Un fel de mini revelatie…

Februarie 7, 2009 la 10:32 am | Publicat în My stuff | 12 comentarii
Etichete: , , , , , , , , , , ,

Bun…m-am trezit azi la 6 dimineata pentru ca aveam o sete foarte mare dupa ce am mancat ca spartul aseara vreo 8-9 mici …(sa imi fie de bine) si beau apa…si ma pun in pat si nu pot sa adorm…pfai…si am stat in patul meu mare si calduros asteptand sa ma ia somnul…

Si cum tot stateam acolo chiar inainte sa adorm…mi-o trecut prin minte urmatoarele :

  1. Nu scrie pe tine “Om de binefacere”
  2. Nu mai incerca sa spui oamenilor pe ocolite de teama sa nu ii ranesti
  3. Nu o sa ajungi sa simti gustul vietii daca nu faci ceea ce iti e frica
  4. Nu o sa mai existe toata lumea pentru tine…o sa existe numai cateva personae
  5. Zambeste…

Cam lucrurile astea sunt esentiale….restu vin de la sine

Oricum…astazi m-am trezit foarte fresh si mi-am pus melodia asta :

Si pe ea am facut curatenie in casa si am dat din cap si cantam si ascultam atent versurile…si am ramas concentrat pe

“Ploaia care va cadea
Pacatele toate mi le va spala”

“De ce sa plang atunci cand pot sa rad ?
De ce sa mint atunci cand pot sa uit ?”

Si cam atat…de asta mi-am dat eu seama inainte sa adorm…oricum…melodia e super,revelatia mea e convingatoare si cel mai important….m-am trezit azi cu zambetul pe buze :D

Ascultati si voi melodia pe repeat vreo 2-3 ore…o sa va simtiti altcumva 🙂

12 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. e trista melodia? daca da…n=o ascult…:)))

  2. ^ nu e tristaaaaaaaaaaaaaa =))….yo nu ascult melodii triste =))

  3. Bine ca mi-ai amintit ca trebuie sa fac si eu curat… 😀

  4. postarea ta de azi e absolut perfecta cap coada 😀 Imi da un sentiment de optimism. Cred ca toata lumea e foaaarte fericita in ultimele zile, probabil din cauza aerului de primavara ca s-a abatut asupra noastra.
    Sunt total de acord cu ce ai scris la punctul 3 ! (bineinteles ca nu EXCLUD sa imi pun capul intr-o gura de leu, cum fac cei de la circ 😀 )
    Melodia e f misto, chiar de la prima ascultare. 😀 😀 parca te si vad cu aspiratorul in mana pe ritmul melodiei 😀

  5. am gresit ,am vrut sa spun ca exclud sa imi pun capul intr-un leu 😀

  6. sa-ti fie de bine! 😉 si dragutza melodia, daca aseara ai mancat 7-8 mici,nu ti s-a facut rau? 😀

  7. Mi-a plăcut postarea de azi, a adus un aer de optimism de-a dreptul reconfortant. Suplimentar, ai ales o melodie foarte frumoasă, îmi place şi mie chiar de cât am auzit-o prima oară… Sunt de acrod cu tine, e bine să spunem întotdeauna adevărul în faţă, nu are rost să ocolim ceea ce trebuie spus fiindcă este mult mai dureros după aceea.

  8. @ MetaMorphic : Cu placere…ce te-ai face fara mine…ai innota prin mormane de gunoaie =))
    @ Cory : poate ca de la aer…sau poate ca e de la ceva ce ma framanta demult…nici eu nu stiu…important e ca mi-am dat seama 🙂
    @ isamiy : mananc si o tava de mici…dar cum m-am operat e cam greu :))
    @ Cristi : asa e cel mai bine ….sa ne spunem gandurile 🙂

  9. optimist esti azi omule! bv 😉 sa tot fii asa :))

  10. stii prea bine ca revelatia asta nu`i deloc mica 😛 ti`a luat ceva timp pana sa o intelegi si sa o accepti asa cum e ea 😀 Now I`m very happy for you :X

  11. mey se vede ca esti baiat..caci o fata sigur s-ar fii gandit la calorii si alte nebunii de genu’..lasa, acum e mai greu, ca au trecut doar cateva zile de la operatie stai sa vezi peste cateva sapt cum uiti ca ai o operatie 😉

  12. @ alexxutzu : tot asa tot asa 😀
    @ Ciupa : me to :X
    @ isamiy : am si poza sa demonstrez ca sunt baiat =))


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

