Nu inteleg…

Martie 31, 2009 la 9:36 am | Publicat în My stuff | 23 comentarii
Etichete: , , , , , , , , , , , , , , ,

understand_me_by_netsii

Post realizat doar din “NU INTELEG”

Nu inteleg :

  • De ce oamenii vor sa puna capat omenirii?
  • De ce e cerul albastru ? (tot nu am primit raspunsul)
  • De ce mintea mea e asa mica…dar asa de complexa? ( nu imi ziceti ca mi-o complic ru)
  • De ce naiba Scooby-doo ala inca nu s-a prins ca in spatele fiecarui monstru e unu deghizat? Chiar asa de prosti sunt?
  • De ce disperata aia de Dee Dee tot apasa pe butoane ? Si frate-so e atat de prost sa faca atatea de multe?
  • Iluzia pe care o am atunci cand cred ca inteleg mintea unei persoane
  • De ce intotdeauna este de ales intre ceva?
  • De ce imi simt uneori sufletul greu
  • De ce simt gust de sange uneori in gura
  • De ce oamenii se imbraca cu zambete
  • De ce se prostitueaza oamenii
  • Unde a disparut demnitatea
  • Teoriile alea in care zic astia ca mai este viata pe alte planete. Daca exista…suntem noi atat de anti-social incat sa nu vina?
  • Bunatatea Domnului cu care ne suporta
  • Critica oamenilor cand fac o fapta buna ce nu le convine
  • De ce unii nu sunt de acord cu lucrul din umbra….mi se pare cel mai tare lucru (o sa revin cu un post mai incolo)
  • Ceea ce pot intelege
  • De ce se plang altii
  • De ce cu o mana oferi si cu alta iei
  • De ce m-am inchis in mine
  • Ce naiba e cu vremea
  • Oamenii care nu ma inteleg
  • Oamenii care nu se bucura pentru mine cand fac un lucru care ma bucura
  • De ce oamenii fac rau daca la toti le place binele
  • De ce muzica ma relaxeaza
  • Sufletul meu
  • Sufletul tau
  • Lacrimile……
  • Scutul pe care care si-l fac unii oamenii si NU PERMIT NIMANUI sa il ocoleasca
  • Fumul
  • Banii
  • Complexitatea animalelor
  • Multe….prea multe…dar …eh….macar incerc
  • De ce trebuie sa iti vinzi sufletul ca sa poti trai decent?

Si din nou…din word-ul meu minunat am mai gasit asta :

“Understand that I’m not ok…Understand that I love my one world…The world in my head..Understand that I don’t need you…don’t need annyone…Understand that..I’m alone…Understand that i’m screaming for you..in silence..
Understand me..”

Am mai scris ceva asemanator aici :

Cam atata a fost….ne recitim mai incolo 🙂

23 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Avem atâtea întrebări… Îmi vine că cred că mare parte a vieţii noastre este formată din întrebări la care nu reuşim să dăm întotdeauna răspunsul adecvat… În jurul nostru, încolăcit precum un şarpe, SEMNUL DE ÎNTREBARE ne tulbură minut cu minut şi oră cu oră…

  2. mama ce de intrebari frate….pai la aia cu cerul te pot ajuta eu, daca vrei sa stii raspunsul imi dai un bip si iti dau nr lui Dumnezeu si vorbesti cu el ce zici? :))))))

  3. @ Cristi : sarpele ala vrea sa ne rupa in 2
    @ alexxutzu : ar fii o idee nemaipomenita 😀

  4. in fiecare zi iti pui atatea intrebari ??? ce complicat mai esti …pai multe dintre ele nu le inteleg nici eu …

  5. De ce oamenii vor sa puna capat omenirii?-de prosti ce sunt/em cateodata
    De ce e cerul albastru ?-pentru ca nu toti suntem emo sa stam pe intuneric
    De ce mintea mea e asa mica…dar asa de complexa? -pentru ca toti copiii sunt destepti :-”
    De ce naiba Scooby-doo ala inca nu s-a prins ca in spatele fiecarui monstru e unu deghizat?-s-ar termina prea repede episodul si nu te-ai mai holba ca musca facandu-ti nervi ca tu ti-ai dat seama si el nu
    Iluzia pe care o am atunci cand cred ca inteleg mintea unei persoane -nu mai incerca asta…o sa te ranesti 😛
    De ce intotdeauna este de ales intre ceva?-altfel viata ar fi prea simpla
    De ce simt gust de sange uneori in gura -stai bine cu gingiile? :-”
    De ce oamenii se imbraca cu zambete -pentru ca da bine si in plus…sunt gratis costumele 😉
    De ce se prostitueaza oamenii – e criza omule!ai auzit?
    Unde a disparut demnitatea-in chilotzi.poate nici acolo(scuze ironia)
    Bunatatea Domnului cu care ne suporta-ai auzit de apocalipsa?aia e cand i se umple paharu´
    Critica oamenilor cand fac o fapta buna ce nu le convine -te asteptai sa fii laudat? in zadar…
    De ce se plang altii -ca sa nu apuci tu sa te plangi inainte la ei
    De ce cu o mana oferi si cu alta iei-sa nu iesi in pierdere 😛
    De ce m-am inchis in mine-daca te deschizi te ia lumea de „neajutorat”
    Ce naiba e cu vremea-s-a saturat si soarele de „intunecarea” de pe fatza noastra
    Oamenii care nu ma inteleg -deci nu ne intelegi nici pe noi cand ne uitam „tampi” la vreun post de-al tau? 😕
    Oamenii care nu se bucura pentru mine cand fac un lucru care ma bucura-ai cautat cuvantul „invidie” in dex?
    De ce oamenii fac rau daca la toti le place binele -asta ma dèpaseste deja
    De ce muzica ma relaxeaza -pentru ca e singurul lucru „anti-stres” din lume
    Scutul pe care care si-l fac unii oamenii si NU PERMIT NIMANUI sa il ocoleasca-au fost prea mult -au fost prea mult raniti,de unde atata incredere??
    Fumul -propriu sau figurat?
    Banii-si eu ii urasc!
    De ce trebuie sa iti vinzi sufletul ca sa poti trai decent?-aici m-ai depasit 😐
    ufff ce-am obosit! 😀

