O viata noua….PART I

Martie 5, 2009 la 12:26 pm | Publicat în Din imaginatia mea | 15 comentarii
Etichete: , , , , , , , , , ,

budda_cat_by_leenik

Astazi se implineste un an de cand am ramas fara stapana care m-a lasat balta cand a vazut acea tentativa de mata alba, cu piele moale si care “cica radia de frumusete”….Brrrrr…mi se face scarba doar cand ma gandesc.Un an intreg am umblat pe strazi , m-am hranit din gunoaie,am stat cu zilele si noptile in ploaie.Duc o “viata de caine”….doar ca sunt mata. Am fost fugarita de caini si unu chiar m-a prins si mi-a scos ochiul stang, mi-a fracturat doua coaste si pe cand am reusit sa scap atunci un baiat m-a lovit cu mingea si altul m-a prins si m-a torturat….ce CACAT

Dintr-o “viata de caine” am ajuns un “soricel de laborator”.Baiatul acela imi dadea sapun pe post de mancare , imi turna clor pe coada….DUMNEZEULEEEEEE….MAREEEEEEEEEe…..nu mai potttttttttttttt…..imi vine sa urluuuuuuuuuuu…..imi dau lacrimile doar cand ma gandesc.

Dupa doua luni de chinuri groaznice am reusit sa scap strecurandu-ma pe sub usa de la dormitorul lui , apoi pe sub usa principala….unde bineinteles….mi-am rupt inca o coasta….durere langa durere , chin langa chin , vise desarte si regrete amarnice.De ce m-a lasat oare? DE CEEEEE? Eram vesela , lingusitoare , mereu langa ea….DE CEEEEEEEE? Cu ce i-am gresit sa ma lase ? AHHH….imi e dor de pestele ala inabusit in sosul ei secret….

Dupa evadare dau ochii cu o siameza foarte rea care m-a batut de m-a lasat sange. Am mers pana in centru lasand cate o picatura de sange la fiecare pas. Ajuns in centru m-am pus jos langa o alee sa imi trag putin sufletul.Stau intinsa jos o ora, doua ore , trei ore….cand deodata apare o batranica si imi da cu bastonul peste cap. Am inceput sa urlu de durere iar batrana speriata m-a luat repede in brate si a inceput sa ma mangaie….

DOAMNEEEE….ce senzatie , ce placere , ce bine era….Spre surprinderea mea aceasta m-a luat acasa la ea.Nu am mieunat deloc tot drumul , din contra….am tors , dar numai in interiorul meu , nu am lasat sa se vada din cauza ca imi era frica sa nu ma chinuie ca si acel baiat.

Odata ajunsi acasa……

Continuarea alta data 😀

15 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. offtopic: mane am auzit de la o „pasarica” ca vrei sa te muti la facultate in bucuresti, la academia de politie cumva? Sa ma anunti ca vin sa te vizitez :)))

  2. Excelentă ideea cu pisica amărâtă ce duce o „viaţă de câine”… Sesizes chiar şi o urmă de ironie care nu face decât să confirme vechea bătălie dintre câine şi pisică. Doamne, prin ce experienţe a trecut această pisică, dar bine că a reuşit să se interescteze cu acea bătrână… Ser din tot sufletul că nu este o sadică la vârsta a treia…

  3. foarte frumoasa povestea…sper ca a ramas cu bunicuta si nu si-a mai batut nimeni joc de saracutza pisicuta 🙂

  4. @ alexxutzu : te anunt stai calm :)))
    @ Cristi : Sa speram 😀
    @ isamiy : o sa mai vedem 🙂

  5. Saracuta pisicuta prin ce a trecut…sper ca in partea a doua o sa fii mai bland cu ea !

  6. ^ in a 2 a sigur o calca ceva masina =))
    matule :*

  7. Nuuuuu…masina nu…

  8. @ hime : poateee….mai vedem 😀
    @ Ciupa : tot ce se poate :))

  9. asta chiar e tare…cata imagiatie poti sa ai doamne

  10. ooo doamne ce sadic esti :)) …imi place :X :)) 😀 b-) ….mi-a placut faza :”am suflet de caine ” …:)) =)) …

  11. 😦 urasc pisicile…dar povestea ta m-a facut sa ma simt vinovata ca odata am lovit una… 😦 imi pare rau matzo!

  12. @ ramona : multumesc multumesc
    @ saychese : nu sunt sadic…asa sunt yo :))
    @ Alyx : te iarta matza :>

  13. alyx – ce`ai facuuuuut :-w ?de ce ai lovito` :-w ?eu le ador 😡 prea mult seamana cu mine =p~

  14. de fapt…Ale nu am lovit-o rau…am fost martora unei crime…eu am rapit-o iar ceilalti s-au ocupat de ochisorii ei… acum nu ma urati…eu aveam 5 anisori… 😦 😦 😦

  15. Oh saraca pisicuta. Sper ca a ramas intreaga. 😀


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

