Post inainte de a merge la dentist

Februarie 27, 2009 la 1:23 pm | Publicat în My stuff | 14 comentarii
Etichete: , , , , , , , , , ,

In 15 minute trebuie sa ajung in partea cealalta a Turzii….si sa imi fac o radiografie si sa ii mai dau inca 2 milioane juma la sugaciu meu de dentist….si am ajuns la o plomba de masea aproape la 4 milioane….Ce cacat! HOTIEEEEEEE

Oricum…da-l naibii pe ala…ca are Audi Q5 si A5 cumparati din banii meu….tre sa ii fur un cauciuc acum cand ma duc.

Nu am nimic de aberat…cu toate ca va intreb ceva si sper sa imi raspundeti sincer …bun ….intrebarea maestroooo…..pam pam pam …..si acum intrebarea : „Daca lumea ar fi fost perfecta….oare ne-am plictisi?”

Va rog sa raspundeti sincer 😀

PS : Dau 1 leu daca intrati / dati clic pe blogul meu 😆

Ne recitim diseara….dupa ce il dau in judecata pe asta de malpraxis !

Numa bine !

LATER EDIT : Mi-a murit Belzebub….cainele meu ala sorecar…RIP

14 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. clar! dar nu mai aduce vorba de dentist te implor!

  2. ^ iti fac o papusa voodoo si fac asa malefic din degete „dentisssssssssst, dentissssssst, zmuhaha” =)))
    si banii ce li datorezi lor, mi dai mie si mergem noi undeva fain frumos amandoi, nu =)) ?

  3. NU datorez nimic nimanui! nu mai vreau la dentist!!!!!

  4. Daca lumea ar fi fost perfecta nu ne-am fi plictisit , am fi mers in vacante (pt ca ne permiteam) , parcuri de distractie , studii in strainatate, si multe altele pe care acum nu ni le permitem !

    Macar cu cheia lasa-i un semn pe masina , da nu mare de 4 milioane ! 🙂 🙂 🙂

    PS : Sper ca dentistu nu iti citeste blogu’ !

  5. @ alexxutzu : gata gata…ca nu mai aduc vorba 😀
    @ Ciupa : da nu datorez bani…fac tehnica de marketing :>
    @ hime : interesant 😀

  6. Nu te invidiez, partea asta cu dentistul este un coşmar. Cred că am mai spus odată că din fericire încă nu am probleme cu dantura, cu toate că nu fac eforturi deosebite pentru a o menţine în formă. Chestiile uzuale… Dar când văd scaunul dentistului – la controalele regulate, din şase în şase luni – simt cum mi se înmoaie genunchii. Şi nu sunt un fricos, am făcut şi paraşutism, fără să mă laud. Dar cu dentiştii nu doresc să am de-a face, îi respect dar atât şi nimic mai mult…

  7. mie tot timpul mi-a placut sa merg la dentist, am schimbat vreo 5 pana acu (incepand de pe la vreo 8 ani) si asta pentru ca ori nu imi puteam scoate dintii singura, ori controlul de rutina, in timp am pierdut 3 masele, si am plans ca un copil cand imi curata un canal si cele 4 anestezii nu au prins, si acum ma bucur ca urmatoarea jumatate de an voi fi iar fan mare al unui nou dentist
    dar bucura-te :))
    o prietena a avut ghinionu sa ii puna plomba pe dintele gresit :s

  8. mai bine iti scoti singur maseaua…asa scapi si de carie, ramai si cu banii si nici nu pateste dentistu’ nimic.
    Ce cutzu a murit? nu stiam ca aveai catel 😦

  9. @ Cristi : te inteleg
    @ oana : saraca………..poti sa imi dai te rog linkul de la blogul tau ca nu il gasesc pe net…Multumesc 🙂
    @ cory : am 3…acum doar 2 😦

  10. Deci de acum stiu cum sa`l torturez pe alexxutzu :))))))))))))))=))))>:)

  11. Da´ cu ce v-a gresit mah alexxutzu =))¿ Offf…lumea atsa…
    La intrebarea ta…eu raspund DA!Eu una asa cred…daca ar fi totul perfect ne-am plictisi…

  12. ^ mi tu 8)

  13. mi-ai amintit ca trebuie sa ajung si eu luna asta pe la dentist! iar ma lasa ala fara bani! pentru orice „chichitza” iti ia o gramada de bani…

  14. multumesc ca imi luati partea 🙂


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

