aaaa…Poftă bună! 🙂

  7. @ Isamiy : am un talent sa fac pofta la oameni
    @ hime : cu siguranta 😀
    @ Polly : orice are legatura cu micii :))

  8. ewwww yackkkkk ce scarbos….nu suport carnea tocata ceea ce rezulta ca NU mananc mititei fir-ar ei sa fie >:P

  9. ^ lasa ca tocmai am halit eu vreo 5 si pt tine 😉
    sa`mi fie de bine =))

  10. @ Alyx : dar de ce? esti vegetariana?
    @ Ciupa : sa iti fie :)))

  11. frate cu poza aia m-ai terminat, mi s-a facut foame…ma duc sa mananc!

  12. ai blog deci ….mananci mititei 🙂 🙂 🙂

  13. Ar fi fost mişto o frază de genul: Mănânc mititei deci exist!
    =))))

  14. @ alexxutzu : pofta mare :)))
    @ hime : la asta nu m-am gandit :)))
    @ Polly : ooo daaaa =)))

  15. in seara asta am mai mancat 4 =)))
    ha! 8)

  16. […] face cea mai bună pizza ever. frământă pâmă şi aluatul. se pricepe şi la mici , dar parcă tot ai mei ies mai buni. na! am aflat şi eu ce-i aia carne plată . . . e un fel de […]

  17. De ziua voastra mancati mititei ???? 🙂

  18. am alergie la carne tocata :-j serios :))) ma umflu :))))=))

  19. ar fi culmea sa mancam si azi mici =)) m`am saturat de ei. pana la 1 Mai nu cred ca mai mananc asa ceva 😀

  20. @ Ciupa : sa iti fie de bine :)))
    @ hime : astazi nu…azi e special 😀
    @ Alyx : ce naspa 😦
    @ Ciupa : yo cred ca mai mananc pana atunci :))

  21. Pot sa iti spun doar….pofta mare! Si interesant post :))


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

