Tipuri de temperament

Martie 17, 2009 la 12:32 pm | Publicat în My stuff, Prostiile mele | 20 comentarii
Etichete: , , , , , , , ,

ying_yang_dos_by_vashapocalypse

Bun….uelcam bec tu ze blog end ai uish iu a hepy visit 🙂

De ceva zile sunt diferite discutii despre tot si toate si multe multe multe cuvinte

Astazi…ziua de 17.03.2009 este ziua in care va verificati temperamental…

Avem de oferit 4 tipuri doar…ieftine dom`le ….un chilipir ce naiba….haidem sa vedem oferta

Va spun cate ceva despre fiecare cu descrierea venita din fabrica…si apoi va explic eu pe intelesul vostru ca sa puteti cumpara de la mine temperamentul

Colericul este o persoana emotiva, irascibila, oscileaza între
entuziasm si deceptie, cu tendinta de exagerare în tot ceea ce face;
foarte expresiva, usor „de citit”, gândurile si emotiile i se succed
cu repeziciune.

Descrierea mea : Daca aveti sentimente puternice de dragoste,ura,blesteme si fericirii , daca va sare tandura repede , daca va trec zilele si noptile mai repede decat noptile si zilele , daca aveti obiceiul sa dramatizati tot ceea ce faceti inclusiv unsul untului pe paine…acel moment in care ziceti….”BAHHH…prea mult unt….acum o sa imi curgaaaaaa” , daca puteti face mutre de toate felurile , daca purtati blugi/pantaloni/bluze/geci care sunt usor de citit scrisul de pe ele , iar daca invatatura si starile voastre trec ca voda prin loboda….asta inseamna ca sunteti perfect pentru COLERIC….avem cate kilograme puteti duce….sa faceti comanda si va trimitem noi

Sangvinicul se caracterizeaza prin ritmicitate si echilibru, au in
general o buna dispozitie, se adapteaza usor si economic. Uneori marea
lor mobilitate se apropie de nestatornicie, periclitând persistenta în
actiuni si relatii.

Descrierea mea : daca ati baut prea mult suc de fructe in copilarie si nu ati cazut in balta , daca aveti mereu un zambet pe buze si mereu glumiti , daca stiti cum sa va mulati pe situati si stiti cum sa le furati de bani si sa profitati de ele , daca va apropiati de oameni si ii speriati si ii faceti sa le fie frica de dumneavoastra , daca sunteti asa de cald la fel cum e vara meu atunci cand faceti ceva….atunci va recomand cu o caldura mare sa cumparati SANGVINIC…foarte delicios…o sa va imfrumusteze viata


Flegmaticul este o persoana imperturbabila, inexpresiva si lenta,
calma. Putin comunicativa, greu adaptabila, poate obtine performante
deosebite în muncile de lunga durata.

Descrierea mea : daca sunteti ca stejarul si nu va muta furtuna si nici nu va feriti de caramanida ce vine inspre voi in acest moment , daca sunteti exact ca si mimi si ca testoasele , daca sunteti ca sunetul unei ploi in balta pe timp de vara , daca sunteti ca un perete cand vine vorba de comunicare , daca nu suferiti pe straini , dar care dupa lungi sapaturi puteti avea tot ce vreti….atunci bucurati-va de FLEGMATIC….cum il vreti? La sticla sau in mana ?


Melancolicul este la fel de lent si inexpresiv ca flegmaticul, dar îi
lipseste forta si vigoarea acestuia; emotiv si sensibil, are o viata
interioara agitata datorita unor exigente fata de sine si a unei
încrederi reduse în fortele proprii.

Descrierea mea : Daca sunteti la fel de mim si testoasa ca flegmaticul , daca nu aveti puterea unui miros de crin regal si nici forta copacului , daca sunteti ca o oglinda si ca un elastic , daca va place sa va scufundati in suc propriu foarte accidulat datorita unei scuturari foarte tari a manei destinului …atunci va dam la pachet MELANCOLIC…va rugam sa consumati inainte de data ce scrie pe ambalaj.

Bun…cam asta ar fi….am facut un test si s-a dovedit ca eu sunt SANGVINIC….uraaaaa

Voi de care sunteti ?

Hail Hitler ! 😀

20 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. fructu` pasiunii ivzoraste din mine ;;)
    d`aia ma incadrez eu la „temperament pasionat” 8)

  2. Frate toate ca toate dar poza aia imi place la nebunie!

  3. […] Ciupa,  de link […]

  4. Bravo, domnule, interesant test… M-aş caracteruza drept melancolic, numai că nu ţine vrăjeala – am în încredere totală în forţele mele… Aşa ar trebui să fie ceva între melancolic şi flegmatic… Dar mă adaptez foarte repede situaţiilor, aşa că nici flegmatic nu merge sută la sută. Am ceva şi din coleric, poate şi din sangvin. Cred că – dacă ar fi să mă descriu – aş spune simplu: eu…

  5. imi plac mai mult descrierile tale decat cele ale ”studiosilor” 🙂

  6. eu am temperamentul SENTIMENTAL !!! 🙂 care nu intra in lista ta , dar eu sunt mai motata na !

  7. @ Ciupa : tu ye…batman :))
    @ alexxtzu : ia-o cu placere 🙂
    @ Cristi : foarte bine spus
    @ hime : multumesc…si da…esti tare 😀

  8. nuuu, daca ai drepturi de autor si pe urma ma dai in gat?aa? crezi ca am bani de tribunal acum pe criza asta financiara? 😀

  9. da cu criza tre sa stam atenti la toate ! 😉

  10. Nu stiu ma. Greu sa ma decid… sunt un pic din fiecare cred. 🙂

  11. MetaMorph: credeam ca numai eu sunt in dileme se pare ca m-am inselat… si mie mi se potrivesc cam toate (mai precis, 3 din 4, nu zic care da si care nu :p)

  12. Bun articol. Yin si Yang sunt doua din cele mai importante concepte in materie comportamentala si psihanalitica. Nu stiu daca ai auzit de Gustav Jung…omul asta are o teorie in care, animus si anima reprezinta idealul masculin pentru femeie respectiv, idealul feminin pentru barbat.
    Eu de fel sunt sangvinic…o fi bine, o fi rau, Dumnezeu stie 🙂

  13. Cred ca ma incadrez in „Sangvinicul” :))
    Poza aia este ffff misto:D

  14. @ alexxutzu : nu te dau in gat stai linistit :))
    @ hime : yo nu simt criza 😀
    @ MetaMorph & briza : da una tot tre sa predomine 🙂
    @ Valecano : foarte interesant ce spui tu 😀
    @ polly : asa asa….lauda poza cautata intr-o zi de vineri pe la ora 12-1 🙂

  15. poza ta ar veni super facuta pe spate tatuaj :-„

  16. asa colorata ca tatuaj ??? poate daca era alb-negru…

  17. @ Alyx : yep…pacat ca ma duc la politie 😦
    @ hime : tot mai super arata colorat…dar am si alb si negru 🙂

  18. […] încercând să`mi salvez nu-ştiu-ce-iubit care se îneaca sub dărâmăturile unui vapor şi că Ciupa a visat azi noapte că a stat în comă 6 ani, timp în care eu l`am lăsat baltă  şi l`am […]

  19. „Sangvincul si melancolicul” un titlu expresiv ce-ti poate capta atentia dorind contrastul dintre „real si uman” dar nu in desavarsire deoarece energia te duce in abis de cele mai multe ori ….”albastru si rosu”,”optimism abisal”

  20. Interesanta descriere,dupa cateva teste eu tot sangvinica raman…


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

