Ce am primit de Sf. Valentin

Februarie 14, 2009 la 8:02 pm | Publicat în My stuff | 14 comentarii
Etichete: , , , , , , , , , , , , ,

Ei bine….azi e Sf. Valentin…o zi frumoasa si in care dragostea pluteste peste tot….inimioare,flori si toate cele…Eu am primit de la Ciupa mea asta : dsc02010Nu stiu exact cum se numeste….dar imi place la nebunie….Multumesc Ciupa :* .

E perfecta….e exact cum mi-am dorit-o….Ying-Yang , negru-alb si scoate un sunet atat de placuttttttttttttttttttt.

Abia astept sa vina vara….il agat langa geam…si ma trezesc cu sunetul lor incantator purtat de un vant cald care imi invadeaza incaperea si ma mangaie usor pe fata …iar la auzul sunetelor …gandul imi zboara la Ciupa…

A fost o zi foarte frumoasa….Sper ca si voi ati avut-o la fel.

Multumesc inca o data…………..si Te Iubesc ! 😀

PS : „All I need in this life of sin, is me and my girlfriend
Down to ride to the bloody end, just me and my girlfriend”

14 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Să stăpâneşti sănătos cadoul şi să fiţi fericiţi amândoi, cu soare în priviri şi vise împărţite tot timpul la doi… O Zi a Îndrăgostiţilor nesfârşită vă doresc…

  2. sa vezi cum se scoala cucu, cand auzi Ying-Yangu

  3. Si mie imi plac chestiile alea, desi nush cum le cheama :)).

    Tu ce i-ai luat ei? 😀
    Ps: Foarte misto poezia care ai facut-o. Se vede ca e cu suflet, dragoste..alea alea 😉

  4. @ Cristi : multumesc la fel 🙂
    @ WaTzaP : :)))
    @ Sunshine : Clopotel de vant se numeste…eu i-am luat un buchet mare de crini regali si i-am scris o poezie si am lipit-o pe un cutie de Raffaelo 🙂

  5. ^ si eu m`am facut un pic de minune cand incercat sa`i zic vanzatoare`i ce`mi trebuie 😦 plus ca mi`a fost nitel teama ca nu voi gasi ceea ce cantam, mai ales ca acum nu`i anotimpul lor ( adica, nah, nici dracu` nu cumpara iarna zdranganelid `astea)
    aaaaaaa si trebuia sa fie neaparat cu Ying si Yang ca, deh, d`aia`i Ciupa mea, om cu imaginatie bogata ce ma baga`n boala cand tre` sa`i iau ceva :)))
    WaTzaP – n`ai avea aer ! iar ma bolunzesti cu el.`tu`ti. culca`ti`s`ar cucu`=))))

  6. Sa vezi cat o sa te streseze sunetul acela la vara. Of, of. Sper sa te obisnuiesti cu el. Eu nu-l suportam pe-al unui vecin si nu mi-am luat niciodata asa ceva. Scotea ala un sunet…
    Oricum, daca e cadou… povestea e alta.

  7. Vreau si eu unu 😀 E superb! Ce norocos esti cu „Ciupa” ta!
    @ Aléx´andra poti fii multumita doar uitandu-te la poza de mai sus 😛 Se vede in ochii lui…

  8. Este bun sa te avertizeze cand intra fantomele in casa :)))

    Sa stii ca sunt f suparat pe tine pentru ca maine trebuie sa-mi fac programare la dentist….. 😐

  9. foarte dragutz cadoul, sa-l stapanesti sanatos 😉 alaturi de iubita ta. Iubiti-va mmuuulltttt!(viata-i scurta si trebuie sa profiti din plin de ea;) )

  10. […]  Ce am primit de Sf. Valentin Ei bine….azi e Sf. Valentin…o zi frumoasa si in care dragostea pluteste peste tot….inimioare,flori si […] […]

  11. Ce tare sunteti voi cu poreclele voastre amoroase! :))
    Si poezia aia ma Ionutz..e perfecta!

    Anyway, foarte tare cadoul. Si eu vreau:P

  12. e marfa !!! am si eu unul , numai ca este cu delfini ….scoate un sunet superb! Tu ce cadou ai facut Ciupei???

  13. @ alexxutzu : las ca trece cu bine
    @ isamiy : o sa il stapanesc sanatos alaturi de ea 😀
    @ Manelist : da-mi te rog link exact ca imi zice ca nu gaseste
    @ Paul : stiu ca iti plac :))
    @ Hime : eu i-am luat un buchet mare de crini regali si i-am scris o poezie si am lipit-o pe un cutie de Raffaelo

  14. daca esti interesat de un link exchange te rog sa vizitezi http://culmi.blogspot.com/2009/02/link-exchange-cu-culmiblogspotcom.html
    sau sa ma contactezi la id-ul de mess: rfi_scan


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

