Ce-ţi ….

Martie 13, 2009 la 1:30 pm | Publicat în leapsa | 8 comentarii
Etichete: , , , , , , , , , ,

beyond_the_end__introduction_by_onewhocreatest

Cristi ma pune la munca grea dupa ce am lenevit vreo 2 zile…nu e nimic….niciodata nu mi-a fost frica de munca….asa ca …hai sa ii dam drumul 😀

Ce te face să-ţi lingi degetele (şi nu numai)?

Pai ….in primul rand…si cel mai important….ceea ce ma face pe mine sa imi ling degetele sunt cartofii prajiti pe care Ciupa mi-i face cu atata dragoste si apoi imi pune ketchup pe ei si se uita zambit la mine cum mananc…si ma pupa apoi pe gura…imi zice sa imi fie de bine si mai apoi zambesc si eu inapoi si ii multumesc 😀

Alt lucru care ma face sa imi ling degetele e pizza facuta de noi…absolute minunata si foarte gustoasa….te face sa iti lingi degetele dupa 2-3 ore…ca tot simti gustul la ce buna o facem…ce mai dom`le…bucatariiiiii nu gluma

Ce-ţi încântă ochii?

Hmmm…good question….ei bine…in primul rand imi incanta ochii atunci cand Ciupa vine saltand ,cu un zambet pe buze si indreptandu-se spre mine….ceva mai frumos nu gasesti 😀

Alt lucru care imi mai incanta ochii e apusul de soare….acel portocaliu frumos, puternic colorat printre nori si scurgandu-se in munti.

Ce-ţi place să atingi?

Fatuca lui Ciupa…gatul ei , coapsele ei s obrajii mei cand sunt barbierit

Ce mirosuri te încântă?

Mirosul de cozonac ce il face mama , mirosul ierbii ude dupa o ploaie de vara , parfumul lui Ciupa , STR8 meu albastru , aerul curat pe care il trag in piept atunci cand fac jogging

Ce-ţi încântă urechea?

Acele 2 cuvinte pe care Ciupa mi le zice incet la ureche , muzica de pian , muzica lui Tupac , sunetul de la clopotelul de vant primit pe care de abia astept sa il atarn odata de geam , glumele bune si de bun gust si poate cel mai frumos lucru care imi incanta urechea e ceea ce imi spune numai Ciupa 🙂

Leapsa merge la cine vrea….pe 1 leu bineinteles 🙂

8 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. cred ca s`au saturat astia de Ciupa ta =)) asa de mult ai pomenit`o 😛

  2. adik eu iau leapsa si mai vrei si bani??? 😀 cata smecherie dom’le 😛

  3. @ Ciupa : cine are de comentat sa zica 😀
    @ cory : normal normal…e criza :)))

  4. aha deci ne dai lepse pe bani !!! Oricum e frumoasa asa cum ai facut-o tu ..,ce romantic esti !

  5. Bravo, Ionuţ, o leapşă reuşită şi nişte răspunsuri pe măsură… Şi mie îmi place mirosul de cozonac, partea hazlie este că NU MĂNÂNC cozonac… Faceţi pizza? Nu sună deloc rău… Sunt încântat că revine Ciupa de fiecare dată în gândurile tale… O seară bună şi un sfârşit de săptămână minunat. Alături de… Ciupa, of course…

  6. ce bisnitar esti :)) …adica leapsa pe 10 mii?:)) =))….auzi…ma bag si eu…..tot profitul care il facem impartim 50-50 :))

  7. @ hime : multumesc
    @ Cristi : Facem o pizza foarte buna 😀
    @ saychese : gata :))

  8. eee uite unde erau the businessman 🙂 🙂 🙂


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

