Deja vu

Aprilie 2, 2009 la 1:15 pm | Publicat în Din imaginatia mea | 22 comentarii
Etichete: , , , , , , , , , , ,

deja_vu_by_filbuster

Probabil ca toti ati trecut printr-un DÉJÀ VU

Stiti ce e un Déjà vu …e o scurta perioada de timp in care aveti impresia ca ati mai facut-o odata acelasi lucru…dar cu mult timp in urma

Eu am avut un déjà vu pe clasa a 8 a .

Se facea ca mergeam acasa de la meditatii de la romana cu un coleg.Si deodata imi zice ala ca hai sa facem la dreapta….la care eu i-am zis “ Da trebuie sa mergi la varata nu?” …el uimit…a zis “ DA…dar ti-am mai zis” ….Eu : Nu…

Mergem inca vreo 200 de metri…si imi zice “ asta e strada …” ….la care eu “ E strada bla bla….stiu…” El: De unde? Ca ai zis ca nu ai mai fost pe aici ? Eu : pai nu am mai fost….dar stiu.

A fost un moment tare straniu…s-a speriat un pic ala…ca vedea ca tot ce vroia sa zica…eu deja stiam ce avea sa zica…si ziceam deodata aceleasi propozitii

Ciudat…..rau de tot…. Voi ati avut déjà vu ?

Eu am avut un déjà vu pe clasa a 8 a .

Se facea ca mergeam acasa de la meditatii de la romana cu un coleg.Si deodata imi zice ala ca hai sa facem la dreapta….la care eu i-am zis “ Da trebuie sa mergi la varata nu?” …el uimit…a zis “ DA…dar ti-am mai zis” ….Eu : Nu…

Mergem inca vreo 200 de metri…si imi zice “ asta e strada …” ….la care eu “ E strada bla bla….stiu…” El: De unde? Ca ai zis ca nu ai mai fost pe aici ? Eu : pai nu am mai fost….dar stiu.

A fost un moment tare straniu…s-a speriat un pic ala…ca vedea ca tot ce vroia sa zica…eu deja stiam ce avea sa zica…si ziceam deodata aceleasi propozitii

Ciudat…..rau de tot…. Voi ati avut déjà vu ?

Eu am avut un déjà vu pe clasa a 8 a .

Se facea ca mergeam acasa de la meditatii de la romana cu un coleg.Si deodata imi zice ala ca hai sa facem la dreapta….la care eu i-am zis “ Da trebuie sa mergi la varata nu?” …el uimit…a zis “ DA…dar ti-am mai zis” ….Eu : Nu…

Mergem inca vreo 200 de metri…si imi zice “ asta e strada …” ….la care eu “ E strada bla bla….stiu…” El: De unde? Ca ai zis ca nu ai mai fost pe aici ? Eu : pai nu am mai fost….dar stiu.

A fost un moment tare straniu…s-a speriat un pic ala…ca vedea ca tot ce vroia sa zica…eu deja stiam ce avea sa zica…si ziceam deodata aceleasi propozitii

Ciudat…..rau de tot…. Voi ati avut déjà vu ?

22 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. ciudata chestia cu deja-vu-urile. intamplari pe crae le-ai trait dar nu stii nici cand nici unde. locuri pe care le cunosti, desi nu ai mai fost niciodata pe acolo… iti recomand sa citesti cate ceva de a regretatului Ioan Tugui, mai explica si el una-alta prin cartile lui 🙂

  2. deci in momentul in care ai scris postul ai avut 3 deja vù ? si mie mi s-a intamplat , nu numai o singura data . sunt chestii asa de ciudate ca nu stiu sa le explic , dar imi plac

  3. Mi-ai creeat impresia de deja vu citindu-ti postul:))
    Mie mi se intampla foarte des, pe bune:|

  4. @ un’a’mic : Multumesc de recomandare 😀
    @ hime : tuturor ne plac 😀
    @ polly : si mie …ce tare :X

  5. eu iar sunt ciudata dintre voi 😦 eu n`am avut un deva vu 😦

  6. deja vu am avut de foarte multe ori….sincer…cred ca sunt un pic bolnav…:))….am cam 1 deja vu la 2 zile…sincer…..acum…chiar cred ca e o problema la mine si incepe sa ma ingrijoreze 😐 :-s

