Retineri ?

Martie 28, 2009 la 12:55 pm | Publicat în Nu-mi placeeeeee | 15 comentarii
Etichete: , , , , , , , ,

ice_by_michon1

Fiecare dintre noi am avut retineri….dar de ce?…pentru ca intotdeauna este ceva de pierdut….si mai am inca o nelamurire….Daca este liberul arbitru….de ce intotdeauna suntem oarecum tentati sa alegem partea rea pentru ca o sa ne distram mai bine pe moment….si apoi sa ne uitam cu frica ca de ce nu am facut o fapta buna……………….si cand alegem fapta buna….sa ne para rau ca am pierdut o asa distractie?

Chiar nu pot sa inteleg…..ma lamureste cineva? Oricine….

E o viata plina de decizii si mereu vrei sa le amani pe cat mai tarziu posibil ca sa faci alegerea cea mai buna….dar se merita?

Daca esti impulsiv…si faci ceea ce faci pe moment…ai o satisfactie scurta….?

Daca esti calculate…faci pe timp mai indelungat…ai o satisfactie mai lunga…?

SI totusi…………..DE CE EXISTA RETINERI?…..de ce naiba trebuie sa ne macine noua existenta?

Sincer….nu-mi pasa…..am vrut doar sa va intreb ca sa va aflu parerile.

Hai sa va las o melodie pe care o ascult de 2 zile non-stop …poate daca ascultati melodia o sa ganditi mai bine 🙂

And the lyrics….you gotta luv em`

You are my waking dream
You’re all thats real to me
You are the magic in the world i see

You are in the prayer i saying
You are in my two my names

You are the faith that make me belive
Dreams on fire
Higher n higher

Pasion burning
Ride on the path
Once for forever yours
In me
All your heart
Dreams on fire
Higher n higher

You are my ocean rage
You are my thought each day
you are the laughter from childhood games
lyricsmasti.com
You are things further down
You are where i belong

You are make me feel in every songs

Dreams on fire
Higher n higher
Pasion burning
Ride on the path
Once for forever yours
In me
All your heart
Dreams on fire
Higher n higher

 

Poza a fost luata de aici

15 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. pai si daca nu`ti pasa…de ce ai mai intrebat? cam contradictorii afirmatiile, nu crezi ?
    .
    .
    .
    [nu da un raspuns „din curiozitate” ca ai fi previzibil , plus ca aia cu ” am vrut doar sa va intreb ca sa va aflu parerile” e un cliseu pueril ]

  2. Avem multe reţineri, de fiecare dată. Este o lipsă, din punctul meu de vedere, dar nu avem ce să facem. Ba nu vrem să greşim, ba nu vrem să ne grăbim, ba amânăm prea mult luarea unei decizii. Uneori, NU SUNTEM SIGURI PE NOI, asta s-ar putea să fie explicaţia cea mai bună… Pe de altă parte, siguranţa de sine este şi ea cu două tăişuri, fiindcă exact atunci când credem că totul este OK realizăm că, de fapt, ne-am înşelat. Reţineri – sau cine se arde cu ciorbă, suflă şi în iaurt…

  3. @ Ciupa : ba da…si nu o sa iti dau raspuns de care ai zis….dar aici depinde de fiecare…..daca se decid sa zica parerea lor despre retineri daca tot zic ca nu le pasa…atunci nu au retineri….dar daca se decid sa nu zica parerea lor despre retineri…atunci ei au retineri…si sa vad cum o sa aleaga atunci 😀
    @ Cristi : si eu tind sa cred ca nesiguranta pe noi este factorul care ne determina sa avem retineri 🙂

  4. poate ca avem retineri din simplul fapt ca ne este frica de rezutat…poate daca actionam impulsiv o sa regretam la un moment dat…daca stam sa ne invartim in jurul problemei si ne tot gandim…o sa cautam perfectiunea,dar o sa fim dezamagiti de rezultat.Deci…poate ca tot acolo ajungem!Nu stiu…eu una am multe retineri…in privinta multor lucruri…si a multor persoane…poate de frica…daca m-as avanta cu deciziile si cu sentimentele…as avea de suferit.Tocmai de aia…le retin!Nu stiu daca ai inteles ceva…poate deja stiai lucrile astea…oricum,bun subiect…si buna melodie!
    P.s.daca poti…nu mai avea retineri pentru nimic…doar iti complici viata…si la urma ai sa vezi ca tot acolo se ajunge…tot la SFARSIT.

  5. da ,nu cred ca ar trebuii sa fii retinut cu absolut nimic,are dreptate sometimeiwasacild

  6. interesant punct de vedere Ionut ! pai cred ca toti avem retineri , nu suntem cu adevarat liberi in deciziile noastre pt ca ne gandim la consecinte ! eu cam tottimpul am retineri in ceea ce fac chiar daca nu ar trebui dar asta e…

  7. @ Alyx :incerc mult sa scap de ele
    @ nikcoole85 : yep 🙂
    @ hime : tot atatea consecinte….da pana cand? ca yo stiu ca m-am saturat

  8. Exista simbolul fructului oprit, adica ne tenteaza tocmai ceea ce este ascuns si incercam fara nici un fel de retinere sa descoperim ce anume se afla in spatele cortinei. Nu prea am retineri in general, sunt mai cu nesimtirea la vedere 😀 dar asta tocmai din cauza ca acum vreo 9 ani, eram foarte timid si o prietena mi-a zis ca fara tupeu n-as face prea multe in viata asa ca m-am schimbat f mult de atunci, aproape diametral-opus

  9. este simplu….te nasti gol, sarac si infometat, traiesti, inveti, creezi si distrugi, strangi si pe urma mori deci in concluzie esti doar un trecator prin viata. ceva perfect nu exista, mereu apar lucruri noi, lumea se schimba dar tu tot nu prinzi totul. traieste viata asa cum e, cu bune si rele, cu stiute si nestiute si totul va fi bine 😉

  10. si eu m-am saturat pana peste cap ! atunci cand o sa fiu pe deplin independenta si o sa reusesc sa ma intretin fara sa depind de un patron o sa pot sa nu ma gandesc , o sa reactionez fara retineri…
    pt ca eu cele mai multe le am din cauza muncii !

  11. nu conteaza ca esti impulsiv sau nu…iar rezultatele sunt aceleasi, numai ca te gandesti la ceea ce ti se poate intampla dupa, si anume: la consecinte..fac parte din noi, oamenii..ca si iubirea si multe altele..

  12. Remove my picture. You did not ask permission to use it.

    • i am sorry to dissapoint you , but when you post this picture on that PUBLIC SITE , you gave away the right’s of the picture , so i can do what ever i want with it.

      PS : why are you so aggresive ? It`s not like a did some bad thing to it , I just post it ! What is the big deal with that?

  13. Remove my picture. MY DOMAIN PORTFOLIO does NOT give YOU the right to post my work with MY permission. It also DOES NOT take away any copywrite that I OWN to the image. TAKE IT DOWN and get some creativity of your own. again – TAKE MY WORK DOWN FROM YOUR BLOG!

    • Chill….

      Your domain portfolio gives me all the right to do W H A T E V E R i want with it . Can’t accept ? No problem , you will, after calming down and realizing that SINCE you uploaded your images on that site , the whole world has access to it .
      Don’t have a cow , i posted the source.

      Take some material from my blog and do what ever you want with it , see if I give a fuck !


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

