Prima zi de scoala…

Februarie 9, 2009 la 1:15 pm | Publicat în i like..., My stuff, Prostiile mele | 11 comentarii
Etichete: , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Si imi amintesc prima zi de scoala…care defapt pentru mine a inceput dupa 2 saptamani pentru ca energia mea multa m-a fortat sa nu stau locului si din greseala am calcat intr-o galeata cu apa clocotita…accident frumos..pielea curgea de pe picior si toate cele…oricum..neplacut peisaj

Continuam…am stat 2 saptamani in spital si am pierdut prima mea zi de scoala…M-am simtit un pic cam prost…ca noh…ceilalti s-au dus cu flori la doamna invatatoare,si-au zambit unu la altul cu gandul de a forma prietenii stabile si ei deja erau inaintea mea cu invatatul iar eu trebuia sa trag tare sa recuperez…nu e bai…am facut-o si pe aia.

In a 3 a zi de luni am pus piciorul in curtea scolii…dar culmea…ca de pe la ora 10…nu de la 8.Si ma simteam putin entuziasmat dar aveam si o mica retinere.Ajuns sus la etajul 2,imbracat in blugi,o bluza frumoasa si o geaca de blugi pe care doamne cat mi-a mai placut si in picioare…o pereche de pantofi de sport negrii cu plasa fosforescenta si cateva dungulite…ca deh…mobel nene.

Am vazut ca se deschide o usa si ma loveste o raza de soare drept in ochi si apoi am vazuit venind catre mine o doamne micuta de statura si firava.M-a luat deoparte si mi-a zis ce si cum.Ma bucuram tare mult ca incep si eu scoala…vedeam asta ca pe o maturizare pe care o asteptam demult.Intre timp…ochii imi fug in clasa si ce vad…cate 2 copii care se tin de mana formand unul in spatele celuilalt un lung tren de copii.M-am pierdut un pic si pana s-a terminat pauza…am stat afara cu ai mei si cu invatatoarea.

Dupa ce s-a terminat pauza, profesoara m-a luat cu ea in clasa si normal ca a zis “Avem un coleg nou” …eram eu mai timid cand eram mic…dar cu toate astea…mi-am gasit loc in prima banca de la geam si am inceput sa zambesc si sa fac cunostinta cu noii mei colegi…dadeam mana,zambeam si ma bucuram ca vad fete noi. Pana sa incepem ora am intrebat pe cativa..cum e invatatoarea? Daca preda bine? …tot fleacuri deastea..incercand sa gasesc subiecte comune si sa intretin atmosfera.

Toate bune si frumoasa pana cand aud “ LINISTE!”…m-am intors frumos in fata,mi-am scos caietul,stiloul si asteptam sa asimilez noile informatii.Si eu eram eram prea entuziasmat si nu mi-am dat seama ca asta e a 3 a saptamana de scoala…si imi tranteste acolo litera “C” parca….la care eu m-am blocat…ca mic cat eram steam ca prima litera e “A”…si apoi imi spune invatatoarea…”stai linistit, o sa recuperezi!”

Restul zilei a fost la fel de frumos…am povestit,ras si legat prietenii.

Astazi a fost si mai frumos inca…cu toate ca e inceputul la semestrul 2 din clasa a XI…a fost mai placut ca am fost prezent pe ora 8 la scoala si cel mai important…m-am dus cu Ciupa de mana….si parca iar a fost ca in prima zi de scoala.

Astazi recunosc ca am stat ca un mort…dar noh….trecem peste.

Oricum….