  7. ce superba e poza 😡

  8. poza e absoult geniala 🙂

  9. Am avut o astfel de trăire – care m-a surprins foarte, foarte, tare – în momentul în care (totul se petrecea acum câţiva ani) am ajuns într-un oraş în care nu mai fusesem niciodată. Nici măcar când eram mic, împreună cu părinţii. Întâmplarea a făcut să ştiu exact ce voi întâlni după ce am dat colţul unei străzi, ca şi cum aş mai fi trecut pe acolo. Mărturisesc că mi-au trebuit minute bune până să îmi revin şi nici acum nu mi-am explicat ce s-a putut întâmpla. Veneau din mine informaţii inexplicabile. Deja vu…

  10. in cazul unor bloggeri, deja-vu se mai numeste si copy/paste :))

  11. @ Ciupa : lasa lasa…este vreme 😀
    @ saychese : nu cred ca e motiv de ingrijorare
    @ alle001 : stiu 😀
    @ wandohi : am cam stat un pic sa o caut 😀
    @ Cristi : ce tare….mie imi place senzatia asta de deja vu …
    @ un’a’mic : ca bine zici =))

  12. N-am avut, ma. Nici nu cred ca vreau sa am. 😛
    Deci multi bloggeri au deja-vuuri? Deja-vuistii ma-sii. 😀

  13. @ un’a’mic: foarte foarte tare faza…. cu blogurile :))).

  14. sa mai vorbesti despre deja-vù ,ca imi place subiectul !

  15. E foarte simplu. După părerea mea…totul vine din subconştient. Şi nu există ideea de a ţi se mai fi întâmplat asta (oare am scris corect?:))) dar este ideea că atunci când faci acel lucru şi ai impresia că l-ai mai făcut o dată, încearcă să îţi pui întrebarea: Oare asta trebuia să mi se întâmple? Răspuns: da.
    Şi totuşi, dacă stăm să ne gândim, ideea de deja vu deseori este confundată cu un vis pe care nu îl ţii minte când te trezeşti, dar nici când „retrăieşti” acele momente…pentru că nu mai ştii „când” ai visat…Poate asta este…:-?? Sau poate nu:D
    Şi repet, e doar părerea mea…:)

  16. filmul l-ai vazut?

  17. am avut un déjà vu acum ceva timp cand toca mama vinetele si am intrat in bucatarie si i-am zis „mai usor mama ca o sa te tai” si s-a taiat :-j bineinteles ca nu am mancat „vinete emo” ?=))

  18. daca am putea sa gestionam aceste momente de deja vu am reusi sa schimbam ceva in viata noastra ???

  19. @ MetaMorphic : mama lor de deja vu uri :))
    @ alle001 : le cam zice baiatu :)))
    @ hime : cand o sa mai traiesc …o sa va povestesc
    @ Polly : si imi place parerea ta 😀
    @ nikcoole85 : nici nu stiam ca exista vreun film de genul asta
    @ Alyx : vinete emo =))
    @ hime :cu siguranta am schimba

  20. tare sunt curioasa ! o sa ma documentez mai mult !

  21. @ hime: si eu, si eu !
    e interesant…

    adevarul e ca si eu am impresia, uneori, ca ‘am mai trecut pe aici’, ‘am mai auzit asta’, s.a.m.d….. E, oare, deja vu ? 😀

  22. interesant cum ai scris:)) eu am deja-vu-uri ceva mai multe ca tine,da e tare amuzant momentu cand se petrece tot ca stai ca un spectator la ce ti se intampla sau cel putin asa mi se intampla mie.prima data cand am avut deja-vu cred ca eram pe clasa a 3-a – a 4-a cand mi-a impletit mama parul in codite subtiri si am iesit afara si stiam ce o sa se intample,am ramas pe loc si zic” am mai facut asta o data?”. mi se par interesante deja-vu-urile pt ca asta ar exipla o viata anteriara(parerea mea)eu mai patesc sa visez noaptea ceva si dupa cateva zile sa bag mana in foc ca eu am facut lucrurile alea,dar asta tine de altceva:))


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

