Eu+prezervativ = distractie multa

Martie 19, 2009 la 12:26 pm | Publicat în Din imaginatia mea, My stuff, Prostiile mele | 34 comentarii
Etichete: , , , , , , , ,

Demult aveam o vorba „Bucuria unui copil poate fii cumparata cu lucruri simple” si ca sa vezi…mare dreptate am

Ce mi-a traznit mie prin cap…daca de 8 martie am primit un prezervativ (nu va zic povestea lui) m-am gandit ca si asa nu o sa il folosesc pentru ca se numeste „Dum-Dum” si eu folosesc Durex 🙂
Era undeva in jur de ora 10 seara….si l-am luat si l-am umplut cu apaaaaaa…..vreo 2 litri cred….si ma jucam cu el…la inceput arata asa :image121

Dupa 2-3 palme a ajuns la asta :image122

am inceput sa zic ca el e catelul meu…si am decis sa il scot la o plimbare nocturna :

image123

Apoi am hotarat sa il transform in lucrul de care sunt eu obsedat ….adica un…. 😀 :

image124

Si in cele din urma l-am transformat in….oareee?image125In forma lui initiala….fireste 😀

Am si filmat cum l-am batut pe saracul pentru ca se tot rostogolea in timp ce ne plimbam :

Da stiu…nu a fost cel mai inteligent lucru pe care l-am facut….dar stiti ce…..mi-a placut…si o sa o mai fac 🙂

Va las cu bine…si sper ca nu cu sechele ! 8)

PS : Viata lui a luat sfarsit cand l-am aruncat in sus si a puscat in aer  si a cazut pe pamant !

34 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. :)) ma tu nu ai ce face

  2. =)) 😀 😀 😀

  3. seamana cu un sobolan 😐 nu e cel mai inteligent lucru pe care l-am spus astazi dar macar am incercat sa il fac sa para inteligent :))))))0

  4. daca tot ai inceput, spune`le si ca „sobolanu` ala umplut cu apa” i l`ai aratat si lui Tanti Emy [mama lui] =)))
    ce bine ca n`am fost acolo #:-S

  5. era cel mai bine daca ti se spargea acolo pe parchet =))

  6. @ Constanteanu : deloc 😀
    @ Cory : asa ziceam si yo =))
    @ Delia : true true =))
    @ Ciupa : atata am ras cu a mei =))
    @ alexxtzu : nu nu…ca e baiat cuminte…nu a facut pe covor =))

  7. sa stii ca totusi prezervativul ere caliativ …daca a rezistat dupa ce ai facut teste pe seama lui 🙂 🙂 🙂

  8. Mamă, dar ce idee ţi-a venit… Eu folosesc Oops… Ha, ha… Încă na-m umplut niciunul cu apă…

  9. @ hime : la un momendat il foloseam pe post de yoyo :))
    @ Cristi : ar trebui sa incerci…sa vezi ce fain e =))

  10. ce nebun esti !!! pai ar trebui astia sa te plateasca sa testezi rezistenta prezervativelor ! daca trec de testul tau yo-yo si de 3 litri de apa , atunci sunt sigure ! 🙂 🙂

  11. =)) data viitoare ai grija ce „balon” folosesti 😀

  12. trebuia sa faci si azi la sc experimentu, sa-i demonstrezi la profa cat de rezistent ii 🙂

  13. @ hime : ca bine zici 😀
    @ alexxutzu : mai vad yo :))
    @ Daboc : lasa ca de aia este si vinerea viitoare =))

  14. asteptam o lista cu recomandarile tale in materie de prezervative ! tu testeaza tot ce apuci si dupa spune-ne care sunt mai rezistente ! 😉

  15. :)))))))))) ce-ti mai „coace” mintea, oricum tare rau 😉
    asa se poate verifica rezistenta unui prezervativ

  16. =))) doamne…..ce face omu´ cand are prea mult timp liber=))

  17. @ hime : imediat…:D
    @ isamiy : ar trebui sa imi iau o slujba facand asta :))
    @ Alyx : nu stiu….ce face ?=)))

  18. Violenta domestica frate!

  19. Asta ar trebui totusi sa aiba alta utilitate:)))))

  20. @ MetaMorph : nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu…fara gabori :(((
    @ Valecano : ar trebui….dar daca nu ai cum…inventezi =)))

  21. atunci ma bazez pe tine 😉 mai stii ca te iau astia la vreo fabrica de prezervative 🙂

  22. ^ prezervative pe gratissssssssss….uraaaaaaaaaaaaaaaaaa:D

  23. da si la noi pe cand eram la scoala baietii se distrau in acest mod!

  24. ^ orice e frumos daca stii sa il faci tu frumos 😀

  25. om plictisit :)) … da ce balanganeai prezervativu ala …:)) …zici ca era minge de baschet :))

  26. ^ nu ma plictiseam…..ma jucam 😀

  27. Maltratezi saracul prezervativ:))
    Cum il chemama/chema? 😀

  28. cheama*

  29. ^ bum bummmmmmmmmmmmmmmmmmm =)))

  30. De ce cu 19 de „m” ? 😀

  31. ^ pt ca imi place sa exagerez 😀

    yo o iau ca pe o calitate

  32. ce idiot…..iar eu si mai idiot k am vazut o mare prostie din partea unui mare prost.

  33. Filmuletul m-a amuzat teribil. 😉 😆 😆 😆


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