2 inimi,2 suflete

2 atingeri,2 miresme

2 glasuri , 2 minti diabolice

O singura fiinta ……………………probabil ca va intrebati de ce am facut ca ultimul vers sa nu rimeze…ei bine…cateva persoane mi-o zis ca nu exista perfectiune…si am ramas si eu cu ideea asta th_254cb086fb0d235958893299ce0d28fa1

Ps. : cu toate ca a intarziat 2 saptamani…tot a primit diploma : img

11 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. de mic ai fost tu belit de pe dracu` => cicatricea din cap, de pe picior [ bataie cu cuiele in ambele cazuri 😀 ], plus pielea aia de`a dreptu` scarboasa pe care mi`o imaginez cum ti se scurgea de pe picior, moment in care`mi vine sa`mi borasc matzele. asta e un fel de „sa`ti fie de bine, Ale draga”. yeah, msms dragule :)))
    intarziatule =)) na. acum am de ce rade . am mai multa scoala ca tine 8) cu 3 saptamani =))) a dracu` cultura`n mine 😀
    si diploma [ am avzut si eu oricum poza „pe viu” ], pentru ce e ? pentru bolunzii si imaginatie acuta :))) ?

  2. Frumoasă postare, Buddhalova, ai reuşit să deschizi o poartă către copilăria fiecăruia dintre noi. Îmi aduc aminte că în prima zi de şcoală am plâns – ce ruşine – pentru că nu vroiam să rămân acolo. Pe urmă, încetul cu încetul, mi-a trecut supărarea, mai ales când am văzut manualele şi m-am convins că şi ceilalţi copii rămân acolo. O zi bună îţi doresc, numai bine…

  3. a dracului ca nu te-ai schimbat deloc 🙂 , bn numa la inaltime :))

  4. @ Ciupa : apai nu chiar drac
    @ Cristi : Spune-mi Ionut , si mereu fac tot posibilul sa fiu tanar :D…interesanta experienta ta
    @ Daboc : ye ye :))

  5. mi-a ramas in minte: pielea curgea de pe picior. te omor :))

  6. mey o intamplare asemanatoare am avut si eu prin in clasa a 2-a, mi-am rupt mana si am avut parte de o vacantza prelungita,dar nu prea frumoasa, cu dureri cumplite si plictiseala pentru ca toti erau la scoala 😦
    u credeai ca scapi asa usor de primele litere din alfabet?:P..nu te lasa invatatoarea sa scapi asa usor:P

  7. aveai pantofi armani sau gucci? 😀 nici la nunta nu o sa fii asa aranjat 😀

  8. ce vremuri acum astia mici se duc cu n95 la scoala, isi dau intalnire pe langa buticuri, fitze, bratari si lanturi pe ei, o injuratura ca doar e la moda, toate la doar 7-8 anisori :)))

  9. ^ apropo de injuraturi.
    eram saptamana trecuta pe partie. se dau niste mucosi d`aia de 6 ani cu bobu`, iar la un moment dat zice un pici ” baaaaaaa, sa`mi bag pula ce ne`am mai dus”
    raman 😐 si ma gandesc ca mno, n`am auzit bine
    mai fac aia o tura, asta micu` iau „baaa, sa`mi bag pula ce fain o fost”
    vine si a 3 a tura, la care, dupa cum era de asteptat, ” sa`mi bag pula” si incepe sa rada isteric
    yo, raman 😐 si zic „ma, da` si tu ai d`aia?”..pauza 😛 m`a auzit doar Ionut si am inceput sa radem amandoi, cu un oarecare dram de amaraciune`n glas. la 5 ani…intram in pamant daca auzieam pe careva ca zice asa ceva in fata mea :”>
    acum, n`am treaba, le dau de mancare la toti =))

  10. @ Fructu : hehe 😀
    @ Isamiy : am tras atunci :))
    @ Alexxutzu : gucci doar 8)…si astia cu n95 si toate alea…vreau sa ii vad la pubertate…ca ma rad pana cand imbatranesc de ei…sa le vad atunci Ntelegenta…2+5 = numarul la gagica mea …asta o sa zica =))
    @ Ciupa : prost crescuti…la ce te mai astepti?

  11. :))))) se poate sa ai dreptate 😀 oricum au un IQ de doua ori mai mic cica decat generatia anterioara 😀 (la stiinte ca la prostii sigur il au mai ridicat)


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

