Nimic nou sub soare

Martie 3, 2009 la 11:46 am | Publicat în My stuff | 9 comentarii
Etichete: , , , , , , , , , ,

6db8c80e0f1412bba16d1f38779d41c12Bun…cred ca inca din titlu v-ati dat seama despre ce o sa fie vorba :

Sa incepem :

Pe cand am crezut ca scap de noroi, a plouat si iar e noroi …mai mare acum

Tancurile mele AKA ghetele mele nu mai fac fata noroiului…mi se pune noroiul de 2 degete pe talpi

Soarele nu a mai iesit si e cam frig afara

Blestem baltile

Astazi m-a fulgerat iar prin minte asta :

“Ionutz Snoopy: ca e imprevizibil

Ionutz Snoopy: si cum tot umblu yo prin lumea aia

Ionutz Snoopy: yo ma gandesc ce si cum

Ionutz Snoopy: si faptul ca yo ma vad singur intr-o lume mare si nedescoperita

Ionutz Snoopy: ma ajuta sa reflectez

Ionutz Snoopy: ca yo is singur

Ionutz Snoopy: nu am pe nimeni

Ionutz Snoopy: dar de ce nu am pe nimeni?

Ionutz Snoopy: si fac legaturi

Ionutz Snoopy: si vad ce am gresit

Ionutz Snoopy: si ce e in neregula cu mine

Ionutz Snoopy: si ma concentrez de 100 de ori mai bine

Ionutz Snoopy: decat daca stau” <- nu are rost sa va obositi sa intelegiti

Astazi tre sa citesc 1-2 capitole din cartea pentru grupa “ Adam si Eva” frumoasa cartea …mie imi place…v-o recomand

Astazi m-am simtit un pic mai naspa

Nu mai gasesc servetelul ala de pe a 9 a pe care mi-a scris Ciupa….

ASTAZI E CA PULA.

Ma duc…ne mai citim !

PS : pe maine tre sa invat la istorie ca dam lucrareeee….uraaaaaaaaaaaa

La naiba …vreau sa ma duc odata la jogging…

9 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. indiferent ce vrei sa faci…eu te sustin! succes 😉

  2. veniti mai aici la mine ca e soare,”fetitze goale”,(IONUTZ PT TINE NU E VALABIL) ca ma mananca Ciupa ta! Nu de alta,dar parca toata lumea e melancolica…

  3. Si tu la fel ca si Alex’andra ai ales o imagine superba , in plus astati aveti amandoi o stare ciudata…voi chiar va potriviti !!! Succes maine la lucrare !

  4. @ alexxutzu : multumesc
    @ Alyx : e de ;a vreme cred
    @ hime : ne potrivim de minune inca………si multumim…dar nu mergem maine la lucrare :))

  5. visez la ziua in care in Romania cea pitoreasca despre care m-au invatat la scoala (mincinosii naibii) o sa fie curat pe jos incat sa te poti sui cu ghetele pe canapeaua alba fara sa se murdareasca 😀

  6. asteptam nota de la istorie, uff nu prea mi-a placut materia,doar profesoru’ 😀

  7. Sincer să fiu, atunci când plouă mă simt cam naşpa, dacă mi se permite să mă exprim aşa. Şi mi se permite, hi, hi, fiindcă nu mai există cenzura. Am zile în care nici nu mai plec la birou, dacă plouă, pentru că nu suport ideea că trebuie să mă deplasez printre bălţi. Normal că şi Bucureştiul este plin de bălţi prin care trec tot felul de şoferi grăbiţi care au o plăcere nebună să te stropească din cap până în picioare…

  8. hmmmm,am incepu bine,ce aveti mai cu ploaia? ok,sa ma manifest pozitiv….oltenilor le place ploaia :))fiindca o considera o sursa de hrana.de ex. ieri era pe campie si deodata un frig canicular i-mi lovi fatza uda de la balta din fatza mea ce mi-a sarit de la roata carutei lu nea ion ce trecea cu calu in drumul lui spre moara din satul vecinului mitica vecinu lui nea marin fratele lui victor tractoristu satului ce lukreaza pe combina lui nea gigi vacaru satului ce da lapte cu garantiea banilor ce ii aduce postasul o data la o luna plina din satul de vacantza langa MAMAIA..si dupa cum ziceam,dupa ploaie si CIUPERCI si cum numa numa astia tot asteapta ploaia sa deie ciuperca ca sa „FUGE” si ei cu ele in piatza sa dea pe un Kg de malai macinat la moara satului…asha ca ploaia e buna si noi suntem cu ploaia….

  9. @ cory : si yo inca
    @ isamiy : dar nu am fost astazi 😀
    @ Cristi : soferii aia sunt niste idioti
    @ Pui de oltean : =)))


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

