Inca 2-3 lucruri despre persoana mea

Martie 26, 2009 la 12:28 pm | Publicat în leapsa | 8 comentarii
Etichete: , , , , , , , , , , ,

all_we_need_is_music__by_m0thyyku

Cateva zile Ciupa a tot insistat sa fac si eu leapsa de la ea (chiar daca zice ca nu a insistat….pe cine credeti? Pe mine sau pe ea? :D….a insisitat si m-a convins)

1) Care este singurul lucru pe care nu l’ai schimba niciodata la tine?

Hmm….cred ca niciodata nu as schimba la mine sensibilitatea si romanta pe care o port pentru persoanele drage. Si daca as vrea sa o schimb nu pot….e ceva cu care m-am nascut….si cu care o sa mor .

2) Primul film care iti vine in minte acum : Tupac Resurrection…..de ce? Pentru ca m-am regasit intr-un fel in acel film….traiam fiecare secunda , fiecare gest , fiecare gand…ascultam vorbele si le intelegeam……mi-a placut acel film deoarece ceea ce vroia sa faca si Tupac…aia vroiam sa fac si eu….adica o miscare prin care sa schimbi lumea in bine.

3) Ce ai desenat ultima oara ? ( pe hartie, nu in paint )

Pai…ce sa desenez….probabil ca ati vazut-o ieri….daca nu…intrati aici

Licitatia incepe de la 1000 RON 🙂

4) De cate ori ai spus te urasc pana acum ?

Sa vad….zic asta cam aproape toata ziua…dar…numai uneori chiar am simtit ceea ce am zis….si NU am regretat ca am zis ….m-am simtit mai bine apoi 🙂

5) Cu ce personaj din literatura ma identific ?

Hmmm…my character is Holden Caulfield….from “De veghe in lanul de secara “ cartea foarte frumoasa…singura carte pe care am citit de vreo 2 ori si continui sa o citesc. Probabil va intrebati de ce ma indentific cu acel personaj…e simplu….e el contra lumii , ajuta oamenii , nu are rusine si tine legatura cu persoanele dragi lui si nu baga in seama pe toata lumea .

6) Cat de bine te intelegi cu tine ?

Pe o scara de la 1 la 10…..ma inteleg de 8…..pentru ca sunt anumite momente cand refuz sa fiu impulsiv atunci cand trebuie , ca nu judec inainte sa vorbesc , ca nu dau cat pot , ca nu reusesc sa indeplinesc tot ce imi propun , ca nu pot sa ii fac pe altii sa vada din perspective mea un lucru , ca nu ….ca nu…..ca nu…..apai….macar is de 8 😀

Oricum…. nu trebuie multa rabdare sa ma intelegi ….trebuie sa ma suporti la inceput…apoi o sa vezi cum ma linistesc si povestim orice si o sa ne distram de minune

7) Daca ar fi sa scrii o carte ce titlu ar avea ?

Pai…oricum o sa fie o carte de actiune comedie cu putine nuante de SF…..si cred ca s-ar numi “Intamplari din viata mea”….aceasta ar cuprinde toate scenariile pe care le-am creat vreodata…si toate intamplarile petrecute , toate intamplarile care erau in mintea mea si intamplarile care s-au petrecut dar cum mi-as fi dorit eu sa se fi petrecut 🙂

Descrie in 3 cuvinte o persoana pe care nu ai cunoscut-o inca.

Trebuie neaparat sa stie sa se opreasca si sa ma opreasca pe mine cand vede ca nu ma mai pot controla , sa nu ma certe cand exagerez si cateodata sa mi se mai alature si ea si sa stie sa ma alinte la orice moment 😀

8) Continua propozitia :

Azi, înca adormit, m-am trezit visând la razele soarelui care ma incalzesc in timp ce ies din bazin si picaturile cad de pe mine in timp ce ma duc catre persoana iubita !

Leapsa merge la cineva vrea

8 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. ” Cateva zile Ciupa a tot insistat sa fac si eu leapsa de la ea (chiar daca zice ca nu a insistat….pe cine credeti? Pe mine sau pe ea? 😀 ….a insisitat si m-a convins) ” <- poftiiiiiim? :))))
    asa inti, de si tu crezi 😛 ma, mint si yo, da` macar yo am stil 8)

  2. aaa, si question, de unde ai gasit tu minunata poza pt acest articol ;;) ?

  3. Fotografia – superbă. Răspunsurile, direct din inimă. Se vede de la distanţă şi te apreciez pentru asta. De veghe în lanul de secară – excelentă carte…

  4. @ Ciupa : dap….si nu stiu unde am gasit poza ;;)
    @ Cristi : Multumesc 😀

  5. dap e marfa poza , si leapsa .vroiam sa adaug ca are putere de convingere Alex’andra 🙂 .

  6. hehe…si daca persoana aia pe care ai descris-o tu este un baiat?Mai vrei sa te alinte? 😕 :))=)) muahahaha >:P

  7. @ hime : asa e 🙂
    @ Alyx : i hate you =))

  8. ne-am dat seama !!! 🙂


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

