O sa…

Februarie 18, 2009 la 12:16 pm | Publicat în Uncategorized | 12 comentarii
Etichete: , , , , , , , , , , , , , ,

motivation_by_mrbadger

Bun…de ceva vreme mi-am propus ceva….

O sa :

ma las de sucuri

ma las de ciocolata

ma apuc sa fac abdomene in fiecare seara ….cate 30 ,genoflexiuni 20 si flotari 10

ma apuc sa stau cu picioarele in apa fierbinte cel putin de 3-4 ori pe saptamana (te relaxeaza enorm si ai un somn foarte bun)

ma apuc de jogging cu prima ocazie cum dispare noroiul

ma las de WoW

ma apuc sa invat pentru Scoala de soferi cu prima ocazie cand am bani sa cumpar cartea

ma apuc sa bat iar mingea prin curte ca sa imi pierd timpul

ma apuc din nou sa revad unele seriale

incerc sa fiu mai punctual

imi fac temele de acasa

imi cumpar un parfum dinala asa fain…tot cand o sa am bani

mananc mai putin

incerc sa zambesc macar un pic in poze

incerc sa fiu un pic mai sanatos

incerc sa ma controlez

incerc sa nu ma mai plang deloc

Si normal….intotdeauna o sa ma RESPECT de cate ori am ocazia ! 😀

Cu unele am inceput bine…cu altele incep mai incolo …

Nu e cam usor…dar macar o sa incerc…sa vad ce imi iese ! 🙂

12 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Mult succes!

  2. Nu mănânc prea multă ciocolată, dar nici nu aş renunţa la ea. Abdomene, genuflexiuni – nicio şansă, am un pic de burtică, dar aşa, cât să aibă farmecul ei. Ha, ha, ha… Punctualitatea da – dacă mai întârzii câte o dată, dă-mi voie să-ţi spun că nu este bine. Jogging – nu, nici nu este foarte sănătos dacă alergi ca un cheaun ca să scoţi pârleala. Respectă-te, asta cel mai important. Şi bineînţeles că te vor respecta şi alţii. Eu fac, deja, parte dintre ei… O zi bună…

  3. stii ca toate astea le poti face daca chiar vrei 😉 bafta :*

  4. @ Profira : multumesc
    @ Cristi : O zi buna si tie 🙂
    @ Ciupa : pot si ti-am aratat ca vreau :*

  5. ce e ala WoW?

  6. la fel ca si Alex`andra zic si eu, poti sa le faci daca vrei 😀 cand bati mingea sa ma chemi si pe mine o dam de o miutza :))

  7. @ Alexe poldi : e un joc care se joaca online…e un MMORPG …si numele lui intreg e World of Warcraft
    @ alexxutzu : cu prima ocazia cand nu mai sunt balti :))

  8. de wow te lasi usor 😉
    da mai intai vinde-mi mie contu care ti l-am dat :))

  9. Sper sa reusesti sa faci tot ceea ce ti-ai propus ;))

  10. imi dai voie sa iti recomand un parfum?Sper sa nu ma bata Ciupa ta,dar crede-ma ca o sa o innebunesti mai ales ca ii plac crinii 😛 Jean-Paul Gaultier Fleur du Mâle

  11. @ Daboc : cand gasesc cumparator
    @ Dyxy : reusesc reusesc 😀
    @ Alyx : multumesc de recomandare…o sa il caut :D…sper doar sa nu aiba un scor dinala mareee =))

  12. sa stii ca este foarte importanta vointa, iar daca iti doresti din tot sufletul,vei reusii 😉


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