  6. Iluzia pe care o am atunci cand cred ca inteleg mintea unei persoane -nu mai incerca asta…o sa te ranesti 😛
    ^ wise one 😉

  7. ^ said another one 🙂
    @ hime : nu imi pun in fiecare zi aceleasi intrebari…doar in unele momente
    @ Alyx : multumesc de raspunsuri …o sa tin minte 😀

    PS : „De ce simt gust de sange uneori in gura -stai bine cu gingiile? :-”” dap stau
    De ce se prostitueaza oamenii – e criza omule!ai auzit? – se prostituai si inainte de criza
    Unde a disparut demnitatea-in chilotzi.poate nici acolo(scuze ironia)- nu cred ca a disparut acolo…s-a evaporat
    Bunatatea Domnului cu care ne suporta-ai auzit de apocalipsa?aia e cand i se umple paharu´ – normal ca am auzit…ca ma tem de ea 😀
    Critica oamenilor cand fac o fapta buna ce nu le convine -te asteptai sa fii laudat? in zadar… – nu ma asteptam sa fiu laudat…dar nici sa fie aruncat noroi in mine
    Oamenii care nu ma inteleg -deci nu ne intelegi nici pe noi cand ne uitam “tampi” la vreun post de-al tau? 😕 – nu nu…voi ma intelegeti
    Fumul -propriu sau figurat? – ambele

    Multumesc de raspunsuri

  8. Foarte faina ultima parte.It makes me sad:(
    La cat mai multe chestii de genu din wordul tau mmminunat:P

  9. si mie imi place scooby doo!:-) :-
    cred ca toti ne punem intrebari…pacat ca trebuie sa intelegem singuri…

  10. Cred ca ai disperat-o pe Alex’andra 🙂 – cu intrebarile normal 🙂

  11. sunt sigura ca este o persoana intelegatoare si dispusa sa isi ajute prietenul in orice circumstanta

  12. @ Alina : cu timpul 🙂
    @ nikcoole85 : asa e
    @ hime : nu chiar 🙂
    @ nikcoole85: aici te sustin…din 1000 intotdeauna este 1 😀

  13. ma lauda lumea si yo nu`s pe faza =)) ce urat din partea mea :”>

  14. pfuuu…dar multe intrebari mai ai!!”De ce se plang altii” din cauza crizei :D…”De ce naiba Scooby-doo ala inca nu s-a prins ca in spatele fiecarui monstru e unu deghizat? Chiar asa de prosti sunt?” pai daca s-ar fii prins nu ar fii mai avut „n” episoade,ci doar 2,3 si nu ar mai fii avut atata succes 😀

  15. Eu am avut primu’ un articol de genul, dar se pare ca tu nu intelegi mai multe decat mine. 😛
    Nu te lua de Dee Dee. 😀

  16. ^ ooo…mai am intrebari…dar toate la timpul lor..

    Da ce…iti place de Dee Dee? 😀

  17. Ufff…hai ca te cred 🙂 , tre sa recunoastem ca e prostut totusi Scooby 🙂

  18. Ufff…uite…o să iau fiecare întrebare şi o să dau cu presupusul, cu câte un răspuns:D
    Cât de curând posibil…:D Şi să vezi atunci:))

  19. Eu zic ca e bine daca esti pus in fata unei alegeri. Macar ai de unde sa extragi optiunile. Oamenii nu se bucura pentru tine cand te bucuri tu, pentru ca fiecare se gandeste ca ar fi fost bine daca ar fi fost el avatarul acelei bucurii.

  20. @ hime : nu e prostut…e dingla rau :))
    @ Polly : de abia astept 🙂
    @ Liviu : am stiut ca o sa primesc raspunsul asta….dar cred in continuare ca se poate gasi un pic de bunatate in fiecare om

  21. Uite măi…am terminat de analizat chestiile alea
    A fost fun şi am scris pe blog…Intră, citeşte şi vezi dacă poţi să înţelegi ce am înţeles eu din neînţelegerile tale. 🙂

  22. ^ Multumesc 😀

  23. […] fum . . . lacrimi . . .  melodia asta ( Mersi, Nox )cascadă . . . vorbe aiurea . . . durere . . . supărare . . . certuri minore . . . ca-n orice relaţie, nici la noi nu puteau să lipsească astea, nu ?! dacă totul ar fi roz, ar fi prea banal, prea ne-am afunda în rutină . toate relele trec şi vin altele mai frumoase […]


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

