Vreau sa joc rugby

Februarie 11, 2009 la 12:15 pm | Publicat în i like... | 6 comentarii
Etichete: , , , , , , , , , , , , , , ,

rugby_by_thejester100

Nu stie prea multa lume..dar…tare tare tare mult as vrea sa joc odata rugby.

Eu zic ca ala e un sport de…hai sa fiu un pic rau…de barbati…in care deosebesti baieteii de barbati :D….am dreptate sau nu?

Atat mi se pare de interesant sportul ala cu toate ca riscul de accidentare este cel mai mare din cate stiu.Dar totusi…eu nu tin cont de asta…prefer sa vad partea distractiva a jocului.

Eu recunosc ca atunci cand e vorba de sporturi…joc in spirit de echipa…dar joc ca un animal…in sensul bun al cuvantului. Care e sensul bun va intrebati? Ei bine…intai imi fixez tinta , il urmaresc , incerc sa ii gasesc punctele slabe , ma pregatesc de atac , imi concentrez toate puterea in atac si la final…il iau.

Si asa o satisfactie mare am dupaia…ca la rugby de exemplu…vine ala cu mingea si eu sa fiu fundas ( mereu am fost fundas…si recunosc ca inca sunt unu al naibii de bun ) il plachez , il trantesc la pamant si cand ala se rostogoleste in chinuri vreau sa ii spun…”Stai joooooooooooooooooos !!!!!!!!!!”….doamne ce senzatie bunaaaaaaa.

Sau inca o senzatie de asta…fuge un coechipier cu mingea sa marcheze si adversarii incearca sa il opreasca…si normal ca noi il aparam pe ala…si tot placheaza cate unu de la noi pe celalalt…si la final pe cand sa inscrie al nostru…sa vina cel mai bun de la echipa adversa ( de cele mai multe ori acela e capitanul echipei)…si eu cum am o anumita obsesie pentru “Totul sau Nimic!”…vreau sa il iau eu pe ala….si cand sare pe ala…atunci vreau sa sar eu pe el…sa il trantesc la pamant si mai apoi sa il zbor vreo 2-3 metri , iar apoi sa ma duc in fata lui si sa ii zic “ Nu iti meriti postura de capitan…RENUNTA…esti un slab!” ….si apoi sa ii rad in fata….doamne ce bine m-as simti…

Moamaaaaaaaaaaaaaaaa…ce a inceput acum andrenalina sa curga prin mine…cu prima ocazie pe care o am…o sa joc…o sa le rup gura la aia…o sa mearga acasa pe targa…o sa ii fac sa cerseasca mila….o sa ii fac de rasul lumii…..o sa ….ahhhhhh….ce curge andrenalina prin mine…

Deci….cine vrea un meci ? 😀

6 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. vezi sa nu dai de niste jucatori gen Tolea sau Iftimoaie ca atunci cred ca tu vei ocupa targa 😀 ai grija ce-ti doresti, eu recomand fotbalul 😉

  2. joci, te duci in spital si la mine de acolo sa nu mai vii

  3. Dacă te pasionează, nimeni nu te poate împiedica să îl practici. Eu sunt doar un privitor al acestui sport, recunosc că îmi place mult mai mult fotbalul american, care provine – cred – chiar din rugby. Numai că americanii au modificat un pic regulile, au permis pasa înainte şi au transformat totul într-un mare show din care ies bani cu nemiluita…

  4. mey nush ce sa zic…mi se pare un joc dur, dar daca iti place, merita sa incerci 😉

  5. @ alexxutzu : cu cat sunt mai mari..cu atat cad mai tare
    @ Ciupa : am inteles 😀
    @ Crisit : daca il practic o sa am probleme :))
    @ isamiy : e un joc dur…tocmai de aceia ma intriga

  6. incerca si eu am incercat :)) si nu ma mai pot lasa de el :$


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

