Un picut de inima

Martie 23, 2009 la 1:04 pm | Publicat în i like..., My stuff | 17 comentarii
Etichete: , , , , , , , , ,

pitbull_by_chickenfoot87

Atata trebuie sa avem….doar un picut de inima pentru niste fiinte care cu gingasia si caldura lor ne infrumuseteaza ziua.

Exact….ma refer la animale….in cazul meu…cainii…. pitbulli ca sa fiu mai exact 😀

Inca o chestie pe care voi nu o stiati despre mine…..de mic mi-am dorit un pitbull…nu conteaza culoarea,nu conteaza nimic….vroiam doar sa il am….sa am eu grija de el , sa il imbaiez , sa ii dau de mancare din mana mea , sa il dresez ca sa lase pe cineva sa il mangaie in timp ce ascesta mananc ,sa il invat trucuri , sa ma joc cu el de-a hotii si politistii , sa il spal pe dinti ….pe scurt….sa il ocrotesc.

Dar dorinta asta a fost spulberata de mai multe persoane care ziceau “ AAAAAa…pitbulli ataca , te ucid , te bla bla bla “ da nu stiu cum sa le zic ca nu imi pasa de parerea lor. Si oricum…daca muream…muream cel putin de mana mea…dar deh….nu a fost sa fie

Am gasit zilele trecute un clipulet foarte frumos pe care o sa vi-l arat la sfarsitul postului care nu mai dureaza mult…..bun….tot ceea ce mai vroiam sa zic e ca ….pentru toti sfatosii ,laudarosii , jigodiile alea care nu stiu sa aprecieze un caine le zic frumos sa ii vanda la o familie care au grija de el si care nu o sa il foloseasca la lupte……si …,pitbullul o sa ajunga sa te ucida doar pentru simplul fapt caTU l-ai invatat sa fie rau.

Sfarsit….si acum clipul 🙂

17 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. ce rau e dulaul din poza =))=)) e al tau? 😀 Ca sa nu fiu off-topic iti zic ca ai dreptate in tot ce ai scris.

  2. Da ai dreptate !Animalele sunt asa cum le educam noi ! Sunt ceea ce noi vrem sa fie !

  3. Şi eu cred că pitbulli sunt priviţi… altfel doar din cauza stăpânilor care i-au înrăit. Nu sunt decât nişte animăluţe simpatice, nu trebuie puşi să lupte…

  4. @ alexxutzu : as vrea sa fie a meu 😀
    @ hime : adevarat
    @ Cristi : exact 🙂

  5. animalele sunt ca si copiii! „fac ce vad in familie” asa ca….depinde de starea pe care o ai…depinde de cum te porti cu el…depinde doar de mediul in care traieste.

  6. mai sunt si ”destepti” care isi cumpara caine doar ca sa se dea smecheri nu doar pt ca iubesc animalele . pe aia ii urasc cel mai mult . inca nu au inteles ca animalele nu sunt o moda , sunt fiinte de multe ori mai inteligente decat stapanii , care au nevoie de afectiune si de ingrijiri !

  7. Sensibil clipul. Sunt intru totul de acord cu afirmatia conform careia animalele se comporta asa cum le educa stapanii.

  8. si eu am vrut un pitbull sau macar un lup,dar nu au vrut ai mei ca ziceau ca nu am unde sa il tin…din partea mea putea el sa doarma cu mine ..numai sa stiu ca am un catel 😀 :X

  9. nu pot zice ca nu ai oarecum dreptate, cu toate ca nu ma dauin vant dupa caini. in mare…asa e cum zici tu, oamenii au o mare influenta in atitudinea animalelor lor. dar, pentru ca exista un ‘dar’, hai sa ne gandim si la instincte, nu? stiu, o sa spuneti ca si instinctele sunt intretinute pe stapanii animalelor, insa, TU ca om, cand esti bolnav devii automat si mai irascibil, nu? Iar TU – om, judeci, rationezi si tot ti se intampla sa zbieri la cei care se apropie de tine si incearca sa te ajute. Zbieri, marai, te intorci cu spatele etc, in fine mai toate chestiile pe care le face un OM bolnav care nu are chef de prezente in jurul lui. Un caine ca un pitbull este mai agresiv decat altii prin natura lui. Asta nu inseamna ca va sfasia pe toti ei pe care ii intalneste, spun doar ca este mai predispus sa atace, fata de alte rase. Asta nu inseamna nici ca este CEL mai agresiv 🙂 Am vazut caini de talie mica mai rai decat un pitbull, crede-ma! DAr cand este bolnav, il doare capul, stomacul, e flamand, e satul (prea satul), are diaree sau e constipat, va face cam ce faci su TU cand nu te simti bine.

