Mi-ai da?

Martie 18, 2009 la 12:43 pm | Publicat în Prostiile mele | 34 comentarii
Etichete: , , , , , , , , , , ,

the_begging_by_jasin283

Hai sa va testez bunatatea

Fara sa stiti cine sunt si cum arat ….daca as veni intr-o zi la voi….si v-as zice “Imi dai 20 de bani , te rog?” mi-ai da?

Si chiar daca ai avea si te-ai juca cu ei in buzunar…mi-ai da?

Si chiar daca as fi fost ultimul distrus….mi-ai da?

Si daca as fi mirosit urat….mi-ai da?

Si daca as fi fost in fundul gol….….mi-ai da?

Si daca ti-as zice ca nu am mai mancat de 3 zile….mi-ai da??

Si daca ti-as zice ca imi trebuie sa strang bani ca sa ii dau la ala de la colt ca sa nu ma bata….mi-ai da?

Si daca te-as fi implorat….mi-ai da?

Si daca m-as fi apucat sa iti zic “Sa iti dea Domnul sanatatea” ….mi-ai da?

Si chiar daca as veni la tine cu un cutit ….mi-ai da?

Si chiar daca ti-as vinde ceva ce am gasit pe jos….mi-ai da?

Si daca as fi venit sa iti zic ca e pentru o cauza nobila….mi-ai da?

Si daca as fi fost un simplu cersetor orb….mi-ai da?

Si daca mi-as fi pierdut picioarele in razboi….mi-ai da?

Si daca strangeam bani pentru operatia mea la rinichi….mi-ai da?

Si daca veneam sa iti zic sincer uitandu-ma in ochii tai “Imi trebuie bani ca sa imi iau un pahar de tuica ca imi e frig si sa ma incalzesc cum pot” ….mi-ai da?

Ia zi ….mi-ai da? ….mi-ai da? ….mi-ai da? ….mi-ai da? ….mi-ai da? ….mi-ai da? ….mi-ai da?

Cat de des dai bani la cersetor?

Cand ii dai ii dai din inima, din mila sau de ochii lumii?

Daca m-ai vedea intins pe jos undeva…….mi-ai da niste bani in mana?

Daca as fi la cateva ore distanta de moarte de foame….mi-ai intinde o bucata de paine?

ZI….….mi-ai da?

34 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. pleaseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee?;;)

  2. o bucata de paine poate, in nici un caz bani!
    tu?

  3. Foarte bine pusă problema asta de viaţă… Plecând de la presupunerea că nu te-aş cunoaşte şi că nu ne-am fi citit niciodată, îţi spun sincer că aş încerca să te ajut. Şi nu numai cu 20 de bani. Poate că nu cu foarte mulţi bani, dar şi cu o vorbă bună sau cu un sfat, eventual. Am întâlnit şi astfel de cazuri şi am făcut tot posibilul să ajut, după posibilităţile mele. Nu vreau să văd oameni trişti, e drept că nu putem face în aşa fel încât să nu mai existe oameni trişti, dar măcar putem să încercăm…

  4. @ Delia : =)))
    @ TheNutz : de ce nu bani ? dar i-ai da din inima sau din mila ….eu te-as lua cu mine in magazin si ti-as lua ce ai vrea…ca macar asa stiu ca banii au fost folositi cum trebuie
    @ Cristi : Nu putem elimina de tot tristetea…dar macar putem sa o facem sa dispara putin din peisaj 🙂

  5. care e diferenta intre a da din mila si din inima? mila n-are inimia sau inima n-are mila?

  6. ^ cand dai din mila dai pentru ca esti slab si dai de frica pentru ca te temi sa nu ajungi si tu la el…si dand din mila tu crezi ca Dumnezeu o sa te fereasca si nu o sa ajungi niciodata asa DAR…atunci cand dai din inima…e altcumva…ii dai pentru ca vrei, pentru ca stii ca lucrul ala o sa iti puna zambetul pe buze si mai ales pentru ca stii ca Dumnezeu si-a mangaiat barba cand te-a vazut….asta e diferenta 🙂

  7. :)) daca il scoti pe Dumnezeu din ecuatie care mai e logica? Mila nu e Frica? Stii?

  8. Bun…il scoatem pe Dumnezeu din ecuatia asta…si apelam la DEX

    FRÍCĂ, (rar) frici, s.f. Stare de adâncă nelinişte şi tulburare, provocată de un pericol real sau imaginar; lipsă de curaj, teamă, înfricoşare

    MÍLĂ1, mile, s.f. 1. Sentiment de înţelegere şi de compasiune faţă de suferinţa sau de nenorocirea cuiva; compătimire; îndurare; milostenie

    Si…de frica pentru ca ala s-ar putea sa ne prinda intr-o seara si sa ne jefuiasca 😀

    Nu e asa?:)

  9. Daca mi-ai zice ca nu ai mancat de 3 zile ti-as da !!!

  10. Imi pare rau Ionut dar DEXul imi confirma mie inegalitatea dintre mila si frica.
    Daca ii dai bani pentru ca iti e frica ca te va jefui maine atunci ajungi la „Paranoia” deci iar nu e nici mila nici frica 😛

  11. @ hime : 🙂
    @ TheNutz : hmmm ai dreptate …dar …intotdeauna apare Sfantul Dar…Paranoia usor usor te compleseste si iti sadeste in inima frica….crede-ma…yo am o paranoia care se manifesta rar…de exemplu…in unele nopti cand ma trezesc sa beau apa sau sa ma duc la baie…o vad pe fata aia din „The Grudge” film pe care yo nu l-am vazut in viata mea …si sta ea cocotata pe frigider gata sa sara pe mine….=> ca uneori imi e frica ca o sa o faca…si de aceia ori am o sticla de apa langa mine….ori ma duc la baie inainte sa ma culc 🙂

  12. O sa iti treaca odata cu varsta pentru ca daca esti major si mai ai fobia asta ar trebui sa vezi filmul ca sa iti revii.

