O zi mai frumoasa ca ieri

Martie 14, 2009 la 11:19 am | Publicat în My stuff | 17 comentarii
Etichete: , , , , , , , , ,

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOODDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

exact ca in melodie….of mai ce imi mai place….m-am trezit cu razele soarelui pe fata mea dupa 14 ore de somn si asa de bine m-am simtit cum dansau pe fata mea si aerul curat imi invada plamanii si ma torturau cu placere 🙂

Asa de bine dispus m-am trezit…deci e clar ca o sa se intample ceva mai incolo =))…..sau NU…azi nu….nu nu nu nu si nu…e prea insorita ziua,e prea curat aerul,e prea frumoasa viata…..e perfect azi

M-am trezit si am facut curatenie gerenala ….fara aspirator ca mi s-a stricat….si am facut cu perii de covor….toata casa…apoi am stres praful,apoi am spalat parchetul, apoi bucatica asa de gresia din bucatarie si acum in timp ce scriu si geamul de la camera mea e deschis bate un vant dinala curant pe mine care ma racoreste dupa o munca asta . 🙂

Si totusi…va intrebati de ce „O zi mai frumoasa ca ieri”….ei bine…ieri a plouat :))

Dar nu va faceti griji…sunt fericit ….asta conteaza 😀

V-am lasat cu bine ! 🙂 dancing

PS :

It’s a lovely day in the neighbourhood

It’s a lovely day in the neighbourhood

For a drive by

For a drive byyyyyyyy 😀

17 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. I don’t drive by ,I’m a wise guy
    I just stop by; with a couple of guys
    And take your eyez; cuz I’m a wise guys

  2. si pana la urma cum e afara?CALD SI SOARE ca la mine?¿ Sau PLOAIE? :))

  3. 14 ore de somn? Super tare, câteodată simţim nevoia să ne pierdem într-un somn cât mai adânc… Sincer să fiu, mi-aş dori uneori vreo 24 de ore de somn, dar m-am obişnuit cu un ritm în care dorm destul de puţin. Cred că nu există senzaţie mai frumoasă decât atunci când te trezeşti cu soare în ferestre…

  4. Chris – ce tot atata somn? o viata avem si din aia dormim jumatate.pai se poate asa ceva ?! 😛
    alyx- azi a fost un soare cu dinti si`un vant de`ti muta maselele din gura

  5. Cuuum sa dormi 14 ore? :(( Eu am ajuns la maxim 9 ore pe noapte in weekend :|.

    Anyways, cred ca ti s-a dus juma din zi cu curatenia :))

  6. la mine… ninge 😐

  7. Ma impresioneaza felul in care freci covorul. :))

  8. @ Sorter : yeeeeeeeeeeeeeeeeee
    @ Alyx : soareeee :X
    @ Cristi : tastatura ta de la laptop adevar tasteaza 🙂
    @ Ciupa : ciupa …nu a fost asa frig azi 😀
    @ Sunshine : chiar deloc…au fost 2 ore foarte revigorante
    @ oana : lasa ca vine soarele si pe strada ta
    @ MetaMorph : te urasc =)))

  9. ai dormit putin !!! uite ce baiat harnic , stie Ciupa ce-a ales ! 🙂

  10. din ce melodie este versurile ? Eu sunt mai taran…de felu1 meu

  11. ma ajuti si pe mine la curatenie? am doar un castel cu 24 de etaje si 1500 de camere, macar la batut covoare as vrea sa ma ajuti 🙂

  12. tot sa ai la casa un om asa gospodar ;)..Alex` tine-l aproape :)..dar nu ai dormit cam mult??? 😀

  13. Vreau sa stiu daca asa esti tu harnic de obicei sau …

  14. @ hime : stie stie
    @ WaTzap : jeo pesci – a wise guy
    @ alexxtzu : batutul e specialitatea mea :))
    @ isamiy : chiar deloc 😀
    @ hime : in fiecare sambata…sau cand ma apuca =))

  15. Ne trecem la blogroll? sau ai banner pentru exchange?

  16. aha …deci stie Alex’andra ce stie !

  17. @ valecano : dap
    @ hime : normal 🙂


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