  10. Aceste acte de cruzime pot fi puse pe seama educatiei primite, dar si pe seama lipsei unor legi care sa pedepseasca fiecare persoana care da dovada de salbaticie, vandalism si ignoranta. Indiferent de gravitatea unui astfel de comportament, pedepsele ar trebuie sa existe si ar trebui sa fie suficient de mari incat sa reduca considerabil tortura animalelor.

  11. Ce simpaticut este catelusu’ din prima poza..imi plac mult cutii 😉

  12. Mereu mi-am dorit un pitt bull, un lup sau un rottweiler. Nu ştiu de ce, dar mi-a plăcut de mică să cred că deşi ai mei mereu m-au ţinut departe de ei, câinii ăştia nu sunt deloc periculoşi!
    Acum aproximativ trei săptămâni, unul dintre câinii mei de la ţara (era o corcitură de lup) a murit. Văzând clipul ăsta mi-am amintit de el într-un fel…Şi mai am unul (lup cu labrador) care a fost otrăvt… Sper ca pâna sâmbată, când ajung eu la ţară să fie ok…
    Mentalitatea câinilor, la fel ca şi cea a oamenilor, funciţioneaza pe ideea de care a spus „sometimesiwasachild”, şi felul în care îi dresezi este foarte important. Aici afecţiunea face totul. Si câinii de lupte sunt aşa din cauza nenorociţilor alora de stăpâni. În plus, cum se pot gândi oamenii că saracii sunt de vina?:( Atunci, de luptele cu cocoşi ce să mai zicem?
    Iar am scris romane…scuze:D
    Si incă ceva:)) Te bag la blogroll, sper sa nu fie problema:-S

  13. @ Alyx : exact
    @ hime : incearca sa explici asta la vreun cap sec….sunt slabe sanse
    @ teo : 🙂
    @ saychese : cunosc sentimentul 😉
    @ un „a”mic : bine zici….asta chiar nu mi-a trecut prin minte
    @ nikcoole85 : si noi avem legi…dar din pacate nu le aplica nimeni 😦
    @ isamiy : si mie imi place tare mult 😀
    @ Polly : Doamne ajuta sa mai traiasca mai mult :(……si PS : nu e nicio problema 🙂

  14. da asa e …la cap sec nu intra nimic …decat deseuri ! 😉

  15. pai daca e sec e sec…..nu intra nimic

  16. Hai sa ma bag si eu, la o groaza de timp dupa ce ai scris postul…
    In primul rand, un pitbull nu este pt oricine. De fapt, as adauga ca e doar pt o anumita categorie de persoane, cei numiti „barbati/femei alfa”. Daca nu ai un caracter foarte puternic si clare abilitati de lider, rezuma-te la un catel de o talie mai mica; Un pit te poate domina din punct de vedere fizic (nu exista dubiu). Ideea e sa il domini tu dpdv psihic. Sunt convinsa ca iti doresti un prieten, un sufletel aproape, un catel caruia sa ii oferi iubire… si pitbull-ul poate fi toate astea dar… Cand posezi un animal cu o asemena forta si tarie de caracter trebuie sa fii sigur ca stie cine ii este seful. Pt ca daca l-ai scapat de sub control 10 secunde s-ar putea sa platesti asta pt tot restul vietii. Anyway… ce ziceam eu aici? Aaaa… Ca sunt niste animale minunate! Iubitori, rabdatori, bufoni, cu o incredibila toleranta la durere, adora copiii si joaca in general… Sunt o comoara la casa omului, corect socializati si dresati. No, hai c-am terminat cearceaful. Sa ai parte de catel, in cazul in care te hotarasti sa iti achizitionezi unul! 😀

  17. ^ multumesc…………chiar mi-o placut vorbele tale….te mai astept 😀


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

