M-am razgandit

Martie 24, 2009 la 12:58 pm | Publicat în My stuff | 10 comentarii
Etichete: , , , , , , , , , , , ,

nu stiu

Bine…m-am razgandit….astazi postez….nu ceva important si de mare amploare si poate chiar ceva nesemnificativ

Dar conteaza daca e nesemnificativ sau nu?

Nu-mi pasa de parerea voastra

Ca o dam deja in ala bala portocola

Ce bine era copil

Vreau sa am un pitbull

ENOUGH WITH THE WISHES …..God damn….i`m such a child….do you care? Hehe…nobody asked you

Fiti atenti….ochii vostri acum imi apartin pentru cateva clipe in timp ce cititi astea …..probabil ca acum va intrebati cum reusesc sa va captez privirea…nu incercati sa ma intelegi …SERIOS….chiar nu vreau deloc….magazinul de vise s-a inchis….ramaneti doar la gandul ca sunt bun…chiar va rog sa nu mai insistati sa ma intelegi…va pierdeti timpul degeaba…

Nu o sa postez nimic elegant azi sau sa batjocoresc sau sa va mai zic ce imi mai doresc….ca oricum….aud de multe ori “DA NU-MI PASA”…..dupa ce tot auzi asta toata ziua….te cam saturi odata si odata si accepti ideea….dar….e bine oare sau nu? Merita sa insisti in continuare sau nu ? Daca insisti o sa ai nervi…daca nu o sa insisti o sa te roada pe dinautru

Tot ceea ce am scris mai sus e ceva ce eu nu inteleg….nu ma astept ca voi sa intelegi….daca nu intelegi…sa stiti ca apreciez sinceritatea…si puteti zice ca nu ati inteles nimic…dar daca intelegi ceva…va rog de asemenea sa spuneti ce ati inteles.

Astazi am intrat in DOCUMENTUL MEU cu linkuri si cu citate culese de mine si alte magarii….am dat peste ceva frumos…si pe care vreau sa il impart cu voi….

Acesta suna cam asa :

“cand vei plange, eu am sa rad pentru tine. cand nu vei putea dormi, am sa-ti povestesc istoria omenirii. cand nimeni nu va crede in tine, eu am sa te tin de mana. cand iti vor spune ca esti urata, eu am sa-i orbesc cu frumusetea ta. am sa ma fac curaj pentru tine, voi fi lacrima ta, stralucirea, puterea si slabiciunea ta, candva… si de fiecare data

As vrea sa pot specifica sursa dar nu o mai am :(.

In fine….trecem….as fi vrut sa scriu mai mult si mai clar….dar…..am scris ce ati citit si m-am oprit din cauza ca e prea mult fum

10 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Putem sa scriem si noi ce ne trece prin minte ???

  2. sunt curios ce-i trece lui hime prin minte….:))))

  3. @ hime : nu ce va trece prin minte …aia altadata :)….vreau doar sa stiu ce ati inteles din articol
    @ alexxutzu : o sa aflii in curand 😀

  4. am inteles ca e mult fum in jurul tau, dar nu e nevoie sa ne bagi si pe noi in ceata :p

  5. am inteles in prima parte ironia 😀 ca nu-ti pasa ce credem noi,d aca citim sau nu :)))) stim ca ne iubesti!

  6. Şi de ce nu îţi iei un pitbull, cine te împiedică, Ionuţ? Frumoase cuvinte pe final de postare… Mi-a plăcut „când vei plânge, am să râd pentru tine”…

  7. @ briza : foarte tare =))
    @ alexxutzu : yeye :>
    @ Cristi : momentan ma impiedica situatia financiara 🙂

  8. încă mă gândesc la ce ai scris…de ce?…când se risipeşte fumul poate înţeleg şi eu ..de ce…încă mă gândesc..

  9. Cred ca intotdeauna totusi e bine sa insisti…chiar daca iti faci nervi…ce dracu mai conteaza?poate la urma are un rezultat bun!

  10. poate gresesc…macar incerc
    iti puneai intrebarea cine esti?si daca esti bun?…….cr e d??????


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

