Un suflet de…

Martie 4, 2009 la 12:57 pm | Publicat în Din imaginatia mea, i like..., My stuff, Prostiile mele | 21 comentarii
Etichete: , , , , , , , , , , , , , , , ,

COPIL ….firesteeeeeee…..

Si cred ca va mai aduceti de aminte de cand erati copii….cum va mazgaleati si apoi fugeati repede sa aratati parintilor….”NIIIIIIII CE AM FACUT” …si ii bruiati din orarul lor supra solicitat…doar pentru a le oferi un zambet.

Ei bine….eu….am facut astazi …asta :image117Ciupa mea : image119si….astaaaaaaaaaaaaaaaaaa ….care e cea mai faina 😀 :image118Si astazi e soareeeeeeeeeeeeeeeeeee….si caldura………………………si e foarteeeeeeeee frumos 🙂

Si asa cum zice Ciupa : Ce bine e sa fim copii….hai sa fim copii …..deeeeeeeeeee ….si acum pot zice…ca e ceva sub soare….dar nu zic ce

21 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. cica profu` la poza cu Ciupa „da, ALE, e un inceput promitator” =))) dom` prof, ma scuzati, da` noi am inceput de vreo 5 luni si viitoru` suna si mai promitator =))))
    yeeeeeeeeeeeeeey, sa fim copii 😀
    hai, cu totii 😉
    mancu`te eu de pictor :*

  2. aaaaa, si`mi mai trebuia un albastru deschis ca sa fie desenu` complet 😀
    dracu`n ea clasa, ca niciunu` nu a avut o culoare 😦

  3. Sunteţi bestiali amândoi!!!

  4. Ceea ce desenati voi se numeste ”Arta naif ” si este extraordinar de apreciata , asa ca pastrati desenele ca mai stii cine va ofera vreo suma de bani destul de buna incat sa va permita vacanta aia pe care o doriti de mult !!!

    PS: Aia cu Ciupa e cea mai tare !

  5. foarte tari desenele 😀 ceva plastelina nu ai?

  6. @ Ciupa : mancu`ma
    @ Cristi : multumim…dar stim deja :))
    @ hime : doamne da…….are Ciupa talent nu gluma
    @ alexxutzu : deocamdata nu am….dar probabil ca o sa imi cumpar

  7. nu te-au rascolit amintirile cand ai vazut ca au reaparut creioanele cerate? am desenat 4 planse si le-am lipit pe alocuri cu creioanele mele cerate, sii am gasit zilele trecute acuarelele alea vechi de 12 culori patrate dupa care eram innebuniti , nu mai am pensule :))
    rascoleste bine casa, s-ar putea sa gasesti caietele de amintiri, oracolele, biletele de amor de la gagici (daca le mai ai) eu le-am gasit pe toate 😀 (si le-am impartit cu lumea)
    bine e sa-ti aduci aminte de veselia de mic (wink face)

  8. foarte frumoase desenele!eu am stat cam prost la desen.noroc cu mama 😀 tu si Ale’ sunteti originali!(tu cu desenul, ea cu povestile 😉 )

  9. Exact asa deseneaza si frate-miu. 😀

  10. ce romantic :X Pot sa fiu si eu copil cu voi? 😀

  11. @ oana : si inca cum m-au roscolit :D…..dar yo nu mai am oracole sau biletele sau orice altceva…s-au pierdut..pacat de ele…dar oricum…am amintirile 🙂
    PS : sa lasi te rog linkul de la blogul tau ca nu il gasesc pe net 😦
    @ isamiy : multumim 😀
    @ MetaMorphic : se vede ca se pricepe =))…apropo …da cati ani are?
    @ Alyx : hmmm….ai noroc ca te cunoastem….deci…poti :>

  12. Hai ca arata fain desenutele. Le-ai dedicat Alexandrei?

  13. ^ normal 😀

  14. daaa…deci am fost la galeriile de arta din Amesterdam,am vorbit cu aia,le-am aratat pozele si au zis ca sunt suberbe…au zis ca o sa iti trimita un email ceva cum ca sa semnezi cu ei ca esti de acord sa iti expui operele de arta la ei .ai dat lovitura :)) :)) …;) …ma acum fara vraja …is dragute :)) 😀 ….;) ….ma refer la ultima si a doua ….prima cred ca inca nu iti intrasesi in mana :)) ….;)

  15. ^ la prima nu mi-am intrat in mana….dar lasa ca au compensat celelalte :>

    PS : de abia astept e-mailul de la aia :))

  16. asteapta muuuult…:))) 😉 si eu astept sa ma sune astia de la IBM sa imi zica:ovidiu tocmai te-am selectat si esti angajat la noi pe viata ,ai masina,ai casa ai de toate =)))

  17. ultima si penultima`s ale mele :(((( ciupaaaaaaa, spune adevaru` :-w

  18. ^ da am specificat…..inca scrie acolo CIUPA MEA 😛

  19. dar aia din prima poza sunt….ghiocei ???

  20. ^ da…..sunt desenati de mine =)))

  21. tentative de ghiocei 😛 seamana mult cu porumbu` =)) [cucuruzu` pe ardeleneste]


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

