Leapsa cu litera „I”

Februarie 26, 2009 la 12:02 pm | Publicat în leapsa | 8 comentarii
Etichete: , , , , , , , , , ,

poza-cu-i

Trebuie sa răspunzi cu un singur cuvânt iar prima litera a cuvantului tre sa fie cea a numelui tau

1.Nume : Ionut

2.Câteva cuvinte din patru litere: inim ,  iris  , ieri , ia-ma

3.Numele unui baiat: Ionut

4.Numele unei fete: Ioana

5.O ocupaţie: intermediar de conflicte 🙂

6.O culoare : ielou 😀

7.Ceva ce o sa porţi în viitorul apropiat: Inteligenta

8.Un nume de mâncare/ingredient: Iute ardei 😀

9.Ceva ce găseşti în baie: igiena

10.Un loc: Ibiza

11.Un motiv pentru întârziere: interferentele pe care le am cu parinti inainte sa ies din casa ca ei atunci se gasesc sa ma trimita in alta parte…chiar daca nu e important

12.Ceva ce ai urla: iesi-ti-ar ochii din cap

13.Un titlu de film: Incredibles

14.Ceva de baut: ice tea

15.Un grup muzical : nu am 😀

16.Un animal: iepure

17.Un nume de stradă: Iorga street =))

18.O marcă de maşină: Idua (audi ) =))

19.Titlul unei melodii: – I Ain’t Mad At Cha -2Pac

Si gata….acum draga Alexxutzu sa nu mai urlii dupa mine pe strada :))

8 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. „ia`ma ciupa la tine” sau cum =))) ?
    cer drepturi de autor pe „inimu` meu” :-w

  2. Diseară voi pune şi eu leapşa asta, am primit-o de la Hime.Normal că la mine va fi cu C, pentru că sunt Cristian. E mai grea decât am crezut la prima vedere…

  3. Sa te vad Cristian !!! Apropo Ionut …ai talent la desenat !!! 😉

  4. @ Ciupa : yeye 😀
    @ Crsti : abia astept…si si eu am crezut la inceput ca ce usoara e…dar cand am inceput-o….vai si amar 🙂
    @ Hime : multumesc…..sa dai search in Blog la „3 feciori si o Ciupa” sa vezi acolo talent 😀

  5. Check :))) bv Ionut!

  6. ce tare! si cum era cu ielou si iute ardei? :))) bv tie !!

  7. @ alexxutzu : multumesc multumesc
    @ isamiy : era cumva dar noh =))

  8. blm7Zp zynucwzipjgq, [url=http://qghnxmtjwarr.com/]qghnxmtjwarr[/url], [link=http://udthobmitvdl.com/]udthobmitvdl[/link], http://eyfrykhjiddg.com/


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

