Nu mai vreau pe strada mea sa ploua

Martie 10, 2009 la 12:49 pm | Publicat în Din imaginatia mea, My stuff | 21 comentarii
Etichete: , , , , , , , , , , ,

image092

Fara primarie nu pot sa imi fac o strada noua

Ca asa e de nasoala ca imediat se rupe in doua

Chiar nu mai vreau pe strada mea sa ploua

Vreau o strada noua…o strada noua

I-am zis la primar “ TACI”

Ca nu stii ce faci

Ca ai uitat de unde ai plecat

Si imi faci mii de draci

Ai uitat cum arata casa ta?

Cand te-ai mutat de aicea

De ai venit cu Dacia?

Ce spui?

“auzi cetatene…eu am facut un bun drum”

Ce-mi spui…hai sa il vezi acum

Asta-I multumirea ta?

Ca te-a votat lumea

Acum ne spui ca nu mai vrei

Ca ai gasit pe altcineva

Ca ai gasit alti votanti

Ia zi crezi ca sunt mai buni ca noi

Ca noi o trebuit sa ne lasam si goi

Ti-am pus cravata la gat

Peste tot cu tine am umblat

Nu te-am batut

Si nici nu te-am injurat

Acuma vedem ca prea frumos ne-am purtat

Ca drumul tot nu e asfaltat

Iesi afara din palat

Si fa ai invatat

Ia o sapa

Si hai la sapat

Refrenul

Fara primarie nu pot sa imi fac o strada noua

Ca asa e de nasoala ca imediat se rupe in doua

Chiar nu mai vreau pe strada mea sa ploua

Vreau o strada noua…o strada noua X2

Strofa 2

Tu…n-auzi cand cand iti spun

Ca vrem macar o portiune de drum mai bun

Si prin ce balti am trecut

Ca erau acolo si vaci la pascut

Si tu stii ca vrem altceva

Niste pietris sau beton pe acolo sau aicea

Poti sa ne dai tot ce vrem

Dar tu zici “La anul o sa se faca …SA BEM”

Doar cu ajutorul tau putem face o strada noua

Hai sa nu asteptam sa se rupa chiar in doua

Hai noh mah…nu ne lasa asa

Strofa 3

Hahahaha…

Spui ca nu iti tre bani …

ne vrei binele

Atunci poti sa ne dai inapoi voturile

Fluturasii si Pancardele

Cum spuneai “ Aveti un primar adevarat”

Dar defapt esti un sarlatan cam prostanac

Ce prost esti

Adu-ti aminte

“caut oameni care sa ma voteze”

Asa suna anuntul tau la matrimoniale

Tu nu intelegi oare

Ca lumea te vede o putoare?

Dar pentru tine e un joc de noroc

Tocmai cand ne mergea mai bine…tu ne-ai luat tot

Hai apuca-te de plans,suie-te in masina si du-te

Drum bun macar tie si sper ca cine te-a prinde te-a fute

Chiar nu mai suport pe strada mea sa ploua

Vreau o strada noua…o strada noua

Hai termina odata cu circu asta

Te rog eu…termina odata cu circu asta

Nu vezi si tu strada face Turda de ras???Aoleu

Hai hai…pune mana si da telefoane

HUUUUUUU

Suie-te-n masina si hai odata sa faci

N-auzi….suie-te si hai odata.

Chiar crezi ca iti mai tine vrajala?

Asculta la mine…o sa ramai pe drumuri…

Poezia dupa Puya – viata noua,…..un pic modificata…dar ce conteaza….faza e ca primarul e sugaci si nu ne face strada….sper sa se impiedice si sa ii fie rasa mustata jos 😀

21 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Puya the best! cu toate ca e jumate de metru’ omul imi place maxim. bv si tie poate faceti un duet 😛

  2. Bravo, Ionuţ, foarte bine ţi-a ieşit… Primarii ăştia care se bat cu pumnul în piept atunci când visează postul ar trebui să pună mâna la treabă şi să facă toate străzile să arate bine… Plouă şi în Bucureşti, este urât de tot, bate şi vântul, moroc că nu trebuie să ies din casă azi…

  3. vai de mine, cum iesi tu de acolo fara sa te murdaresti? doamne, tre’ sa pleci cu pantofii curati in punga si sa te schimbi cand ajungi la strada.. nu pot sa cred ca in Romania mai exista asa ceva. Ma apuca nervii, nu e normal!

  4. e chiar aiurea strada ….ai dreptate ca esti ofticat , iar Puya te-a inspirat bine !

  5. vreau sa te vad cum mergi la costum si pantofi de la casa pana in capatul strazii =))

  6. @ alexxutzu : tre sa vina sa facem duetu :))
    @ Cristi : numa gura sunt de ei
    @ cory : calm draga 🙂 ca nu se merita
    @ hime : dap 😀
    @ alexxutzu : yo ies destul de curat…dar celelalte persoane care nu sunt obisnuite cu strada….dezastru :)))

  7. numai la noi poti vedea asa ceva!saracutul primar, s-a gandit el:strada poate sa astepte, nu si nevoile personale. doar ne-am obisnuit cu „mentalitatea” asta de „politician! 😉

  8. da…da…mare talent b-)….mare…b-)…frumos…. intr-adevar frumos 😀 :)) :D….chiar mi-a placut :))….auzi…cizme ai?:)) ca e ca pe front pe la tine :)) ….avea alexxutu niste poze cu o sosea din Rusia :)) uitate la aia si o sa vezi ca la tine o poti considera autostrada cu 6 benzi …:)) ….pe langa aia :))

  9. vai vai vai…ce avem noi aici? Un mare ADEVAR! bv:P respect ! :))
    Puya rules! (mai mult ochii mui 8-> :> ) siiit nu mai spune la nimeni 😀

  10. 😐 am zis… „ochii mui” ma refeream la …. „lui” sa stii k nu era prostie 😀 sorry

  11. @ isamiy : trist dar adevarat
    @ saychese :am vazut aia :))
    @ Alyx : stai linistita :D…s-a inteles cee e important doar 😀

  12. ai pus problema super bn,dar astia sunt mult prea nesimtiti nu le pasa decat sa ia alegerile si apoi isi bat joc d tot!stam in noroi ca porcii din cauza lor ,k tre sa fure sa ajunga si ei in topuri!!!RUSINEEEEEEE SA LE FIE! da mi-e teama ca nu stie c e aia !E TERMINATA TARA ASTA FRATILORRRRRR

  13. ^ true tue 🙂

  14. hai cu murdaria pe pantofi!

  15. cica numai ploua…ninge!!a ajuns si pe la tine? 😀

  16. cica vin furtuni cu miliarde de kg de apa pe m2 e groasa…cred ca tu nu o sa ai probleme Ionut =))

  17. Inca nu s-a oprit ploaia ??? Unde ai disparut ?

  18. @ alexxtzu : vezi vezi…ca zic si yo de dentist :))
    @ isamiy : doar lapovita a ajuns 😦
    @ alexxutzu : asa ziceam si yo 😀
    @ hime : stai linistita….am venit acum….am cazut intr-o balta si o trebuit sa innot pana acasa =))

  19. Zici ca e o strada de la tzara :))

  20. ^ hai ca nici chiar asa :))

  21. Fly – yo nu stiu ma cum se face, da` zici ca tot la CAMpia ma duce gandu` asta bata`l vina =))) lasa ma, ca aia din CAMPia is mai brezi [ not] =))


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