    Revenind la subiect si legat de filme ar trebui inainte de a raspunde sa va uitati la Filantropica sau la mai recentul film Slumdog Millionair.

  13. Si daca ti-as zice ca imi trebuie sa strang bani ca sa ii dau la ala de la colt ca sa nu ma bata….mi-ai da?-NU
    Si daca veneam sa iti zic sincer uitandu-ma in ochii tai “Imi trebuie bani ca sa imi iau un pahar de tuica ca imi e frig si sa ma incalzesc cum pot” ….mi-ai da?-Ti-as zice sa mergi dreaq de betiv ordinar…..
    Si chiar daca as veni la tine cu un cutit ….mi-ai da?-As striga cat mar tine gura dupa ajutor….si sti ca am gura mare:)))
    Daca m-ai vedea intins pe jos undeva…….mi-ai da niste bani in mana?-Nu..daca nu te poti ridica de jos ce sa faci cu banii??
    In rest ti-as da:)

  14. Ai striga cat de tine gura dupa ajutor? Probabil cu cutitul in tine.
    Aia era singura intrebare la care trebuie raspuns cu DA!

  15. ^asa`i el mai berbec :)) el batman, batman 😛

  16. Ia maaa odata 20 de bani, dar TACI !!!! :))))

  17. @ TheNutz : sper ca :)…daca nu imi pun pop cornul in brate
    @ dracosh : cand mori? 😀
    @ TheNutz : e un fel de Chuck Norris….nu-l poti ucide :))
    @ Ciupa : true true
    @ Nastase : da mai mult ca doar esti cu matusa tamara …ce naiba =))

  18. daca am marunti
    ti-oi da

  19. ^ se accepta si bani mari. iti da restul de la 20 de bani =)))

  20. da:)

  21. @ oana : multumesc
    @ Ciupa : nu fii tigana 😛
    @ Polly : multumesc 🙂

  22. ti-as da normal dar ti-as da in $ ca nu prea am roni 😀

  23. Mama era genul care dadea bani. Se scobea prin buzunar..si le dadea uneori. Nu tiganasilor..si nu betivilor. Doar femeilor..din cate tin eu minte.

    Si in italia, ii dadea zilnic..unui cersetor..german. A stat la vorba cu el…fusese profesor de muzica..avea un accent ciudat :)..i-a fost simpatic..si ii tot dadea..

  24. De obicei cersetorii cer putin, 50 de bani sau ceva de gen, asa ca daca am le dau. Chiar nu ma intereseaza ce fac cu ei.
    Ii respect pentru tupeul lor. 😀

  25. @ alexxutzu : oioioi m-am asigurat 😀
    @ WaTzaP : macar ii dadea din inima
    @ MetaMorph : they have balzzzz 😀

  26. MetaMorphic – cred ca ma apuc si eu de cersit daca stiu ca voi da tot peste oameni ca tine 😀

  27. io DAU la babute care stau cu cantarul langa ele, DAU la cei care NU sunt in putere sa munceasca si la cei care NU stau cu mana intinsa. Mi-e sila de cersetorii care sunt in putere si care au tupeul sa cerseasca.
    Am in oras o babuta care sta de ani de zile in acelasi loc, cu un cantar langa ea, niciodata nu a cerut. Si mai trece prin orasul meu Maturarul -Lingurarul, care umbla de ani de zile cu sacul plin de maturi si linguri, care ma intreaba mereu daca imi trebuie ceva, si cand ii zic :”nu multumesc” el imi spune „Dar nu va suparati pe mine, da? nu mai are lumea bani in ziua de azi”. Oamenii astia macar au bunul simt sa faca ceva. Si lor le dau. Cu draga inima. Si nu de ochii lumii.

  28. Nu bani, poate ceva de haleala da! 😉

  29. ti-as fi dat …doar sa nu fi fost in fundul gol 😕 as fi dat…

  30. @ cory : ce frumos 🙂
    @ nebundelegat : multumesc
    @ Alyx : multumesc 😀

  31. Cory uite ca tre sa iti dau dreptate , nici cersetorii nu mai sunt cei de odata ! s-au modernizat si acum pretind !

  32. ti-as da 20 de bani pt napolitanele alea, care le-am cumparat 🙂

  33. ^ yo stiu…doar numa lucruri bune te invat =))

  34. nu stiu :)) ma mai gandesc,dar daca te vad la colt dupa aia ca ti-am dat bani de paine si tu ti-ai luat tigari chiar nu iti mai dau :)) …(de obicei asa se intampla) :))


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

